![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#4821 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() En dit is waarom ik geen vlees koop in supermarkten.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4822 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het bloeddorstige zit er echt in gebakken in die cultuur. Laatst gewijzigd door Ninelle : 16 november 2010 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4823 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Al die zever .... niemand heeft het recht een dier te martellen zelfs niet als de wet dit toelaat . Is het humanitair om dit toe te laten ??... Religie is niet humanitair het is gewoon een misdaad op de mensheid en ook nog eens op de dieren en dus daarvoor een misdaad op onze planeet . Van mij mogen ze geloven maar het mag niets of niemand schade toebrengen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4824 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4825 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw redenatie is identiek aan die andere..heb je zelf geen kinderen zwijg dan over opvoeding..eet je zelf vlees zwijg dan over dierenleed... Zwart/wit doctrines.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4826 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4827 | |
|
![]() Vraag me af of je't zelfde zou zeggen als er es ene het in zijne kop krijgt om uw kot leeg te pikken of erger.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4828 |
|
![]() Dat moet je mij niet vertellen. Ik las hier immers al dat joden "niet moeilijk doen". Op de vraag of hun dieren dan plots verdoofd geslacht worden, kreeg ik niet meer dan een oorverdovende stilte.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4829 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Precies wat in het artikel van Der Stürmer wordt beweerd, zij het over een andere bevolkingsgroep. Maar met dezelfde taal en termen en dezelfde conclusie die je onderaan het artikel kan lezen.
![]() |
![]() |
#4830 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4831 |
|
![]() Ten eerste, die opmerking over opvoeding van kinderen kwam niet van mij, maar van Rudy. Ten tweede, ik heb nergens geschreven dat vleeseters moeten zwijgen over dierenleed. Ik merk alleen op dat de verontwaardiging bijzonder selectief is. Je vergelijking dekt dus geen enkele lading.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4832 | ||
|
![]() Citaat:
Trouwens, het gaat'm niet enkel over halal vlees, maar ook over de joodse variant.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4833 |
Banneling
|
![]() Wat het artikel zegt, kan me geen reet schelen. Ik ga af op de feiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4834 | |
|
![]() Thuisslachten gebeurd effectief nog steeds, en niet alleen bij moslims.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4835 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeg boskabouter hoeveel keer ga je dat nog vragen .?.. ben ik een papegaai of wat . ![]() Laatst gewijzigd door Wisord : 16 november 2010 om 20:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4836 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De feiten zijn dat uitlatingen over Joden en rituele moorden, Joden en hun gedrag tegenover jonge meisjes, Joden en hun aanslag op 'onze cultuur', Joden en de ondermijning van onze welvaart precies overeenkomen met wat vandaag gezegd en geschreven wordt over moslims. Soms in net dezelfde bewoordingen en vaak met dezelfde conclusie die je onderaan het artikel kan lezen.
![]() |
![]() |
#4837 | |
|
![]() Ga naar de voedselbeurs volgende keer, je kan dat daar proeven.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4838 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het onnodig doden van dieren voor consumptie...stropopredenering.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4839 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Momenteel is het gewoon een taboe, volgens mij. Eerlijk gezegd, heb ik zelf wél gezien hoe moslims toch varkensvlees eten, als ze niet "gezien" worden door andere moslims. ![]() Hieronder verschillende "externe" meningen ------------------------------------------------- - Long time ago it was forbidden to eat pork because of epidemic viral diseases of those times. People were most informed about the danger by religionists who probably found the only "lucid" explanation according to their belief. - Because most pig farmers are Coptic Christians. Andere bronnen: http://catholicwriter.wordpress.com/...lims-eat-pork/ http://wiki.answers.com/Q/Why_don't_Muslims_eat_pork --------------- Hoe dan ook, ik bekritiseer het niet hoor! Gelieve mij juist te begrijpen. Blijf maar geloven wat je gelooft. ![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 16 november 2010 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4840 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |