![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#721 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom onbetaalbaar en over welk beleid heb je het dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#722 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#723 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
On-topic: enkele jaren geleden ben ik in Antwerpen bestolen door een zgn. "danser". Achteraf las ik in de krant dat ze die overval op de camera gezien hadden, hetzelfde gezien hadden een uur later en een derde overval gefilmd hadden nog een uur later. Dus ja, er zitten wel degelijk mensen te kijken naar die camera's. Na de derde overval hadden ze de dader gevat, maar hij had geen portefeuilles op zak (alleen een hoop cash, maar dat is niet verboden), dus hebben ze hem laten gaan. Tot zover het nut van camera's. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#724 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laten we maar terug gaan naar vroeger toen politionele info nog per postduif werd verspreid...en tientallen verdachten verdwenen door communicatiefouten en trage bureaucratische molens...Dutroux zegt u dat iets ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#725 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#726 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#727 |
Banneling
|
![]() en ik vraag me af, waarom waren alle camera's uit bij de dood van Diana in de tunnel????????????????????????????
Waar zijn de beelden van het vliegtuig wat het Pentagon invloog????????????? Je gaat mij niet vertellen dat er niet tientallen camera''s hingen bij hte Pentagon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#728 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#729 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#730 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mij lijkt het altijd het verstandigst om zoveel als mogelijk in overweging te nemen als ik iets onderzoek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#731 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Darom vind ik het vreemd dat U mij dan ook uitscheld om niets in mijn visie. Mischien kan U laten zien dat U alleen Uw eigen visie geeft. Net als ik alleen mijn visie geef. Volgens mij is anders niet mogelijk. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 30 juni 2010 om 14:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#732 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persoonlijk vind ik leugens verkondigen ook van weinig respect getuigen. Nochtans heeft u daar heel erg weinig problemen mee. Verder kan ik ook stellen dat ik u niet uitscheld. Als u zich aangesproken voelt door alu hoedjes dan kan ik daar weinig aan doen.
Laatst gewijzigd door fox : 30 juni 2010 om 14:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#733 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nee ik heb zelf het idee dat je het wel weet wat ik bedoel maar ,rustig maar, ik zal het er zelf niet meer over hebben. Overigens Uw opmerking 'kan ik daar weinig aan doen' is mijns insziens een volmacht van onmacht. Mar ja, nu bent U voor mij nooit als erg machtig overgekomen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#734 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Politionele zaken geeft men niet uit handen.
![]() |
![]() |
![]() |
#735 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag even de quote ja, jij maakt dat er nm van. Mijn mening is nm niet dat politie zomaar overal mag binnenvallen, dat heb ik nooit gezegt. Ik heb het niet over een systeem waar een mannetje achter een schermpje zit te kijken. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#736 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#737 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Nog iets? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#738 |
Banneling
|
![]() 1. het waren 'bevoegden' zonder toelating geen onbevoegden...
2. men weet exact wie er 'nieuwsgierig' was en heeft dat ook gecommuniceerd..geen doofpot..geen relativering van onnodige gegevensverspreiding.. 3. Wat zij de commissie Dutroux ook al weer..hadden de politiediensten hun info uitgewisseld dan.... Het feit dat er wat (ramptoerisme) is bij het overlijden van een BV is geen excuus om de centrale databanken weer bureaucratisch ontoegankelijk te maken... Trouwens ..wat konden ze zien...rijksregistergegevens ?..who cares..heeft allemaal al in de boekjes gestaan..overlijdensverslag ?...droge zakelijke analyse van een dood..niks smeuiigs.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#739 | ||||
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....ht=huiszoeking Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||