![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1841 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ofwel is iets "natuurlijk/onnatuurlijk", ofwel is het dat niet. Plots is dat dan niet zomaar "natuurlijk/onnatuurlijk", maar gaat het over de "menselijke natuur". Wel: homoseksualiteit maakt integraal deel uit van de "menselijke natuur". En dat kinderen krijgen binnen een huwelijk dient plaats te vinden, is hoegenaamd geen onderdeel van een "menselijke natuur" maar van een religieus/sociale conventie. Dus waar sta je dan?
![]() |
![]() |
#1842 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik helemaal niet toegegeven. Ik beschouw een relatie van een homoseksueel koppel wel degelijk als gelijk aan die van een heteroseksueel koppel. Er is dan ook geen verschil.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1843 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Turkje, zonder afbreuk te willen doen aan de moeite die je steekt in je reacties: vrijwel al uw argumenten heb ik ook al in de strijd geworpen. Paulus en VdB zullen doen wat ze altijd doen: hun eigen a priori's herhalen. En nog eens herhalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1844 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb dat in deze draad al eens uitgelegd.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#1845 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen homoseksuele relaties dus. "Duurzaam" is nog altijd geen synoniem van homoseksueel. Of gaan we weer opnieuw beginnen zeveren over nevenschikking?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1846 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Meer to the point is het af en toe aangenaam om échte discussies te lezen op dit forum, in plaats van wat over-en-weer gescheld. Zelfs al heb je die discussies al tig keer gevoerd. Ik ga er ook niet vanuit dat ieders standpunt over elk onderwerp door de jaren heen onveranderd blijft. Bij mij is dat toch niet zo.
Out of the blue, into the black Laatst gewijzigd door Turkje : 9 december 2010 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1847 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1848 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1849 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1850 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat dat niet mijn standpunt is. Ik hoef er dan ook geen argumenten voor aan te dragen.
![]() |
#1851 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1852 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mijn weerlegging is dan ook dat kinderen krijgen geen noodzakelijke voorwaarde is om tot een huwelijk toegelaten te worden: de wederzijdse liefde echter, is dat wel. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1853 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja zeg, doe dan eens de moeite om de desbetreffende post erbij te halen hé.
![]() |
#1854 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1855 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1856 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1857 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat is voor u gezond verstand ??... Geloven in uw oppergod ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1858 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1859 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Is de Natuur geen schepping van de schepper dan ? Hoor ik u nu zeggen dat de schepper afwijkingen geschapen heeft ? Of hoor ik u zeggen dat u sommige delen van de schepping als afwijking/onnatuurlijk/tegennatuurlijk vindt ? In dat laatste geval zou ik u durven aanraden dat toch eens te gaan biechten .
![]() |
![]() |
#1860 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |