![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Overigens gaat het hier niet over de schuld van Hitler t.a.v. dingen die vandaag gebeuren. Dat zuigt u maar uit uw duim omdat het zich beter leent voor tegenargumenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, ik begrijp het al, het is een VBer, dan gelden andere regels.
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie kwam met het voorbeeld van de auto?
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien geen diefstal maar dan toch oplichting.
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als je van iemand naam én adres én telefoonnummer kent denk ik niet dat je wordt gezocht. Dan ben je gevonden voor je nog maar begint te zoeken. Deleu zit trouwens in de Aartselaarse gemeenteraad dacht ik. Het gaat over volgend bericht : http://www.meaus.com/00140-eric-deleu.htm Laatst gewijzigd door Blauwvoetje : 23 januari 2010 om 12:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Men is weer met een kanon op een mug aan het schieten.
Nu ja, de VB'ers moeten niks zeggen, ze zijn geen haar beter. Elk stofje dat dat in de lucht zweeft, is voor sommige ook een aardbeving. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je als buitenlander een kunstwerk mee naar huis krijgt zonder eerst te moeten betalen, dan lijkt het me dat er 'iets' afgesproken is met schatten of zo.
Hoe dan ook, het lijkt me veeleer een 'handelsgeschil' te zijn, dan een 'diefstal of oplichting'. Tot zover mijn mening over de inhoud van de zaak. Maar wat mij veel meer bezig houdt: hoe komt 'de linkerzijde' dit te weten ? Zit de linkerzijde misschien aan de bedieningsknoppen van een bigbrother-apparaat, dat tegen alle regels van praaivesie alle rechtse zakken in 't oog houdt ? Hebben die gasten lijsten van alle 'insidenten' van iedereen die ooit eens op een bijeenkomst van Blokkers geweest is ? En eenderwie die uit die gigantische lijst ooit naar boven komt gedreven, hoger dan gewoon gemeenteraadslid in een gemeente van 3500 inwoners, die krijgt het in de schoot geworpen: "die m/v heeft 7 jaar geleden een kat doodgereden zonder ter plaatse twee en een halve dag te wachten of de eigenaar van de kat niet zou komen opdagen. Ocharme dat poesje." Is de linkerzijde nog erger dan brulkikker Dedekker, die er tenminste voor uit komt dat hij een privé-detektive op De Klucht zijne nek gezet heeft. S c h a n d e l i j k ! ! ! Van hetzelfde gehalte dan de Oost-Europese geheime diensten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is zielig om iemand die beter kan zich zo te zien prostitueren voor een partij.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
link: http://www.indymedia.be/en/node/35155 aai dont tink so Het eerste wat dat klubje zou doen in zo'n geval, is erbij zeggen van wie het dan wel zou komen, onder de titel : "ruzie, achterklap, broedermoord ... in het Blok". ps voor wie niet bijhoudt welke forummer tot welke politieke gezindte behoort: ikzelf ben geen blokker hoor.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 23 januari 2010 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Prachtig artikel van Ray (Angeltjes) hieronder getiteld "Kunstroof van de Eeuw":
http://blog.seniorennet.be/angeltjes/
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals drie minuten eer gepost: neen, bij mij brandt het licht al langer, en ook meer intens ... tjsa, ik ben dan ook het zonnetje in en rond het huis ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
aai second that ! Zeker de moeite om te lezen, die link.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 23 januari 2010 om 15:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |