![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#2541 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je kan wel iets anders gaan verzinnen maar dat heeft geen invloed op het feit dat jij niet weet of de activisten beschoten werden.
|
|
|
|
|
#2542 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Nu bon, als we ons tot dit niveau gaan verlagen stel ik voor dat u geheel zwijgt. Er is immers niets waarvan jij helemaal zeker kan zijn. Misschien uw negationisme inruilen voor argumentatie?
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 15 juni 2010 om 14:27. |
|
|
|
|
|
|
#2543 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ga jij met een alarmpistool maar eens een bank overvallen. Zal je merken of dat verschil uitmaakt voor de politie. |
|
|
|
|
|
|
#2544 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#2545 |
|
Minister-President
|
U gedraagt zich als een vierjarig kind dat zijn goesting niet krijgt en een correctieve straf verdient. Ik verzin helemaal niets. Er bestaat in ons land immers een recht op zelfverdediging dat stipuleert dat je ook ter wille van een ander tussenbeide mag komen in een gevecht. Het recht op zelfverdediging beperken tot zij die reeds werden neergemaaid door Israëlische engeltjes zou idioot zijn. Dat ze werden beschoten, zelfs nadat men met witte vlaggen zwaaide, was eveneens hoorbaar.
|
|
|
#2546 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik weet niet over welk niveau jij het hebt maar het feit blijft dat jij niet weet wat er precies is gebeurt. Daar kan ik niets aan doen en daar zwijg ik zeker niet over. Ik zou niet weten waarom.
|
|
|
|
|
#2547 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij bent niet de politie en je doet maar, nogmaals ik zie je dan wel eens in het journaal.
|
|
|
|
|
#2548 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voordat ze de militairen aanvielen e slimmeken! Wel bij de zaak blijven e.
|
|
|
|
|
#2549 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Soit: hier zijn de beelden waarnaar ik verwees. De MvA heeft hier eveneens een handvol linken naar beelden geplaatst en heeft u al verscheidene malen verzocht die beelden bij Al Jazeera op te vragen. U weigert dat te doen en blijft de onnozelaar uithangen. Zoals ik al zei: een vierjarig kind dat een correctieve straf verdient. Of beter nog: wiens ouders omwille van de slechte opvoeding die ze hun kind meegaven gecorrigeerd dienen te worden.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 15 juni 2010 om 15:58. |
|
|
|
|
|
|
#2550 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
@ Andy: laat de persoonlijke aanvallen maar weg. Zegt enkel maar iets over hoe sterk je hier in je schoenen staat.
Waar spreek ik het recht op zelfverdediging in ons land tegen? Geef het bewijs dat de militairen zonder provocatie de activisten neermaaiden...
|
|
|
|
|
#2551 |
|
Minister-President
|
Ja, bij de zaak blijven. Lees en bekijk eens wat materiaal van journalisten die ook op die boot zaten. Hoe je het lef hebt het doodschieten van die mensen (waaronder 1 iemand 4 keer in het hoofd) te rechtvaardigen bij deze IDF actie gaat er niet in bij me. Je bent allesinds hier geen goede PR voor Israel aan het geven, als dat uw bedoeling is.
