![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() Je denkt toch niet dat ze die nuance gaan begrijpen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Totaal wel.
Citaat:
Sinds de benoeming van Leonard bekend werd, is hij in alle mogelijke debatprogramma's uitgenodigd en werd hem terecht het vuur aan de schenen gelegd voor zijn uitspraken ivm homofilie enz. Dat hebben we de mdia nog niet zien doen met 'BV' imam Talouil. Dat durven ze niet aan. Om het met de woorden van de SPA-politica te zeggen die anoniem wil blijven in het stuk van A. Struiff : we kunnen het ons niet permitteren de moslimgemeenschap tegen de borst te stoten. 2 maten,2 gewichten, en vooral een opvallende portie lafheid van de linkse kerk ... die ze nog toegeven ook! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
TV debat met Taouil: http://www.youtube.com/watch?v=4MMpxlN-TdQ http://www.youtube.com/watch?v=LKhG94hIZx4
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 24 januari 2010 om 16:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Die nuance komt vooral neer op een ongelofelijke portie lafheid. Een gebrek aan lef om positie in te nemen. Een gebrek aan lef en wil om vooral dieper te willen nadenken over het fenomeen 'hoofddoek' dat sowiezo leidt tot het machisme en sexisme in de islam.
Beeld je een revival van de RKK in met als symbool een kuisheidsgordel voor de vrouwen. Je mag ervan op aan dat de linkse kerk in dat geval in geen mijlen te bespeuren zal zijn met een betoog over 'nuancering'. 2 maten, 2 gewichten Wanneer houdt die schijnheiligheid eindelijk op? |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U kan natuurlijk nog opwerpen dat emmerechts zo dom is dat ze niet weet dat hoofddoeken het symbool van de onderdrukking is, dat moslima's door de islamitische wetten als minderwaardig worden beschouwd en dat moslima's in diezelfde kultuur enkel als kweekbatterijen worden beschouwd. Maar let op: ik herken uw taktiek hoor. Als ik zeg "Dutroux was een pedofiele moordenaar" dan vraagt U naar de bron waar hij dat ooit in een intervieuw zou hebben gezegd. Daarna: "Nergens heb ik Dutroux horen toegeven dat hij een pedofiele moordenaar is". Lamenilachen hé leguumpje...ik ben te lang op dit forum om dat niet door te hebben... ![]()
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 januari 2010 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eentje. Ik heb Leonard de laatste week op zowat alle zenders gezien. Deze middag in Mise au point. Hij geconfronteerd met een heel panel 'anti' over thema's als homosexualiteit, euthanasie, de pil, ... Dat durft de linkse club niet aan met een Talouil. Waardom durven ze zo'n debatten niet aan met de Moslimexecutieve? Laatst gewijzigd door Cut de krap : 24 januari 2010 om 16:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Neen ik heb geen bron over Salman Rushdie, Van Gogh en de cartoontekenaar. Dit is mijn overtuiging.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 januari 2010 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over hun lafheid hoort niet eens meer gediscuteerd te worden. Het wordt vanuit hun eigen kring bevestigd.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als je beweert dat iemand voorstander is van de hoofddoek of van het discrimineren van vrouwen moet je op zijn minst een citaat (met bron) kunnen geven om dit aan te tonen. Waar haal jij het anders vandaan dat iemand voorstander is van iets? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Ja, triestig hé. Nu doet ze alsof de visie van Emmerechts over de hoofddoek niet kent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
http://www.google.be/url?sa=t&source...YFPY6YwdTDSnHQ http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=126
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 januari 2010 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is nu wel duidelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och, sommigen weten nauwelijks wat nuance betekent.
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat natuurlijk niets zegt of uitsluit over Kristien Hemmerechts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarover gaat deze discussie eigenlijk?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |