![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#721 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Ik spuw niet, ik SCHIJT op uw samenleving. Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 12 november 2009 om 00:17. |
|
|
|
|
|
|
#722 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dan zul je vroeg of laat uw biezen mogen pakken. Als iemand als een Lucas Vandertaelen al wakker aan het worden is. Let op mijn woorden.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 12 november 2009 om 00:18. |
|
|
|
|
|
#723 |
|
Partijlid
|
|
|
|
|
|
|
#724 |
|
|
Die burgeroorlog gaan wij winnen. Zet uw koffer alvast maar klaar.
|
|
|
#725 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#726 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#727 |
|
Partijlid
|
Ik zou er niet te zeker van zijn, er zijn veel slapende terreurcellen in Europa. Waarom zijn die hier, denk je? Om de moslims te steunen in hun burgeroorlog met extreem-rechtse milities. De moslimlanden voorzagen de Bosniers van wapens en militaire steun, ze zullen dat ook doen met de moslims hier.
Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 12 november 2009 om 00:24. |
|
|
|
|
|
#728 | |
|
|
Citaat:
ISSlam buiten schoppen is trouwens een Europese traditie.
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 12 november 2009 om 00:32. |
|
|
|
|
|
|
#729 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar ik zou het wel appreciëren mocht u uw darmen willen ledigen in de speciaal daarvoor voorziene ruimten die wij gewoonlijk 'WC' noemen, of als u een eufemisme verkiest: 'het kleine kamertje'. Dank bij voorbaat, djimi (100% homo sapiens sapiens)
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#730 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#731 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Dan hebt u gezegd dat jullie hier zijn om te profiteren van ons, want wij hebben jullie "onrecht aangedaan". Daarna zegt u dat u iemand de keel gaat oversnijden die kritiek heeft op de islam. U gaat verder met te zeggen dat u schijt op onze samenleving. Daarna heeft u het over een burgeroorlog. Waarna we belanden bij slapende terreurcellen die ons eens mores gaan leren indien het escaleert. En dan blijven de linksen ervan overtuigd dat u een troll bent, waarschijnlijk zelfs een Vlaams Belanger. Sterker nog. Er is iemand die een bepaald privé bericht heeft ontvangen, waaruit dit alles blijkt. Met dat bericht op de proppen komen is natuurlijk een andere kwestie. Het zou op zich wel kunnen dat u een troll bent. Maar de kans is bijzonder klein. Links moet maar eens beseffen dat deze houding nu eenmaal is waar de islam voor staat. De naïeve praatjes van "niet iedereen is zo radicaal" zijn pure onzin. Jullie gaan er toch ook vanuit dat iedereen bij Vlaams Belang slecht is en dat het allemaal racisten / fascisten zijn?? Maar als het over de islam gaat trekken jullie die gedachtegang niet door, want ohja juist, die mensen hebben een kleurtje..... Oeioeioei. Zelfs wat arabisten en islamologen zeggen over de islam doet er niet toe voor onze linkiewinkies, oh nee dat zijn namelijk allemaal islamofoben. Van een partij als de SP.A kan ik die houding zeer goed begrijpen. Moslims zijn namelijk hun doelgroep en zij halen geld uit hun stemmen. Maar wat de man in de straat en sommigen hier op dit forum bezielt om dergelijke religie met zo een passie te verdedigen, dat is onbegrijpelijk. We moeten overwegen om dit te erkennen als een psychologische stoornis. Maarja "Wat baten kaars en bril, als den uil niet zienen wil." |
||
|
|
|
|
|
#732 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is mij al langer duidelijk dat wij een bang volk zijn. Wij laten zomaar over ons heen lopen, om dan nog eens "dank bij voorbaat" erachter te plakken. |
|
|
|
|
|
|
#733 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet iedereen bij Vlaams Belang is slecht en ik denk ook niet dat het allemaal racisten / fascisten zijn. Maar dat neemt niet weg dat ik toch erg links en erg radicaal ben (en hoe ouder ik word, hoe erger ik het zitten heb). Vriendelijke groet, djimi
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) |
|
|
|
|
|
|
#734 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Meneer toont ons op meesterlijke wijze aan hoe oneindig véél méér superieur hij is dan wij achterlijke Westerlingen. Wij zouden hem daar dankbaar voor moeten zijn. Hij komt ons beschaven, ziet u. Het is wel een beetje spijtig dat meneer blijkbaar nog niet goed begrepen heeft dat wij voor het voldoen aan bepaalde natuurlijke behoeften in onze woningen speciale ruimten ingericht hebben, maar bon, we kunnen dit toch wel even door de vingers zien, me dunkt. Misschien moesten we meneer maar eens nederig vragen of wij zijn uitwerpselen in een glazen kastje in het Museum voor Natuurwetenschappen ten toon mogen stellen, zodat ook ons nageslacht kan zien welke weldaden zijn beschavingswerk ons opleverde.
|
|
|
|
|
|
#735 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
maar als het van mij afhing braken ze, zoals de vaas die ik vorige week per ongeluk omstootte. "Scherven brengen geluk." Hou u voorlopig maar bezig met die burgeroorlog in uw darmen.
-> "Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety" (Benjamin Franklin) -> “Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely” (Lord Acton) -> "NUTS!" (General McAuliffe) -> "Fight The Power!" (Public Enemy) -> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro) Laatst gewijzigd door djimi : 12 november 2009 om 01:59. |
|
|
|
|
|
|
#736 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#737 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#738 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
In afwachting zou er een extra belasting moeten komen op hoofddoeken omdat die vrouwen en hun kinderen meer kosten aan de sociale zekerheid.
|
|
|
|
#739 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 12 november 2009 om 02:31. |
||
|
|
|
|
|
#740 |
|
Europees Commissaris
|
Het zoveelste bewijs dat Islam de religie is van psychopaten.
|