![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2241 |
Banneling
|
![]() Ofwel hebt u een ziekelijk beeld van ons, ofwel hebt u geen flauw benul van wat de Taliban is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2242 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het klopt dat de middelen waarmee u strijdt op dit ogenblik gelukkig niet dezelfde zijn als die van de Taliban. Uw fundamentalisme is echter volstrekt vergelijkbaar. Net als de Taliban strijdt u voor de invoering van wetten die door uw religie worden bepaald. U pleit bijvoorbeeld tegen het homohuwelijk, ook voor niet-katholieken. Laatst gewijzigd door drosophila : 12 december 2010 om 14:14. Reden: typo |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2243 |
Banneling
|
![]() