![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1601 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En welk raadsel? Dat wij iedereen willen bekeren, en onze waarden willen doorvoeren? Het is uit naastenliefde, hoe melig het ook klinkt. Maar wat van "opdringen"? Laatst gewijzigd door Albrecht : 8 december 2010 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1602 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1603 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1604 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1605 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1606 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Meer dan 80 pagina's op amper 9 dagen. Het blijft mij verbazen dat elk homo-topic binnen de korste keren uit z'n voegen barst. Wat is dat toch? Vanwaar die (overdreven) aandacht voor het absolute non-issue dat homoseksualiteit is!?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1607 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil je, als de katholieke garde steevast komt aandraven dat homoseksualiteit een psychische stoornis, een afwijking is, ja zeg maar abnormaal is, komen er (terechte reacties). Stigmatiseren en andersdenkenden in hokjes plaatsen is nu eenmaal het levensdoel van de volgelingen van "Rome".
![]() |
#1608 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zalig zijn de simpelen van geest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1609 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1610 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Hoe kon het ook anders? Een monogame relatie onrealistisch kwatsj? ![]() Binnen een normaal huwelijk is dat de logica zelve. Op een bareback party zal het er idd wel anders aan toegaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1611 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1612 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1613 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, binnen een "normaal huwelijk" (voor zover zoiets al zou bestaan) is dat niet de logica zelve. Het is naïef te denken dat een vodje papier u beschermt tegen bedrog door uw partner.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1614 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Normaal is het zo dat men aan zijn eigen de hele wereld kent, jij bent hier een uitzondering op.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 9 december 2010 om 07:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1615 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij is hier niets mis mee, maar haar moraal als volkomen normaal beschouwen en ons willen opdringen als "de norm" dat is er voor mij over.
![]() |
![]() |
#1616 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor alle duidelijkheid: ik heb eerder ook aangegeven dat de exclusieve toegang van het huwelijk voor een man-vrouwrelatie niet hoeft te betekenen dat de overheid geen juridisch alternatief kan aanbieden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1617 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1618 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw reactie verwoord in de laatste zin slaat trouwens nergens op, daar niemand hier ook maar ooit heeft beweerd dat het boterpapiertje van het burgerlijk huwelijk een soort magische kracht h/geeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1619 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |