![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#4461 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nee Paulus sommige mensen zou je net zoals de scene in a clockwork orange moeten verplichten de waarheid onder ogen te zien . ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4462 |
|
Banneling
|
Oh maar mijn stelling gaat ook op voor het koosjer-slachten, wees gerust, alhoewel ik er wel van overtuigd ben dat er al meer zijn in die groep die die walgelijke praktijk achter zich gelaten hebben dan dat er zijn die er blijven aan hangen. Maar bij moslims zie je geen millimetertje vooruitgang. In tegendeel, alleen maar radicalisering op elk vlak.
|
|
|
|
|
|
#4463 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moeten wij misschien ook een link leggen naar "plaatselijke gebruiken" in de moslimlanden zelf? Mensen onthoofden, lichaamsdelen afhakken, stenigen, met zuur overgieten, ophangen, zweepslagen geven enz. MENSEN, niet eens dieren... Hoe kun je dan verwachten dat je met een dergelijke "cultuur" enig medelijden zou hebben voor het lijden van dieren, nietwaar? Is dat misschien de verklaring? |
|
|
|
|
|
|
#4464 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Crush_film
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#4465 | ||
|
|
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
|
|
|
|
|
#4466 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Religies geven geen reet om dierenleed...Gods uitverkoren volk heeft de aarde als voorraadkastje gekregen... |
|
|
|
|
|
|
#4467 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#4468 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb u al meermaals gevraagd uw platvloerse stelling dat ik dit goedkeur te doorgronden ... en nog eens bekijk mensen eens als individuen en niet als een gelijkdenkende groep ! Sommige willen het niet omdat ze zelf tot een gelijkdenkend leeghoofdig groepje zonder eigen mening behoren volgens mij . |
|
|
|
|
|
|
#4469 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor elke grote of kleine misdaad door autochtonen kunnen we hoeveel even erge of ergere feiten vinden bij de allochtonen die nog altijd een kleinere groep zijn in het geheel! En binnen die groep hebben sommigen dan nog een extra reputatie, de Marokkanen, om ze niet te noemen! Met mijn gemeende verontschuldigingen voor de vele mensen uit die Marokkaanse gemeenschap die niets ten laste kan worden gelegd! Goed zo? Misschien moeten we eens een week of een paar weken alle "onaanvaardbare daden, groot en klein" opsommen die we in onze dagelijkse kranten en andere media kunnen vinden! En dan de twee lijstjes vergelijken. Wat denk je dat het resultaat zal zijn? |
|
|
|
|
|
|
#4470 | |
|
|
Ik zou't niet weten, en voor zover ik weet is er geen enkel studie die je hierin steunt (of tegenspreekt).
|
|
|
|
|
|
|
#4471 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Daar valt wel veel aan te doen , koop uw vlees van een kleine boer waar je van weet dat dieren het goed hebben . Doe dit met uw famillie en deel bvb een varken . Boycot de vleesindustrie gewoon . |
|
|
|
|
|
|
#4472 | ||
|
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#4473 | |
|
|
²
|
|
|
|
|
|
|
#4474 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
De kleine boer is trouwens al lang kapot geconcureerd... Ik zou niet weten bij welke kleine boer ik vlees kan halen. Wel zijn er nog mensen die op hun veld koeien zetten, maar ook zij zijn verplicht ermee naar het slachthuis te gaan. En dat wordt allemaal geslacht onder het wakend oog van een paardenmeester.
|
|
|
|
#4475 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je weet geen blijf met het bovenstaande, nietwaar? Het gaat niet over jou! Wat niet past in het kraam mag niet vermeld worden? Het ligt nochtans aan de basis van bepaalde feiten... |
|
|
|
|
|
|
#4476 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En zo blijf je bezig he , zoals ik al zei het ontkennen is daar ook een onderdeel van jij bent een deel van het probleem ...,... wat is voor uw stelling een oplossing van dit probleem ? |
|
|
|
|
|
|
#4477 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En blijkbaar heb je mijn repliek niet goed gelezen... |
|
|
|
|
|
|
#4478 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En hoe verklaar je uw feiten ??.. Moslims zijn van nature kwaadaardig of wat ?? |
|
|
|
|
|
|
#4479 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#4480 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ziet U dat niet in dat zij nog niet willen praten over halal! Zelfs Artisjok is kapot geargumenteerd.
|
|