![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw cultuur en religie zijn de oorzaak, wij niet. Daar hoeft het Vlaamse volk dan ook geen boete voor te doen! Het is bijzonder hypocriet om als moslim te komen bedelen bij de vijand, het Westen. Dat is iets wat ik nooit begrepen heb. Maar als ik u zo hoor gaat het enkel en alleen over profiteren, wat niet echt een verrassing is. Wat denkt u eigenlijk met dit soort uitspraken te bereiken? Een multiculturele samenleving waar iedereen goed met elkaar om kan? U werkt racisme in de hand door te stellen dat de man in de straat maar even moet bukken en ontspannen, want jullie komen eens van ons profiteren uit "wraak voor aangedaan onrecht". Jullie mogen erg, erg blij zijn dat er linkse naïevelingen op deze aardbol zijn die u willen verdedigen om God weet welke reden. Misschien willen ze de aandacht afleiden van hun eigen profitariaat. Anarchisten zijn namelijk ook niet vies van een uitkering, en dat is erg zacht uitgedrukt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#522 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik ben voor culturele segregatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar jou superioriteitsgevoel, " wij Turken hebben een hogere moraliteit en waarden" kun je maar beter achterwege laten. Natuurlijk zijn er onder Turken net zoals bij Vlamingen, goede huwelijken. Maar evengoed veel huwelijken die nergens op lijken,waarbij me een aantal zaken zijn opgevallen. - Voor veel Turkse vrouwen is de leefwereld erg beperkt, hun man gaat naar de vzw, voetbal, sport, moskee en vereniging, mevrouw zit thuis. -Veel Turkse vrouwen werken niet, omdat dit wordt gezien als taak en eer van de man. Zo beperk je echter wel de toegang tot de arbeidsmarkt! - Sommige mannen vonden dat hun vrouw( vaak net aangekomen uit Turkije)maar een beperkte afstand van de moskee mocht komen en dus moest inburgering maar in de moskee gegeven worden, is dat hoe u een geslaagd huwelijk ziet? Ik niet! - Veel mannen hadden buiten hun huwelijk nog een relatie, die jaren wordt standgehouden, ziet u dit als nog zo een voorwaarde tot een geslaagd huwelijk en is dit een voorbeeld van morele hoogstaandheid? - De leefwereld van vrouwen is beperkt tot familie, het gezin,boodschappen doen en zorg, voor je omgeving. Omdat ze vaak om economische redenen zijn gekomen lukt het niet altijd even goed om ook nog van hun echtgenoot te houden, sommigen hebben geluk en dan komt die liefde dus later maar evenveel verdragen hun man, liefde is wat anders...wanneer je toch moet trouwen en je moet kiezen tussen ene giet en leren salon dan kiezen velen voor het laatste, die man komt met het leren salon. Denkt u dat vrouwen hier daar van dromen? Ik vind het storend dat u op het forum een beeld ophangt van Turken wat een compleet fabeltje is. Het zijn mensen, net zoals Vlamingen, niet beter of slechter, ook niet wat huwelijken of moraliteit betreft, dus blaas maar niet zo hoog van uw toren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog nooit van "gearrangeerde huwelijken " gehoord? Wat u een Westerse bacterie noemt heet hier emancipatie, vast heel eng voor u , een vrouw met een mening en eigen wil, moederrrrrrr!Heeeeelp! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#526 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel profiteren wel, zoals u zwart op wit aangaf hierboven. Citaat:
Moest een autochtoon zoiets zeggen over vreemdelingen zat hij achter tralies. Uw houding kan echter niet blijven duren zonder dat er maatregelen komen. We moeten de sociale zekerheid volledig afschaffen voor mensen van vreemde origine. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#528 |
Vreemdeling
|
![]() hoe meer segregatie hoe beter,dan hebben jullie iets om erover te discusseren want jullie westerlingen kunnen niets anders dan aanvallen en vernederen van andere culturen vooral oosterse. buahaha
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
En als je thuiskomt, waarom doen jullie jullie schoenen niet uit ? Beseffen jullie niet dat vuiligheid van het straat (bv. hondendrol) niet in de huiskamer hoort ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() En wat versta jij onder vreemde origine... Steeds meer Belgen trouwen met mensen van vreemde origine, hoe ga je hun kinderen plaatsen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#531 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Dat steeds meer Belgen trouwen met mensen van vreemde origine, tja, dat moeten zij zelf weten. Daar wens ik verder niet op in te gaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Partijlid
|
![]() Ik heb eens een Belgisch meisje gehad die enorm veel haar had tussen haar benen. Ik vroeg haar om dat haar af te knippen, maar zij wou niet omdat dat normaal is in de Belgische cultuur (zei ze). Ik heb haar voor de keuze gezet : ofwel scheer je dat af ofwel stopt onze relatie hier. Zij zei dat ik mij moest aanpassen aan haar (Belgische) cultuur, dat ik kon kiezen om ook een bos schaamhaar te dragen, maar dat zij nooit haar schaamhaar zou afscheren.
Ik heb haar daarop gedumpt. Shit moat, ik kreeg hem er op sommige momenten niet in haar k*t door al dat schaamhaar. Nu snap ik waarom Belgen zo weinig kinderen maken ! Bah viezerikken ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Vreemdeling
|
![]() hahahhahaha naptin lean dellenio adamlar
|
![]() |
![]() |
![]() |
#534 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#535 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 |
Vreemdeling
|
![]() er is een nieuwe project vanuit moslim kant van onze stad gent ; ze gaan een nieuwe moskee bouwen met minaretten zelfs en een grote parking aangezien dat we dag na dag vermeerderen is er een nood aan een grotere moskee. we verwachten de steun van anze belgische landgenoten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#538 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
In Belgie is er geen gelijkheid, no way, het is vrouwen baas. De vrouw baas in de keuken, opvoeding van de kinderen, in de slaapkamer, het huishouden, uitgaven. De man is baas van niks. Het anti-man discours van deze tijd nog niet opgemerkt in de media en zelfs in tal van onnozele studies ? Alle mannelijke kenmerken zijn gedevalueerd (elk machogerelateerd kenmerk wordt verfoeid, maar elk vrouwelijk kenmerk is "hot"). Een echte man zijn is slecht (te agressief, te dominant blabla), maar een echte vrouw zijn is sexy. Tegenwoordig moeten de mannen zo vrouwelijk mogelijk zijn : David Beckham en Cristiano Ronaldo zijn de hedendaagse ideale mannen en rolmodellen voor de tegenwoordige man geworden! Die 2 heren zijn meer vrouwelijk dan mannelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |