![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1141 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, geloof hé, daar mag je niet over nadenken , dat moet ge blindelings geloven zoals een kieken. Daarom dat ze zo graag kiekens maken van de mens he, anders hadden ze geen gelovige en dan bracht dat geen zaad in 't bakske. Laatst gewijzigd door Garry : 21 april 2010 om 22:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 Vraagjes voor Artisjok
Ik vroeg het al eerder op diverse fora. Ook op moslimfora. Nooit kwam er een afdoend antwoord. Voel je uitgedaagd, zou ik zeggen. Vraag 1. Waarom is er geen enkele iman of andere geestelijke leider van de islam die openlijk zegt: Vraag 2 Waarom doen vele moslima's net het tegenovergestelde en dragen zij hun hoofddoek slechts in het openbaar, maar zetten ze hem thuis weer af?Alsvast bedankt voor uw antwoord. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 april 2010 om 22:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1148 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Elke moslima is perfect in staat om in haar allah te geloven, hem te aanbidden of om het even wat moslims zoal doen, zónder hoofddoek, dat doekje is dus enkel en alleen maar bedoeld als 'provocatie' ! Geen enkele god - als het al zou bestaan - kan zulke ridiculiteiten verlangen van de mens. Dat beantwoordt dan ook meteen jouw vraag Paulus... ...want een antwoord daarop zal je nooit krijgen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1150 |
Banneling
|
![]() Ik niet: in essentie vraagt hij
waarom moslims niet doen wat hij en enkele anderen wensen, in tegenspraak met hun godsdienst of cultuur, zomaar omdat hij dat liever heeft. Wel "een ietsje" dictatoriaal dus. Koning Ubu. Laatst gewijzigd door filosoof : 21 april 2010 om 22:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar omdat dit een échte getuigenis zou zijn van goede wil, het verlangen naar vrede en alles waar de islaam naar eigen zeggen voor staat. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 21 april 2010 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar dat de verschillende stromingen onderling mekaar uitmoorden?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
laten we daarom afzien van het dragen van de hoofddoek in westerse culturen. We zien duidelijk dat heel wat mensen daar aanstoot aan nemen, dat het bij heel wat mensen zelfs ergernis opwekt en bij sommige westerse culturen, is het zelfs bij wet verboden in bepaalde omstandigheden. Dat is heel wat anders dan wat gij er van maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mooie nicknaam, dat wel, maar het stelt blijkbaar niet veel voor. ...jammer... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1158 |
Banneling
|
![]() In naam van de vrede vraagt hij de mensen hier niet langer voor het hoofd te stoten met bijzondere klederdracht die staat voor een totalitair politico-religieus systeem dat in andere werelddelen verantwoordelijk is voor veel lijdden, en zelfs voor de dood van landgenoten van ons.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1159 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij voelt je beledigd; vele anderen niet. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Want we hadden het wel over "Ik leef ook niet alle gebruiken en etiquette van mijn land na. Ik pas me ook niet aan aan de leidcultuur. " Citaat:
Citaat:
Ontken gerust de opgang "Het materialisme en de dwang om te voldoen aan het schoonheidsideaal bijvoorbeeld; en hoe dit het leven van velen bepaald." en fixeer je op de hoofddoek. Citaat:
Maar ik noteer nu dat je tegen een verbod bent. Citaat:
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |