Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 oktober 2010, 22:17   #541
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Ah? U zegt dus dat u niet geschreven hebt :
Voor die laatste heb ik vanzelfsprekend iets meer respect. Daar voorziet die oude bok tenminste nog in voeding en huisvesting voor z'n jonge vrouwtje.
Raar hé. Die woordjes vormen zich misschien vanzelf tussen uw menslievende teksten?
Marie jij beweerde :
Andy vindt het heel normaal dat een oude islamiet een kind tot vrouw neemt - dit in tegenstelling tot een priester die een kind verkracht. Het eerste is normaal, cultuurgebonden volgens zijn schrijverijen, het tweede is een misdaad.
Zeg nu eens eerlijk, vind je dat dit een correcte weergave is?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 22:17   #542
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Die repliek begon met het woordje 'walgelijk'. Maar dat was u wellicht ontgaan.
De rest van uw mening choqueerde te veel en neutraliseerde eensklaps die 'walgelijk'.

Citaat:
Voor die laatste heb ik vanzelfsprekend iets meer respect. Daar voorziet die oude bok tenminste nog in voeding en huisvesting voor z'n jonge vrouwtje.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 22:18   #543
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Marie jij beweerde :
Andy vindt het heel normaal dat een oude islamiet een kind tot vrouw neemt - dit in tegenstelling tot een priester die een kind verkracht. Het eerste is normaal, cultuurgebonden volgens zijn schrijverijen, het tweede is een misdaad.
Zeg nu eens eerlijk, vind je dat dit een correcte weergave is?
Zeg eens eerlijk, wat verschilt zo veel?
En Artisjok, deel je Andy's perverte mening?

Ik zal ze nog eens herhalen, zodat je de woorden goed kan overpeinzen.

Citaat:
Citaat:

Laatst gewijzigd door Sunny : 29 oktober 2010 om 22:19.
Oud 29 oktober 2010, 22:19   #544
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Die multikul is een door het VB geïntroduceerd containerbegrip om alles onder te brengen wat met allochtonen van doen heeft en problematisch is. De idee dat de multikul mislukt is, is dan ook een cirkelredenering.

En dan die categorie 'religieus', die vooral gehanteerd wordt door mensen die de betekenis van het woord niet kennen. Door mensen die nooit op dit forum met zingeving bezig zijn, die een tekst slechts letterlijk kunnen interpreteren en die van alles een ordinair spelletje maken. Door bepaald a-religieuze mensen dus. Zij stellen religie gelijk aan starheid, dogmatisme en onveranderlijkheid.

Nochtans is de manier waarop u, alice, Sunny, andev, circe en grimbergen omgaan met jullie VB-ideologie veel dogmatischer dan wat de gelovige moslims op dit forum verkondigen. Met hen kan je een degelijk gesprek aanknopen, ideeën uitwisselen en tot inzichten komen. Ik verwacht dat niet van een gesprek met u of een andere VB-sympathisant. Als dit forum representatief is voor de samenleving, dan zijn VB-ers veel meer dogmatisch en vastgeroest in hun denken dan moslims of fundamentalistische moslims. Die laatsten staan overigens juist omwille van hun zoektocht naar het zuivere gekend omwille van hun menselijkheid en hun rekkelijkheid. Dat zijn etiketten die ik u niet toedicht. Als extremisme en dogmatisme deze samenleving verzieken, begin dan met de idioten die nooit verder raken dan kappen op den islam en de Walen. Dat zijn diegenen die ervoor zorgen dat non-issues actualiteit worden, dat het land zich sinds 2007 in een politieke impasse bevindt en dat verkiezingen draaien rond vette vissen, vettere De Wevers en vetste VB-ers.
Luistert hé gast. Uw zielige beschuldigen zijn kinderachtig. Je weet verdorie maar al te goed dat de islam een veroveringsgodsdienst is. Daarvoor moet men geen Vb erke zijn. Dan trek je maar de kaart van racisme.
Doet me een bekke denken aan een kind dat niet wint en de kaarten van tafel gooit.

Trouwens de multi KUL is weldegelijk mislukt. Bewijs maar eens anders. Kom gast bewijs dat die multi KUL niet mislukt is.

Denk aan volgende trefwoorden : halal, apartheidssymbool hoofddoek, besnijdenis, christelijke symbolen weg, censuur in subsidie scholen

Veel succes gast ! Je zal het nodig hebben

Ik verwacht eerlijk niet een "in de pot antwoord" van je. Ik denk eerder aan een rond de pot forum dans dat eindigt in nog meer valse beschuldigingen uit je hand.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 29 oktober 2010 om 22:21.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 22:19   #545
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
De weinige moslims die jij kent, drinken dus pinten en u doet net alsof u met kennis van zaken zou kunnen debateren over die cultuur?

Tjah?!

Paulus.
Er zijn moslims die ik ken die pinten drinken ja. Niet dat ze er goed tegen kunnen, maar dat weerhield hen er nooit van de grootste collectie sterke dranken en marihuana aan te leggen die ik studenten ooit heb zien verzamelen. Moest u het interesseren: die jongen heeft een goed betaalde job, een pracht van een vrouw en een even prachtig kind.
Oud 29 oktober 2010, 22:23   #546
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er zijn moslims die ik ken die pinten drinken ja. Niet dat ze er goed tegen kunnen, maar dat weerhield hen er nooit van de grootste collectie sterke dranken en marihuana aan te leggen die ik studenten ooit heb zien verzamelen. Moest u het interesseren: die jongen heeft een goed betaalde job, een pracht van een vrouw en een even prachtig kind.
... en gaat elke week zijn levenstijl gaan bespreken met zijn imam in de moskee ook zeker?

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 29 oktober 2010 om 22:23.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 22:23   #547
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Trouwens de multi KUL is weldegelijk mislukt. Bewijs maar eens anders. Kom gast bewijs dat die multi KUL niet mislukt is.
Ik zei dat die stelling een cirkelredenering is. Dat betekent in't Vlaoms: 't is just omda da just is.

Altijd een verademing om mensa-leden op dit forum te ontmoeten.
Oud 29 oktober 2010, 22:24   #548
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Luistert hé gast. Uw zielige beschuldigen zijn kinderachtig. Je weet verdorie maar al te goed dat de islam een veroveringsgodsdienst is. Daarvoor moet men geen Vb erke zijn. Dan trek je maar de kaart van racisme.
Doet me een bekke denken aan een kind dat niet wint en de kaarten van tafel gooit.

Denk aan volgende trefwoorden : halal, apartheidssymbool hoofddoek, besnijdenis, christelijke symbolen weg, censuur in subsidie scholen

Veel succes gast ! Je zal het nodig hebben

Ik verwacht eerlijk niet een "in de pot antwoord" van je. Ik denk eerder aan een rond de pot forum dans dat eindigt in nog meer valse beschuldigingen uit je hand.
Ik veronderstel dat Andy op je post niet ingaat. Au fond is je respons de perfecte illustratie van wat hij omschrijft, dat behoeft verder niet veel commentaar.

ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 22:24   #549
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Moslims die pinten drinken. Hoeveel niet praktiserende moslims ken je?
1tje 2tke

De niet praktiserende moslims zijn niet het probleem . Spijtig dat je dat nu pas door hebt. Ik weet het iemand moest je ooit eens de realiteit mededelen. Graag gedaan.
Oud 29 oktober 2010, 22:25   #550
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die repliek begon met het woordje 'walgelijk'. Maar dat was u wellicht ontgaan.
Geloof me Andy...

...gewoon toegeven dat je daar een foutje hebt gemaakt zou je geloofwaardigheid veel meer ten goede komen.

Paulus.
Oud 29 oktober 2010, 22:25   #551
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Ik veronderstel dat Andy op je post niet ingaat. Au fond is je respons de perfecte illustratie van wat hij omschrijft, dat behoeft verder niet veel commentaar.
Tuurlijk niet. Net zoals ik van jou niets inhoudelijks verwacht. Dat maak je weeral duidelijk.
Oud 29 oktober 2010, 22:25   #552
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zei dat die stelling een cirkelredenering is. Dat betekent in't Vlaoms: 't is just omda da just is.

Elitair racisme van zefverklaard weldenkend links. En dan maar zedepreken afsteken over menslievendheid.
Oud 29 oktober 2010, 22:25   #553
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... en gaat elke week zijn levenstijl gaan bespreken met zijn imam in de moskee ook zeker?

Paulus.
De jongen noemt zichzelf een moslim, maar drinkt, rookt, smoorde en stak wel meer dingen uit die onverzoenbaar zijn met de islam van in de boekskes. Over een imam heb ik hem nooit horen spreken.
Oud 29 oktober 2010, 22:27   #554
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:

Idem voor de gedachtengang van een links dwaaliicht. Steeds maar weer in dat cirkeltje van VB. Toch niet uit de box denken. Niet inzien dat de islam een levenswijze is dat niet past in onze grondwet.

Erg toch
Oud 29 oktober 2010, 22:29   #555
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
De jongen noemt zichzelf een moslim, maar drinkt, rookt, smoorde en stak wel meer dingen uit die onverzoenbaar zijn met de islam van in de boekskes. Over een imam heb ik hem nooit horen spreken.
Waarom noemt hij zichzelf nog moslim?
Identitair nationalisme van de correcte soort zeker?
Oud 29 oktober 2010, 22:30   #556
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Elitair racisme van zefverklaard weldenkend links. En dan maar zedepreken afsteken over menslievendheid.
Linkse dwaallichten en menslievend zijn? Peis het niet. Zie je ergens tenten in hun sossentuintjes staan voor die arme asielzoekertjes? Ze zullen wel hun kennis gebruiken om hen 500eurokes per dag per kop te geven. Racisten ten top. De arme autochtoon zal het voelen.
Oud 29 oktober 2010, 22:31   #557
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Waarom noemt hij zichzelf nog moslim?
Identitair nationalisme van de correcte soort zeker?
Dat zeggen veel niet praktiserende moslims uit angst voor hun EIGENSTE familie. Dat zegt alles over de intense haat dat vanuit de islam komt.
Volgens de dwaallichten zijn de stoute VBers de schuld van alles. Ook al hebben die gasten nog nooit mogen deel uitmaken van de regering. Wat een contrast met links. Niet waar.
Dat is de elite van LINKS. Ze denken dat ze beter zijn. Dat ze het land kapot maken zal hen varkensworst wezen.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 29 oktober 2010 om 22:35.
Oud 29 oktober 2010, 22:33   #558
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je moet eens op een islamitisch forum vragen wat moslims denken over zo iemand.

Zeer leerzaam, kan ik je verzekeren.

Paulus.
Oud 29 oktober 2010, 22:34   #559
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Linkse dwaallichten en menslievend zijn? Peis het niet. Zie je ergens tenten in hun sossentuintjes staan voor die arme asielzoekertjes? .
Die hebben daar geen tijd voor : ze zitten liever op mensa-vergaderingen te leuteren over hoe ze de nog 1 miljard asielzoekers gaan opvangen op kap van de belastingbetaler (ze noemen dat solidariteit).
Oud 29 oktober 2010, 22:36   #560
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Je moet eens op een islamitisch forum vragen wat moslims denken over zo iemand.

Zeer leerzaam, kan ik je verzekeren.

Paulus.

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be