![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1041 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1042 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1043 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is juist maar stel dat een van de twee er anders over denkt ?... Hoe zit het dan , is het uit te houden in zo een relatie en is deze duurzaam ? De grens naar bedrog is dan wel dichtbij en ik denk dat er zeer veel zo een relaties zijn . Hoe ga je dit aanmoedigen en dan nog via de politieke weg ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1044 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er moet dus meer gebeuren en daar biedt een duurzame relatie een antwoord. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1045 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt wel een punt dat "duurzame relaties" eigenlijk niet de correcte term is als aidspreventiemiddel. Beter is te het promoten van duurzame monogame relaties door te wijzen op de voordelen er van. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 december 2010 om 08:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1046 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Jij insinueert dat Raf verkrachting verdedigt.
![]() |
![]() |
#1047 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1048 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1049 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je begrijpt mijn punt niet denk ik paulus , dat is toch tegen uw instinct ingaan als je op sexueel gebied op een heel andere lijn zit dan uw partner ... hoe ga je zo een kwestie nu via politiek aanpakken ? ??? Dat is te gek voor woorden in mijn ogen ... al begrijp ik dat het ergens goed bedoelt kan zijn , het blijft idioot . Je kan beter van jongs af op school thuis enz jongeren inlichten over de mogelijke gevaren en gevolgen . BVB via films enz ... en dan denk ik aan een film zoals KIDS http://www.imdb.com/title/tt0113540/ bvb , en geen saai oeroud voorlichtingsfilmpje van 1944. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1050 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Idd zo is dat gewoon ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1051 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
A propos: uw vergelijking gaat niet op want een mening is pas een mening als ze geuit kan worden. Zelfs de EVRM heeft daar een apart hoofdstuk over.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 7 december 2010 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1052 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij vindt dat het promoten van dit soort relaties gewoon belachelijk is, wat stel je dan voor als bijkomend aidspreventiemiddel? Want laat ons eerlijk zijn; gewoon langs de kant staan roepen dat het toch niet zal helpen, is maar weinig contructief meewerken aan de oplossing van het probleem. Ik hoop voor jou dat je dat niet doet omdat het wel eens slecht zou kunnen zijn voor je zaken. Want dat zou heel erg egoïstisch zijn Marijke. Bovendien heb je ongelijk dat het condoomgebruik veilig is. Het biedt uiteraard wel een zekere bescherming, maar als voorbehoedsmiddel staat ze toch maar laag aangeschreven als zijnde betrouwbaar. Het is algemeen geweten dat deze dingen kunnen afschuiven, dat ze kunnen scheuren, dat ze kleine (voor het blote oog niet zichbaar) scheurtjes kunnen bevatten enz... Als voorbehoedsmiddel zal men altijd aanraden om het condom te combineren met een ander voorbehoedsmiddel en dat is niet voor niks. Daarnaast is stellen dat het condoomgebruik 100% veilig is, is ergens ook een aanzetten tot consumptieseks. "Waarom zouden we niet polygaam zijn er is toch geen probleem als we het condoom gebruiken?" Maar er is wél een probleem. Alhoewel iedereen weet dat men best een condoom gebruikt bij wisselende seksuele contacten, blijft het aantal hiv-besmettingen stijgen. En dat is weldegelijk een probleem. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1053 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 7 december 2010 om 08:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1054 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geloof je nu zelf echt dat uw theorie het aidsprobleem 1 cm gaat afremmen ? Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees dat het geld dat mss in uw mogelijke campagne beter gebruikt kan worden om jongeren enz in te lichten en condooms te geven , alsook gratis volwassen film en informatieavonden in bvb de kinepolis te organiseren . Dit zal aanslagen en ook mss wel resultaat kunnen geven bij de hardleerse condoomhaters onder ons , want geloof me die zijn er ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1055 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En als ik nu 22 keer een nieuwe duurzame monogame relatie aanga hoe duurzaam is deze 22ste dan nog ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1056 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In de loop van de evolutie kwamen er wel vaker fenomenen voor die bij het ontstaan nog niet nuttig waren, maar waarvan het nut pas later in de evolutie duidelijk werd. En euh, als ik als homo zorg voor de kinderen van mijn broer, dan worden ze toch opgevangen door de naaste familie? In de huidige complexe menselijke samenleving is het in belang van het kind dat de personen die er voor zorgen maar geen biologische band ermee hebben(pleeg-/adoptie-/stief-ouders) een juridische band hebben met dat kind. De holebifederatie zorgt dus inderdaad niet zelf voor die kinderen, net zoals adoptiediensten ook niet zelf voor de weeskinderen zorgen, maar zorgde er wel voor dat de kinderen die werden opgevoed door een holebikoppel 2 juridisch volwaardige ouders kon krijgen.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1057 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees dat het geld dat mss in uw mogelijke campagne beter gebruikt kan worden om jongeren enz in te lichten en condooms te geven, alsook gratis volwassen film en informatieavonden in bvb de kinepolis te organiseren. Dit zal aanslagen en ook mss wel resultaat kunnen geven bij de hardleerse condoomhaters onder ons, want geloof me die zijn er![/quote] Denk je nu werkelijk dat er nog veel mensen zijn die nog altijd totaal niet weten dat je veiliger vrijt met een condoom? Ik denk persoonlijk dat vrijwel iedereen dat weet, ondermeer dankzij de aidspreventiecampagnes. Feit is, dat het onvoldoende helpt. Uit de gepubliceerde cijfers blijkt dat het aantal besmette personen jaar na jaar blijft stijgen en dat is ook de reden waarom het in de actualiteit kwam. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1058 |
Minister-President
|
![]() Ja, en het klopt niet helemaal, want de Holebifederatie heeft er mee voor gezorgd dat de kinderen die worden opgevoed door een holebi-koppel juridisch gezien 2 ouders heeft, ipv 1. Met alle voordelen van dien voor dat kind: nu kan het ook erven van de stief/mede-ouder, geniet het mee van de sociale voordelen van de stief/mede-ouder, heeft het bij het overleiden van de natuurlijke(eerste wettelijke) ouder nog steeds een ouder over, enz...
Allemaal in het belang van de kind dus!
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |
![]() |
#1059 | |||
Banneling
|
![]() [quote=Paulus;5149199]Ja. Meer nog: ik ben er zeker van.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Wisord : 7 december 2010 om 09:04. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1060 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is duidelijk geen maatschappelijke tendens dat homoseksuelen instaan voor de opvang van weeskinderen. Ze zeggen openlijk, ook op dit forum, dat zij terecht daar niet voor instaan. Daarom heet ze ook holebifederatie, en niet kinderrechtenfederatie. Citaat:
Paulus. |
||||
![]() |
![]() |