![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1181 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben niet geïnteresseerd in religies en hun beleving; zolang ieder zich aan de wetten houdt. Misschien moet je je vraag eens stellen in "godsdienst en levensovertuiging" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1182 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In "godsdienst en levensovertuiging" en ook op andere fora (Zita forums) is het van hetzelfde laken een broek. Zelfs moslims krijgen geen antwoord neergeschreven.... Ik denk dat als het om een gewoon gesprek zou gaan, ... dat er nu een hele lange stilte zou zijn... Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 23 april 2010 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1183 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heb jij er op tegen dat een vrouw een hoofddoek draagt? Hoe kan je verschillende stromingen hebben binnen de Islam als er maar 1 interpretatie is? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1184 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
SDX : (post 1109) elk mens die een werkende hersencel in zn hoofd heeft, past zich aan aan de gangbare waarden en normen van het land waarheen hij/zij verhuist, enkel uit elementaire beleefdheid alleen al zorg je er voor dat je de plaatselijke gebruiken en etiquette van het land waar je heengaat, naleeft. Ik : (post 1111) Een hoofddoek dragen gaat toch niet in tegen onze normen en waarden. Ik leef ook niet alle gebruiken en etiquette van mijn land na. Ik pas me ook niet aan aan de leidcultuur. Ik pas zelfs voor sommige normen en waarden die opgang maken. Jij achtte het nodig om mijn antwoord per zin op te splitsen. Het tweede deel gaat verder zoals ik reeds weergaf. Ik : (post 1111) Ik leef ook niet alle gebruiken en etiquette van mijn land na. Ik pas me ook niet aan aan de leidcultuur. SDX : (post 1114) Daar sta ik nu paf van - waarom verbaast me dit niet? Ik : (post 1117) Ik ben toch niet verplicht om als een schaap de kudde te volgen. SDX : (post 1132) U volgt nu juist wél als een schaap de kudde, U laat zich zelfs als een schaap naar de halal slachtbank leiden! U beseft het enkel niet! Op een andere zin Ik : (post 1111) Ik pas zelfs voor sommige normen en waarden die opgang maken. SDX : (post 1114) Over welke normen en waarden die 'opgang maken' hebt U het dan? Waarop ik twee voorbeelden geen. Merk op dat je er zelf naar vraagt; en dan beweert dat ik ze erbij sleur en dingen door elkaar haal. Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=137485 Laatst gewijzigd door artisjok : 23 april 2010 om 19:15. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1185 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om te beginnen luister ik al niet naar wat de Imams wel of niet prediken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1186 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een kopvod is dus zoals anderen ook al aangeduid hebben, een politiek-religieus symbool van een totalitaire onderdrukkende apartheidsideologie. Te vergelijken met de landsvlag op het uniform van een soldaat die dient ter voorkoming van het abusievelijk neerschieten door eigen troepen, dan wel het abusievelijk verkrachten van het eigen volk. Een kopvod zegt gewoon: "ik ben 'zedig' en één van jullie, en mag derhalve niet vermoord of verkracht worden in de strijd tegen de ongelovigen en voor de verbreiding van de islam". Let trouwens op het (inmiddels uit die hoek welbekende) dreigende toontje van die Izz ad-Din Ruhulessin: Islam is ons recht. Gun je dat niet? Dan nemen we het. Reden temeer om de deur helemaal op slot te gooien voor immigratie vanuit moslimlanden, en om eens een serieuze aanvang te maken met de ontislamisering van de moslim. Dat lijkt me nu eens een mooie taak voor de zogenaamde progressievelingen van links. Per slot van rekening hebben die al decennialang ervaring met soortgelijke zaken. Het is ze vrij aardig gelukt om het christendom alhier te slopen, waarbij werkelijk geen enkel middel, hoe laag-bij-de-gronds ook, geschuwd werd, dus met de expertise die bij links ongetwijfeld nog immer aanwezig is, moet dat lukken. Maar ja, dat zal ze dan natuurlijk wel de stemmen van die moslims gaan kosten. Moslims die gebruikt worden door datzelfde links om zichzelf op het pluche te houden... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1187 |
Staatssecretaris
|
![]() Het is geleuter.... De vrijheid van meningsuiting bestaat niet in België. In de wetenschap stelt men dat een hypothese valt met het bestaan van 1 feit. Welnu, in belgië werd Siegfried Verbeke veroordeeld tot 1 jaar gevangenisstraf om wille van zijn mening. Kom dus niet af dat hier een vrijheid van mening bestaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1188 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dat is niet gewoon; 'een vrouw die een hoofddoek draagt'! Dat is islam en mijn standpunt over islam kent U onderhand al wel, toch? Citaat:
Citaat:
...en nogmaals; nee, de dingen die U opnoemt zijn geen waarden en normen, ik zie dat toch niet als waarden en normen, in die geest ben ik niet opgevoed!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1189 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet, U wel, ik niet!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1190 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 april 2010 om 11:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1191 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik loop echter al lang met 1 vraag en peinig mn hersenen X op X op X weer - van politici begrijp ik hun beweegredenen, maar hun satellieten, wat leidt hen, wat drijft hen, wat zijn hun beweegredenen??? (Ik lijk Jambers wel) ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1192 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op veel plaatsen daarginds is het zelfs geen recht, maar een plicht!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1193 |
Banneling
|
![]() Thuis, ja.
Op de openbare weg, zolang het geen gevaar is voor jezelf of anderen... Op je werk, afhankelijk van je werkgever. Laatst gewijzigd door superhayek : 24 april 2010 om 11:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1194 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1195 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1196 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1197 |
Banneling
|
![]() Idd, wat drijft jou,wat zijn je beweegredenen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1198 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1199 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoofddeksels zijn al verboden in de klas en rechtszaal zolang ik mij kan herinneren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1200 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |