Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 november 2009, 18:24   #521
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Mensen migreren niet naar Europa voor de cultuur, maar enkel voor de welvaart. En de welvaart is er gekomen door eeuwenlang kolonisering en uitbuiting van andere volkeren en hun grondstoffen, door het internationale kapitalisme dat grote mondiale ongelijkheid in welvaart heeft teweeggebracht. Moest de wereld een land zijn, dan was de revolutie allang uitgebroken. Wij komen hier tenminste profiteren zonder de macht hier te willen grijpen, jullie gingen naar andere landen om er te onderdrukken en de macht over te nemen. Vluchtelingen zijn tenminste geen kolonisators. Kolonisators en imperialisten zijn nog erger, en dat zijn jullie. Wat jullie andere volkeren allemaal hebben aangedaan, en nog noemen jullie jezelf moreel superieur? Aleen voor jullie zelf , maar niet voor de mensheid en de aarde die jullie kapotmaken.
Dat alle gekoloniseerde en uitgebuitte volkeren maar naar het Westen migreren, dat recht geschiede!
Ik ga alvast mijn steentje bijdragen, ik ga een bruid vanuit Turkije huwen, en later delen van haar familie meebrengen.
Dat heeft uw volk enkel aan zichzelf te danken.
Uw cultuur en religie zijn de oorzaak, wij niet.
Daar hoeft het Vlaamse volk dan ook geen boete voor te doen!

Het is bijzonder hypocriet om als moslim te komen bedelen bij de vijand, het Westen. Dat is iets wat ik nooit begrepen heb. Maar als ik u zo hoor gaat het enkel en alleen over profiteren, wat niet echt een verrassing is.

Wat denkt u eigenlijk met dit soort uitspraken te bereiken?
Een multiculturele samenleving waar iedereen goed met elkaar om kan?
U werkt racisme in de hand door te stellen dat de man in de straat maar even moet bukken en ontspannen, want jullie komen eens van ons profiteren uit "wraak voor aangedaan onrecht".

Jullie mogen erg, erg blij zijn dat er linkse naïevelingen op deze aardbol zijn die u willen verdedigen om God weet welke reden. Misschien willen ze de aandacht afleiden van hun eigen profitariaat. Anarchisten zijn namelijk ook niet vies van een uitkering, en dat is erg zacht uitgedrukt.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 18:31   #522
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht
Dat heeft uw volk enkel aan zichzelf te danken.
Uw cultuur en religie zijn de oorzaak, wij niet.
Daar hoeft het Vlaamse volk dan ook geen boete voor te doen!

Het is bijzonder hypocriet om als moslim te komen bedelen bij de vijand, het Westen. Dat is iets wat ik nooit begrepen heb. Maar als ik u zo hoor gaat het enkel en alleen over profiteren, wat niet echt een verrassing is.

Wat denkt u eigenlijk met dit soort uitspraken te bereiken?
Een multiculturele samenleving waar iedereen goed met elkaar om kan?
U werkt racisme in de hand door te stellen dat de man in de straat maar even moet bukken en ontspannen, want jullie komen eens van ons profiteren uit "wraak voor aangedaan onrecht".

Jullie mogen erg, erg blij zijn dat er linkse naïevelingen op deze aardbol zijn die u willen verdedigen om God weet welke reden. Misschien willen ze de aandacht afleiden van hun eigen profitariaat. Anarchisten zijn namelijk ook niet vies van een uitkering, en dat is erg zacht uitgedrukt.
Multiculturele samenleving ?
Ik ben voor culturele segregatie.
100%Turk&Moslim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 18:32   #523
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Turkse mannen en vrouwen hebben een beter recept voor een gelukkig huwelijk. Een recept dat veel anders is dan de cliché-beelden van de verwaande afgunstige Westerlingen die zich naar de morele afgrond werken.
Hyperegoisme, competitiviteit en gebrek aan solidariteit in het Westen heeft sociale banden met familie en vrienden overhoop gehaald. Geen wonder dat er zoveel scheidingen zijn. Het heeft weinig te maken met de emancipatie van de vrouw, neen, eerder met de stijging van egoisme en daling van samenhorigheid en solidariteit in de samenleving. Jullie presenteren het zo ALSOF het een goede zaak is dat er heel wat scheidingen zijn in de samenleving, want het is een teken van de vrouwelijke emancipatie ? Bullshit.
Het vooropstellen van de eigen bevrediging en behoeften, stijging van oppervlakkigheid in interpersoonlijke relaties, daling van verantwoordelijkheidsgevoel voor elkaar en verwende opvoeding zijn de grote boosdoeners.
Waar staat dit, dat echtscheidingen een teken van emancipatie zijn? Wie zegt dat dit een goede zaak zou zijn? U moet wel lezen wat er staat, dat is wat anders dan wat u denkt!

Maar jou superioriteitsgevoel, " wij Turken hebben een hogere moraliteit en waarden" kun je maar beter achterwege laten. Natuurlijk zijn er onder Turken net zoals bij Vlamingen, goede huwelijken. Maar evengoed veel huwelijken die nergens op lijken,waarbij me een aantal zaken zijn opgevallen.
- Voor veel Turkse vrouwen is de leefwereld erg beperkt, hun man gaat naar de vzw, voetbal, sport, moskee en vereniging, mevrouw zit thuis.
-Veel Turkse vrouwen werken niet, omdat dit wordt gezien als taak en eer van de man. Zo beperk je echter wel de toegang tot de arbeidsmarkt!
- Sommige mannen vonden dat hun vrouw( vaak net aangekomen uit Turkije)maar een beperkte afstand van de moskee mocht komen en dus moest inburgering maar in de moskee gegeven worden, is dat hoe u een geslaagd huwelijk ziet? Ik niet!
- Veel mannen hadden buiten hun huwelijk nog een relatie, die jaren wordt standgehouden, ziet u dit als nog zo een voorwaarde tot een geslaagd huwelijk en is dit een voorbeeld van morele hoogstaandheid?
- De leefwereld van vrouwen is beperkt tot familie, het gezin,boodschappen doen en zorg, voor je omgeving. Omdat ze vaak om economische redenen zijn gekomen lukt het niet altijd even goed om ook nog van hun echtgenoot te houden, sommigen hebben geluk en dan komt die liefde dus later maar evenveel verdragen hun man, liefde is wat anders...wanneer je toch moet trouwen en je moet kiezen tussen ene giet en leren salon dan kiezen velen voor het laatste, die man komt met het leren salon. Denkt u dat vrouwen hier daar van dromen?

Ik vind het storend dat u op het forum een beeld ophangt van Turken wat een compleet fabeltje is. Het zijn mensen, net zoals Vlamingen, niet beter of slechter, ook niet wat huwelijken of moraliteit betreft, dus blaas maar niet zo hoog van uw toren!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 18:33   #524
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dan bent u gelukkig want die segregatie is een feit.
Oud 11 november 2009, 18:36   #525
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er zijn veel meisjes die huwen met iemand uit Emirdag ? Die mannen uit Turkije zijn traditioneler, waarom huwen meisjes van hier dan met onderdrukkende mannen uit Turkije ?
Huwen met iemand uit Turkije heeft niks met onderdrukken te maken.
Eerder met vertrouwen.
De mensen van hier zijn zo egoistisch dat ze onvoldoende vertrouwen inboezemen, daarom willen mensen huwen met iemand uit Turkije, van wie ze verwachten dat die niet besmet is met Westerse bacterieën. Inderdaad, jullie cultuur zit met bacterieën

Nog nooit van "gearrangeerde huwelijken " gehoord? Wat u een Westerse bacterie noemt heet hier emancipatie, vast heel eng voor u , een vrouw met een mening en eigen wil, moederrrrrrr!Heeeeelp!
Oud 11 november 2009, 18:38   #526
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dan bent u gelukkig want die segregatie is een feit.
Gelukkig maar. Hoe minder ik een blanke Belg tegenkom op straat, des te beter. Voel me niet op mijn gemak als een blanke Belg mijn pad of aanzicht kruist.
Oud 11 november 2009, 18:45   #527
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals verwacht staan integreren en assimileren niet in uw woordenboek.
Enkel profiteren wel, zoals u zwart op wit aangaf hierboven.

Citaat:
Gelukkig maar. Hoe minder ik een blanke Belg tegenkom op straat, des te beter. Voel me niet op mijn gemak als een blanke Belg mijn pad of aanzicht kruist.
Wees blij dat u dit als moslim mag zeggen zonder vervolgd te worden.
Moest een autochtoon zoiets zeggen over vreemdelingen zat hij achter tralies.

Uw houding kan echter niet blijven duren zonder dat er maatregelen komen.
We moeten de sociale zekerheid volledig afschaffen voor mensen van vreemde origine.
Oud 11 november 2009, 18:47   #528
Apocalypto
Vreemdeling

Standaard

hoe meer segregatie hoe beter,dan hebben jullie iets om erover te discusseren want jullie westerlingen kunnen niets anders dan aanvallen en vernederen van andere culturen vooral oosterse. buahaha
Apocalypto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 18:47   #529
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Citaat:
Zoals verwacht staan integreren en assimileren niet in uw woordenboek.
Enkel profiteren wel, zoals u zwart op wit aangaf hierboven.

Wees blij dat u dit als moslim mag zeggen zonder vervolgd te worden.
Moest een autochtoon zoiets zeggen over vreemdelingen zat hij achter tralies.

Uw houding kan echter niet blijven duren zonder dat er maatregelen komen.
We moeten de sociale zekerheid volledig afschaffen voor mensen van vreemde origine.
Waarom scheren jullie zich niet onder jullie oksels en tussen de benen? Beseffen jullie wel hoe onhygienisch dat is?
En als je thuiskomt, waarom doen jullie jullie schoenen niet uit ? Beseffen jullie niet dat vuiligheid van het straat (bv. hondendrol) niet in de huiskamer hoort ?
Oud 11 november 2009, 18:48   #530
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
lol gaan we terug kampen oprichten en als ze te vol geraken aan dat gas gaan denken

En wat versta jij onder vreemde origine... Steeds meer Belgen trouwen met mensen van vreemde origine, hoe ga je hun kinderen plaatsen...

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 18:55   #531
Demper
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom scheren jullie zich niet onder jullie oksels en tussen de benen? Beseffen jullie wel hoe onhygienisch dat is?
En als je thuiskomt, waarom doen jullie jullie schoenen niet uit ? Beseffen jullie niet dat vuiligheid van het straat (bv. hondendrol) niet in de huiskamer hoort ?
Wow. Wat een niveau. Nu begint u over schaamhaar.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
lol gaan we terug kampen oprichten en als ze te vol geraken aan dat gas gaan denken

En wat versta jij onder vreemde origine... Steeds meer Belgen trouwen met mensen van vreemde origine, hoe ga je hun kinderen plaatsen...
Zo een maatregel zou potentiële nieuwkomers afschrikken om naar hier te komen. Duidelijk maken dat werken en bijdragen aan de samenleving de enige optie is. Wat u erbij verzint over kampen en gas is zodanig laag bij de grond en irrelevant, walgelijk gewoon.

Dat steeds meer Belgen trouwen met mensen van vreemde origine, tja, dat moeten zij zelf weten. Daar wens ik verder niet op in te gaan.
Oud 11 november 2009, 18:56   #532
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Ik heb eens een Belgisch meisje gehad die enorm veel haar had tussen haar benen. Ik vroeg haar om dat haar af te knippen, maar zij wou niet omdat dat normaal is in de Belgische cultuur (zei ze). Ik heb haar voor de keuze gezet : ofwel scheer je dat af ofwel stopt onze relatie hier. Zij zei dat ik mij moest aanpassen aan haar (Belgische) cultuur, dat ik kon kiezen om ook een bos schaamhaar te dragen, maar dat zij nooit haar schaamhaar zou afscheren.
Ik heb haar daarop gedumpt.
Shit moat, ik kreeg hem er op sommige momenten niet in haar k*t door al dat schaamhaar. Nu snap ik waarom Belgen zo weinig kinderen maken ! Bah viezerikken !
Oud 11 november 2009, 18:58   #533
Apocalypto
Vreemdeling