Laatst gewijzigd door Tamam : 15 juni 2010 om 14:40. |
|
|
|
|
|
#2552 | |
|
Minister
|
Citaat:
gelijk. Met andere woorden: het is volgens de regels toegestaan een revolver of geweer tegen een mes te gebruiken. http://www.alertnet.org/thenews/newsdesk/LDE6511I7.htm Heb net deze link gevonden. De militairen hebben natuurlijk niet zonder provocatie mensen neergeknald bij het enteren. Mochten ze dat wel hebben gedaan, dan zouden ze al lang voor de krijgsraad staan. Trouwens als ze met serieuze wapens in de hand hadden geenterd zou niemand de kans hebben gekregen ze aan te vallen. Maar mijn punt is dat een stuk of wat onnozelaars zitten te gillen dat de blockade illegaal is (NIET) en dat de entering illegaal is omdat ze in internationale wateren gebeurde. En dat is 's werelds grootste onzin. Sommige mensen willen graag én hun koekje eten én hun koekje behouden. Alles wat de Palestijnen uitspoken mag, want dat zijn vrijheidstrijders. Alles wat Israel doet is verboden . LOL |
|
|
|
|
|
|
#2553 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#2554 | ||
|
Minister-President
|
Citaat:
Citaat:
U weet dat die bewijzen er zijn. Ze bestaan in de vorm van getuigenverklaringen en het beeldmateriaal dat live werd uitgezonden. U negeert dat omdat die dingen niet verifieerbaar zijn. U weigert tevens de vraag te stellen waarom zowat alle getuigenverklaringen en zowat elk beetje beeld en informatie dat we hebben de Israëlische feiten tegenspreekt. U weigert zelfs geloof te geven aan de IDF-versie van de feiten, daar zelfs die versie onmiddellijk leidt tot conclusies die bijzonder vernietigend zijn voor Israël en dus uw racisme aantonen. U weigert zich de vraag te stellen waarom Israël een onafhankelijk onderzoek weigert of waarom de VS dat niet eist. U weigert eveneens stil te staan bij de vele aspecten van het gebeuren die nochtans om verduidelijking vragen: de zes vermisten bvb, of de onmiddellijke executie van een journalist op het schip. U weigert zich de vraag te stellen waarom het Israël is dat bewijsmateriaal vernietigt, informatie achter hield, beelden vervalste en journalisten en activisten gevangen neemt in internationale wateren. Dan heb ik een pak meer begrip voor Francientje. Zij is tenminste een consequente racistische en fascistoïde 'Vriendin van Israël'. Haar verhaal is - hoe feitelijk onjuist en moreel verwerpelijk ook - tenminste consequent. Ik vermoed dan ook niet dat zij lijdt aan een andere geestesziekte dan paranoia. Bij u stel ik me ondertussen de vraag aan welke psychische aandoeningen u zoal niet lijdt.
|
|
|
|
#2555 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik rechtvaardig zomaar doodschieten niet, ik rechtvaardig zelfverdediging, en zolang wij niet weten wie schuldig is kan je niet uitmaken wat gerechtvaardigd was en wie rechtvaardig heeft gehandeld. Ik ben niet hier om goede of slecht pr te geven aan wie dan ook.
|
|
|
|
|
#2556 | ||||||
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
U gaat natuurlijk niet in op wat ik schrijf, maar u noemt de mensen die zowel de blokkade als het enteren illegaal noemen 'onnozelaars die zitten te gillen'. U heeft het over: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: Citaat:
Citaat:
Het is niet omdat je Israël bekritiseert dat je Hamas staat toe te juichen, hoor. De wereld is complexer dan dat en iedereen heeft meer mogelijkheden dan één van die twee.
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 15 juni 2010 om 15:01. |
||||||
|
|
|
|
|
#2557 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
En voor ons Francientje, een volledige en strikt juridische analyse met de benodigde wetsartikelen en Internationale verdragen die van toepassing zijn:
Citaat:
|
|
|
|
|
#2558 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je kan geen zelfverdediging rechtvaardigen als je BIJ NACHT,GEWAPEND, GEMASKERD, EEN SCHIP ENTERT |
|
|
|
|
|
|
#2559 | |
|
Minister
|
Citaat:
"Merchant vessels flying the flag of neutral states may not be attacked unless they are believed on reasonable grounds to be carrying contraband or breaching a blockade, and after prior warning they intentionally and clearly refuse to stop, or intentionally and clearly resist visit, search or capture," says the San Remo Manual, compiled in 1994. En voor het overige: ik krijg krampen als ik het woord 'collective punishment' hoor. Wat denk je dat oorlog eigenlijk is? Laatst gewijzigd door Francientje : 15 juni 2010 om 15:56. |
|
|
|
|
|
|
#2560 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
@andy: stop met persoonlijke aanvallen te plaatsen, daar schiet je niets mee op.
Dat filmpje zegt niets over hoe de feiten zijn gebeurt. Filmpje gaat van voor de entering plots naar erna...daar kan je niets uit opmaken. Maar dat wist je zelf natuurlijk ook al. En nee, alles wat je over mij beweerd en dat ik me nergens vragen bij stel kloppen totaal niet. Totale onzin wat je daar over mij schrijft. Je legt woorden in mijn mond die niet kloppen. Slaat nergens op. Heb ik ergens op je teentjes getrapt trouwens dat je zo massaal persoonlijke aanvallen plaatst?
Laatst gewijzigd door illwill : 15 juni 2010 om 16:58. |
|
|
|
|