![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Andy vindt het heel normaal dat een oude islamiet een kind tot vrouw neemt - dit in tegenstelling tot een priester die een kind verkracht. Het eerste is normaal, cultuurgebonden volgens zijn schrijverijen, het tweede is een misdaad.Zeg nu eens eerlijk, vind je dat dit een correcte weergave is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#543 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
En Artisjok, deel je Andy's perverte mening? Ik zal ze nog eens herhalen, zodat je de woorden goed kan overpeinzen. Citaat:
Laatst gewijzigd door Sunny : 29 oktober 2010 om 22:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Doet me een bekke denken aan een kind dat niet wint en de kaarten van tafel gooit. ![]() Trouwens de multi KUL is weldegelijk mislukt. Bewijs maar eens anders. Kom gast bewijs dat die multi KUL niet mislukt is. Denk aan volgende trefwoorden : halal, apartheidssymbool hoofddoek, besnijdenis, christelijke symbolen weg, censuur in subsidie scholen Veel succes gast ! Je zal het nodig hebben ![]() Ik verwacht eerlijk niet een "in de pot antwoord" van je. Ik denk eerder aan een rond de pot forum dans dat eindigt in nog meer valse beschuldigingen uit je hand. Laatst gewijzigd door grimbergen : 29 oktober 2010 om 22:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 |
Minister-President
|
![]() Er zijn moslims die ik ken die pinten drinken ja. Niet dat ze er goed tegen kunnen, maar dat weerhield hen er nooit van de grootste collectie sterke dranken en marihuana aan te leggen die ik studenten ooit heb zien verzamelen. Moest u het interesseren: die jongen heeft een goed betaalde job, een pracht van een vrouw en een even prachtig kind.
![]() |
#546 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 29 oktober 2010 om 22:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Altijd een verademing om mensa-leden op dit forum te ontmoeten.
![]() |
![]() |
#548 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
1tje 2tke ![]() De niet praktiserende moslims zijn niet het probleem . Spijtig dat je dat nu pas door hebt. Ik weet het iemand moest je ooit eens de realiteit mededelen. Graag gedaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#553 |
Minister-President
|
![]() De jongen noemt zichzelf een moslim, maar drinkt, rookt, smoorde en stak wel meer dingen uit die onverzoenbaar zijn met de islam van in de boekskes. Over een imam heb ik hem nooit horen spreken.
![]() |
#554 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Erg toch ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Identitair nationalisme van de correcte soort zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens de dwaallichten zijn de stoute VBers de schuld van alles. Ook al hebben die gasten nog nooit mogen deel uitmaken van de regering. Wat een contrast met links. Niet waar. ![]() Dat is de elite van LINKS. Ze denken dat ze beter zijn. Dat ze het land kapot maken zal hen varkensworst wezen. Laatst gewijzigd door grimbergen : 29 oktober 2010 om 22:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#558 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeer leerzaam, kan ik je verzekeren. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 |
Banneling
|
![]() Die hebben daar geen tijd voor : ze zitten liever op mensa-vergaderingen te leuteren over hoe ze de nog 1 miljard asielzoekers gaan opvangen op kap van de belastingbetaler (ze noemen dat solidariteit).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#560 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |