Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 november 2009, 00:15   #721
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Ik steun het Vlaams Belang in haar strijd tegen de iSSlam(isering) van onze samenleving en in haar ijver, integratieonwilligen die spuwen op onze samenleving, om die uit die samenleving te verwijderen. Het Vlaams belang heeft niks tegen brave vreemdelingen die zich assimileren. Het is dus volkomen fout te stellen dat zij iets tegen vreemdelingen zouden hebben die onze westerse samenleving omarmen en vlamingen onder de vlamingen willen worden.
Ik zal mij nooit assimileren, no way !
Ik spuw niet, ik SCHIJT op uw samenleving.

Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 12 november 2009 om 00:17.
100%Turk&Moslim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 00:17   #722
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 100%Turk&Moslim Bekijk bericht
Dan zul je vroeg of laat uw biezen mogen pakken. Als iemand als een Lucas Vandertaelen al wakker aan het worden is. Let op mijn woorden.

Laatst gewijzigd door smiley : 12 november 2009 om 00:18.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 00:18   #723
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Citaat:
Dan zul je vroeg of laat uw biezen mogen pakken.
In your dreams, dan breekt hier een burgeroorlog.
Oud 12 november 2009, 00:19   #724
smiley

Standaard

Citaat:
Die burgeroorlog gaan wij winnen. Zet uw koffer alvast maar klaar.
Oud 12 november 2009, 00:19   #725
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
. Jij ziet enkelde islam en sluit je ogen voor de rest.
Het ging/gaat hier over de islam.
Je hebt het filmpje toch gezien?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 00:20   #726
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 00:23   #727
100%Turk&Moslim
Partijlid

Standaard

Citaat:
Ik zou er niet te zeker van zijn, er zijn veel slapende terreurcellen in Europa. Waarom zijn die hier, denk je? Om de moslims te steunen in hun burgeroorlog met extreem-rechtse milities. De moslimlanden voorzagen de Bosniers van wapens en militaire steun, ze zullen dat ook doen met de moslims hier.

Laatst gewijzigd door 100%Turk&Moslim : 12 november 2009 om 00:24.
Oud 12 november 2009, 00:26   #728
smiley

Standaard

Citaat:
Ik zou er niet te zeker van zijn, er zijn veel slapende terreurcellen in Europa. Waarom zijn die hier, denk je? Om de moslims te steunen in hun burgeroorlog met extreem-rechtse milities. De moslimlanden oorzagen de Bosniers van wapens en militaire steun, ze zullen ze dat ook doen met de moslims hier.
Oei niet te veel iSSlamitische terreurgeheimen blootgeven. Nogmaals, zet uw koffers alvast maar klaar. En op Allah hoef je niet te rekenen, die heeft destijds de deportatie van moslims in Spanje, na de eeuwen bezetting aldaar, ook niet kunnen verhinderen. Verdraagzaamheid heeft grenzen. De mensen gaan zich niet eeuwig laten bespuwen door intolerant integratieonwillig volk.

ISSlam buiten schoppen is trouwens een Europese traditie.

Laatst gewijzigd door smiley : 12 november 2009 om 00:32.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 00:40   #729
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor mij hoeft u zich niet te 'assimileren', hoor, ik ben geen Borg.

Maar ik zou het wel appreciëren mocht u uw darmen willen ledigen in de speciaal daarvoor voorziene ruimten die wij gewoonlijk 'WC' noemen, of als u een eufemisme verkiest: 'het kleine kamertje'.

Dank bij voorbaat,

djimi (100% homo sapiens sapiens)
-> "Fight The Power!" (Public Enemy)
-> "Facts don't care about your feelings" (Ben Shapiro)
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 00:51   #730
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb eens een Belgisch meisje gehad die enorm veel haar had tussen haar benen. Ik vroeg haar om dat haar af te knippen, maar zij wou niet omdat dat normaal is in de Belgische cultuur (zei ze). Ik heb haar voor de keuze gezet : ofwel scheer je dat af ofwel stopt onze relatie hier. Zij zei dat ik mij moest aanpassen aan haar (Belgische) cultuur, dat ik kon kiezen om ook een bos schaamhaar te dragen, maar dat zij nooit haar schaamhaar zou afscheren.
Ik heb haar daarop gedumpt.
Shit moat, ik kreeg hem er op sommige momenten niet in haar k*t door al dat schaamhaar. Nu snap ik waarom Belgen zo weinig kinderen maken ! Bah viezerikken !
Wow wat een vent, dumpt iemand vanwege schaamhaar! En wanneer iemand een viezerik is bent u het wel, tof hoe gij over uw ex vriendinnen praat! Zeker weer een bewijs van je morele hoogstaandheid?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 01:02   #731
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik zou er niet te zeker van zijn, er zijn veel slapende terreurcellen in Europa. Waarom zijn die hier, denk je? Om de moslims te steunen in hun burgeroorlog met extreem-rechtse milities. De moslimlanden voorzagen de Bosniers van wapens en militaire steun, ze zullen dat ook doen met de moslims hier.
U bent begonnen met te zeggen dat de islam superieur is aan het Westen.
Dan hebt u gezegd dat jullie hier zijn om te profiteren van ons, want wij hebben jullie "onrecht aangedaan".

Daarna zegt u dat u iemand de keel gaat oversnijden die kritiek heeft op de islam.

U gaat verder met te zeggen dat u schijt op onze samenleving.
Daarna heeft u het over een burgeroorlog.
Waarna we belanden bij slapende terreurcellen die ons eens mores gaan leren indien het escaleert.

En dan blijven de linksen ervan overtuigd dat u een troll bent, waarschijnlijk zelfs een Vlaams Belanger. Sterker nog. Er is iemand die een bepaald privé bericht heeft ontvangen, waaruit dit alles blijkt. Met dat bericht op de proppen komen is natuurlijk een andere kwestie.

Het zou op zich wel kunnen dat u een troll bent.
Maar de kans is bijzonder klein.

Links moet maar eens beseffen dat deze houding nu eenmaal is waar de islam voor staat. De naïeve praatjes van "niet iedereen is zo radicaal" zijn pure onzin.

Jullie gaan er toch ook vanuit dat iedereen bij Vlaams Belang slecht is en dat het allemaal racisten / fascisten zijn?? Maar als het over de islam gaat trekken jullie die gedachtegang niet door, want ohja juist, die mensen hebben een kleurtje..... Oeioeioei.

Zelfs wat arabisten en islamologen zeggen over de islam doet er niet toe voor onze linkiewinkies, oh nee dat zijn namelijk allemaal islamofoben.
Van een partij als de SP.A kan ik die houding zeer goed begrijpen.
Moslims zijn namelijk hun doelgroep en zij halen geld uit hun stemmen.

Maar wat de man in de straat en sommigen hier op dit forum bezielt om dergelijke religie met zo een passie te verdedigen, dat is onbegrijpelijk. We moeten overwegen om dit te erkennen als een psychologische stoornis.

Maarja

"Wat baten kaars en bril, als den uil niet zienen wil."
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 01:07   #732
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Voor mij hoeft u zich niet te 'assimileren', hoor, ik ben geen Borg.

Maar ik zou het wel appreciëren mocht u uw darmen willen ledigen in de speciaal daarvoor voorziene ruimten die wij gewoonlijk 'WC' noemen, of als u een eufemisme verkiest: 'het kleine kamertje'.

Dank bij voorbaat,

djimi (100% homo sapiens sapiens)
Meneer zegt te schijten op uw samenleving, en dan heft u een bericht aan alsof het aan de koning gericht is.

Het is mij al langer duidelijk dat wij een bang volk zijn.
Wij laten zomaar over ons heen lopen, om dan nog eens "dank bij voorbaat" erachter te plakken.
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 01:12   #733
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper Bekijk bericht

... dat iedereen bij Vlaams Belang slecht is en dat het allemaal racisten / fascisten zijn??

...
U gaat het misschien niet graag horen, hé, Demper, maar ik zeg u dat u zich hier schromelijk vergist.

Niet iedereen bij Vlaams Belang is slecht en ik denk ook niet dat het allemaal racisten / fascisten zijn.

Maar dat neemt niet weg dat ik toch erg links en erg radicaal ben (en hoe ouder ik word, hoe erger ik het zitten heb).

Vriendelijke groet,

djimi
Oud 12 november 2009, 01:34   #734
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Meneer zegt te schijten op uw samenleving, en dan heft u een bericht aan alsof het aan de koning gericht is.

Het is mij al langer duidelijk dat wij een bang volk zijn.
Wij laten zomaar over ons heen lopen, om dan nog eens "dank bij voorbaat" erachter te plakken.
Meneer mag zeggen wat hij wil, hé, Demper, wij kennen hier nog altijd zoiets als 'vrijheid van meningsuiting'. Wellicht is dit zelfs een bewijs van onze achterlijkheid.

Meneer toont ons op meesterlijke wijze aan hoe oneindig véél méér superieur hij is dan wij achterlijke Westerlingen.

Wij zouden hem daar dankbaar voor moeten zijn. Hij komt ons beschaven, ziet u.

Het is wel een beetje spijtig dat meneer blijkbaar nog niet goed begrepen heeft dat wij voor het voldoen aan bepaalde natuurlijke behoeften in onze woningen speciale ruimten ingericht hebben, maar bon, we kunnen dit toch wel even door de vingers zien, me dunkt.

Misschien moesten we meneer maar eens nederig vragen of wij zijn uitwerpselen in een glazen kastje in het Museum voor Natuurwetenschappen ten toon mogen stellen, zodat ook ons nageslacht kan zien welke weldaden zijn beschavingswerk ons opleverde.
Oud 12 november 2009, 01:39   #735
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gewoonlijk breken burgeroorlogen uit,

maar als het van mij afhing braken ze, zoals de vaas die ik vorige week per ongeluk omstootte.

"Scherven brengen geluk."

Hou u voorlopig maar bezig met die burgeroorlog in uw darmen.

Laatst gewijzigd door djimi : 12 november 2009 om 01:59.
Oud 12 november 2009, 01:48   #736
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bent begonnen met te zeggen dat de islam superieur is aan het Westen.
Dan hebt u gezegd dat jullie hier zijn om te profiteren van ons, want wij hebben jullie "onrecht aangedaan".

Daarna zegt u dat u iemand de keel gaat oversnijden die kritiek heeft op de islam.

U gaat verder met te zeggen dat u schijt op onze samenleving.
Daarna heeft u het over een burgeroorlog.
Waarna we belanden bij slapende terreurcellen die ons eens mores gaan leren indien het escaleert.

En dan blijven de linksen ervan overtuigd dat u een troll bent, waarschijnlijk zelfs een Vlaams Belanger. Sterker nog. Er is iemand die een bepaald privé bericht heeft ontvangen, waaruit dit alles blijkt. Met dat bericht op de proppen komen is natuurlijk een andere kwestie.

Het zou op zich wel kunnen dat u een troll bent.
Maar de kans is bijzonder klein.

Links moet maar eens beseffen dat deze houding nu eenmaal is waar de islam voor staat. De naïeve praatjes van "niet iedereen is zo radicaal" zijn pure onzin.

Jullie gaan er toch ook vanuit dat iedereen bij Vlaams Belang slecht is en dat het allemaal racisten / fascisten zijn?? Maar als het over de islam gaat trekken jullie die gedachtegang niet door, want ohja juist, die mensen hebben een kleurtje..... Oeioeioei.

Zelfs wat arabisten en islamologen zeggen over de islam doet er niet toe voor onze linkiewinkies, oh nee dat zijn namelijk allemaal islamofoben.
Van een partij als de SP.A kan ik die houding zeer goed begrijpen.
Moslims zijn namelijk hun doelgroep en zij halen geld uit hun stemmen.

Maar wat de man in de straat en sommigen hier op dit forum bezielt om dergelijke religie met zo een passie te verdedigen, dat is onbegrijpelijk. We moeten overwegen om dit te erkennen als een psychologische stoornis.

Maarja

"Wat baten kaars en bril, als den uil niet zienen wil."
Van de 'man in de straat' weet ik het nog zo net niet...maar voor de rest wat je daar aanhaalt, ja, daar is mijn verstand ook te klein voor - als die personen nu met hetzelfde vuur álle religies zouden staan verdedigen, op de barricaden springen voor álle reli-fanatici - ófwel met hetzelfde vuur álle religies zouden afbranden, in de grond stampen - ja dat zou ik nog kunnen begrijpen - maar een speciale uitzondering maken voor nét die ene - nee, dat begrijpt geen normaal mens, daarvoor moeten je hersenen wel averechts werken!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 02:18   #737
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar rikbe
Standaard

Citaat:
Ik heb eens een Belgisch meisje gehad die enorm veel haar had tussen haar benen. Ik vroeg haar om dat haar af te knippen, maar zij wou niet omdat dat normaal is in de Belgische cultuur (zei ze). Ik heb haar voor de keuze gezet : ofwel scheer je dat af ofwel stopt onze relatie hier. Zij zei dat ik mij moest aanpassen aan haar (Belgische) cultuur, dat ik kon kiezen om ook een bos schaamhaar te dragen, maar dat zij nooit haar schaamhaar zou afscheren.
Ik heb haar daarop gedumpt.
Dat klinkt als een heel toffe vrouw met veel karakter. Iemand naar mijn hart. Kun je me haar adres niet bezorgen?
Citaat:
Shit moat, ik kreeg hem er op sommige momenten niet in haar k*t door al dat schaamhaar. Nu snap ik waarom Belgen zo weinig kinderen maken ! Bah viezerikken !
Tja, als je maar een kleintje hebt raak je rap de weg kwijt.
Oud 12 november 2009, 02:30   #738
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Petje af voor deze dames. En dat terwijl een groot deel van ze te lijden heeft onder een Vitamine D gebrek.
Vitamine D-tekort bij baby's en allochtone vrouwen
Tuurlijk en dat zal hun uiteindelijk de das omdoen als ze zich niet aanpassen.
In afwachting zou er een extra belasting moeten komen op hoofddoeken omdat die vrouwen en hun kinderen meer kosten aan de sociale zekerheid.
Oud 12 november 2009, 02:31   #739
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
100%blokker& dit ?

Laatst gewijzigd door filosoof : 12 november 2009 om 02:31.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2009, 02:39   #740
rikbe
Europees Commissaris

rikbe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je nog 1 keer de islam beledigt, snij ik je keel over.
Het zoveelste bewijs dat Islam de religie is van psychopaten.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be