Standaard

hahahhahaha naptin lean dellenio adamlar
Oud 11 november 2009, 19:00   #534
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalypto Bekijk bericht
hahahhahaha naptin lean dellenio adamlar
hahahaha
Oud 11 november 2009, 19:19   #535
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb eens een Belgisch meisje gehad die enorm veel haar had tussen haar benen. Ik vroeg haar om dat haar af te knippen, maar zij wou niet omdat dat normaal is in de Belgische cultuur (zei ze). Ik heb haar voor de keuze gezet : ofwel scheer je dat af ofwel stopt onze relatie hier. Zij zei dat ik mij moest aanpassen aan haar (Belgische) cultuur, dat ik kon kiezen om ook een bos schaamhaar te dragen, maar dat zij nooit haar schaamhaar zou afscheren.
Ik heb haar daarop gedumpt.
Shit moat, ik kreeg hem er op sommige momenten niet in haar k*t door al dat schaamhaar. Nu snap ik waarom Belgen zo weinig kinderen maken ! Bah viezerikken !
En als de Turkinnen nu eens zouden beginnen met hun snor af te scheren?
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 19:22   #536
Apocalypto
Vreemdeling

Standaard

er is een nieuwe project vanuit moslim kant van onze stad gent ; ze gaan een nieuwe moskee bouwen met minaretten zelfs en een grote parking aangezien dat we dag na dag vermeerderen is er een nood aan een grotere moskee. we verwachten de steun van anze belgische landgenoten.
Oud 11 november 2009, 19:25   #537
Apocalypto
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
moet er niet in mee zitten man er bestaat laserbehandeling voor , en een snor stinkt niet tenminste
Oud 11 november 2009, 19:26   #538
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Ik als volbloed turk en moslim kan beter Nederlands schrijven dan jij.
Ik ben ook snuggerder dan de gemiddelde Vlaming, ma soit dat is bijna élke Turk
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 november 2009, 19:29   #539
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Die Turkinnen zijn meer mans dan de Belgische mietjes & janetten van tegenwoordig. En het ligt zeker niet aan de Turkinnen.
In Belgie is er geen gelijkheid, no way, het is vrouwen baas. De vrouw baas in de keuken, opvoeding van de kinderen, in de slaapkamer, het huishouden, uitgaven. De man is baas van niks. Het anti-man discours van deze tijd nog niet opgemerkt in de media en zelfs in tal van onnozele studies ? Alle mannelijke kenmerken zijn gedevalueerd (elk machogerelateerd kenmerk wordt verfoeid, maar elk vrouwelijk kenmerk is "hot"). Een echte man zijn is slecht (te agressief, te dominant blabla), maar een echte vrouw zijn is sexy. Tegenwoordig moeten de mannen zo vrouwelijk mogelijk zijn : David Beckham en Cristiano Ronaldo zijn de hedendaagse ideale mannen en rolmodellen voor de tegenwoordige man geworden! Die 2 heren zijn meer vrouwelijk dan mannelijk.
Oud 11 november 2009, 19:34   #540
Apocalypto
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Die Turkinnen zijn meer mans dan de Belgische mietjes & janetten van tegenwoordig. En het ligt zeker niet aan de Turkinnen.
In Belgie is er geen gelijkheid, no way, het is vrouwen baas. De vrouw baas in de keuken, opvoeding van de kinderen, in de slaapkamer, het huishouden, uitgaven. De man is baas van niks. Het anti-man discours van deze tijd nog niet opgemerkt in de media en zelfs in tal van onnozele studies ? Alle mannelijke kenmerken zijn gedevalueerd (elk machogerelateerd kenmerk wordt verfoeid, maar elk vrouwelijk kenmerk is "hot"). Een echte man zijn is slecht (te agressief, te dominant blabla), maar een echte vrouw zijn is sexy. Tegenwoordig moeten de mannen zo vrouwelijk mogelijk zijn : David Beckham en Cristiano Ronaldo zijn de hedendaagse ideale mannen en rolmodellen voor de tegenwoordige man geworden! Die 2 heren zijn meer vrouwelijk dan mannelijk.
mee eens, wiens l*l zit in wiens kont ? he man
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be