![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
we (de hele wereld) is op weg naar een politiestaat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#802 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#803 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Veelzeggend nu? Of niet? Mischien kan je eens kijken bij de NWO thread, vandaag en gisteren zeer onfrisse praktijken neergezet door de fascistische politie aldaar. Durf je te kijken en dan daar er eens commentaar op te geven? Laatst gewijzigd door Khwajagan : 1 juli 2010 om 16:14. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#804 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Probeer ook eens mensen te kieken op caféterrassen: ook openbaar. Laatst gewijzigd door filosoof : 1 juli 2010 om 16:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#805 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#806 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#807 |
Banneling
|
![]() dat is het argument toch niet? zie verder hieronder.
Laatst gewijzigd door Khwajagan : 1 juli 2010 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#808 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#809 |
Minister
|
![]() Als ge niks te verbergen hebt hebben ze geen zaken mat wat ge doet. Dat is mijn mening
|
![]() |
![]() |
![]() |
#810 |
Banneling
|
![]() en nog wat? de camera's etc zijn NIET bedoeld voor onze veiligheid maar bedoeld als
steppingstone naar een weredlwijde politiestaat. Ik weet dat veel mensen dit meteen afwijzen, mar onderzoek eens en U zult versteld staan! Wel, DAAROM ben ik dus tegen camera's. Er is veel meer aan hand, weg met die dingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#811 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#812 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#813 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ook al doe je niks fout, JIJ dat aan zal moeten gaan tonen. Dus schuldig tot je onschuldig bevonden wordt. (Napoleonic law) We gaan allemaal gecriminaliseerd worden! Dat heb je nl in een politiestaat. Laatst gewijzigd door Khwajagan : 1 juli 2010 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#814 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pardon? Ik stel u een vraag met betrekking tot de relevantie van een opmerking die u in deze discussie meent te moeten maken. Dat u ze niet wil of kan beantwoorden, kan ik nog aannemen, maar mag ik u niettemin vriendelijk verzoeken een klein beetje elementair fatsoen aan de dag te leggen?
Was u het niet die zich bekloeg over de kwaliteit van dit forum? Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#815 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is op z'n minst frappant dat een dergelijke lakse houding tegenover deze schending van een basisrecht geuit wordt door iemand die in zijn onderschrift beweert aanhanger te zijn van Liberales, om vervolgens op dit eigenste forum alles waar Liberales voor staat vierkant tegen te spreken... Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#816 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 1 juli 2010 om 18:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#817 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat er in Mechelen nog veel moet aangepraat worden, de realiteit van deze stad die overspoeld is door vreemdelingen geeft genoeg praktijkervaringen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#818 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat staat daar niet. U begrijpt toch een beetje Nederlands?
![]() |
![]() |
![]() |
#819 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#820 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mooi. Reageer dan voortaan op wat er staat en niet op wat u zich heeft ingebeeld.
Nee, dat wil het niet zeggen.
![]() |
![]() |