![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#701 |
Minister-President
|
![]() Weet iemand trouwens waarom de islam ooit erkend is geweest? Laten we eerlijk zijn, iedereen die de sharia gelezen heeft ziet zo hoe het haaks staat op onze wetten, normen, internationale verdragen,... Ik kan wel een gokje doen nl. geld natuurlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#702 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#703 |
Banneling
|
![]() De oliecrisis in de jaren 70. Toen dacht men het kan geen kwaad we geven toe aan het midden oosten. Dan krijgen we voorraad. Die van het midden oosten hebben europa steeds als een uitdaging gezien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#704 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is het u nog niet opgevallen dat eens "weldenkend links" gedwongen wordt tot een open debat met open vizier en gelijke wapens zij dit debat óf onmogelijk maken óf ontvluchten? Waarom denkt u blijft links zo hardnekkig het schadalige cordon mediatique handhaven? Bovendien denk ik dat die Articreatuur hier op dit forum helemaal niet behoort tot het "weldenkende linkse kamp". Ik denk dat het een moslim is die er alles aan zal doen om zijn middeleeuwse patriarchale macht over de/zijn vrouw(en) in zijn gemeenschap te bewaren.
![]() |
![]() |
#705 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ofwel is het een bekeerlinge, en zoals je weet, dat zijn de ergsten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#706 |
Banneling
|
![]() Die kunnen niet meer terug hé. Die staan met hun rug tegen de muur. Worden ze ex moslim dan staat hun een vreselijke dood te wachten. De bekeerlingen willen dus hun miserie aan iedereen opdringen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#707 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Door de media in handen te hebben en te bespelen, zorgen zij ervoor dat de meeste mensen niet of slecht geïnformeerd zijn over zaken waarvan zij liever niet zien dat die aan het licht komen. Men denke hier bijvoorbeeld aan het 'Olie voor immigratie-programma' dat afgesloten is met de Arabische wereld. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#708 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je die man terugstuurt mag die vrouw weer volgen. Zeker als haar enige verblijfsvergunning uit haar huwelijk voortspruit. Denk je serieus dat een vrouw in dit geval op haar rechten zal (kunnen) staan? Akkoord dat een vrouw (en ook een man) al die rechten moet hebben; maar hoe dwing je die op een realistische manier af? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#709 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#710 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
Volledig akkoord Citaat:
![]() Man man man...wat een lafheid...ik ben geschokt...het is nóg erger dan ik al dacht...tssss
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 20 februari 2010 om 22:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#711 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Om de patriarchale houding aan te pakken denk ik dat we moeten zorgen voor een stevige educatie dus de schooluitval aanpakken, we moeten zorgen dat ghettowijken en concentratiescholen verdwijnen want deze veroorzaken mede het probleem." Ik denk niet dat je daar een plicht moet aan vastkoppelen. Ik denk niet dat die plicht iets helpt. Er is al een leerplicht tot 18 jaar; en steeds meer jongeren verlaten de school zonder diploma. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#712 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Welke agenda zou ik daardoor te volgen hebben? En waarom? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#713 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat houdt je eigenlijk tegen om die fanatiekelingen eens de les te spellen? Wat belet je eigenlijk die compleet achterhaalde machovisie die zo typisch is in de moslimweeld aan de kaak te stellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#714 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;4609036]
Citaat:
How low can one go? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#715 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#716 | ||
Banneling
|
![]() Uw vraag was dan wel aan Fieseler gericht maar toch de opmerking dat iedere buitenstaander die deze discussie heeft gevolgd gezien uw uitspraken makkelijk dezelfde conclusie zou trekken die Fieseler ook trok.
Citaat:
Citaat:
Maar goed, ik zal desondanks toch een poging wagen: Met uw politiek correcte linkse achtergrond enerzijds, en uw aangetrouwd allochtoon familielid anderzijds heeft u een persoonlijke agenda. Ik geloof u meteen als u zou beweren dat uw aangetrouwde allochtone/moslim familielid een toffe vent is. (Maar dat is dan niet dankzij de islam, maar ondanks de islam. De islam is intrinsiek moreel slecht te noemen voor niet gelovigen, moslims zelf zijn dat uiteraard niet - maar dit terzijde) Welnu, met dit in uw achterhoofd wilt u dat extrapoleren naar de islam als geheel en aantonen dat de islam niet slecht zou zijn omdat u zo'n toffe moslimschoonbroer heeft. Waarbij u aan een aantal zeer cruciale zaken voorbij gaat, ze niet ziet of wil zien en ga zo maar door. Deze draad staat er bol van. Iets in die richting dus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#717 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#718 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#719 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#720 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....18#post4163518 In diezelfde post heb ik je ook verteld wat mijn achtergrond is. Al vergeten? Ik vind het wel tof dat je zomaar toegeeft dat je weet dat er ook toffe moslims bestaan. Verder heb ik nog nooit de Islam verdedigd. |
|||
![]() |
![]() |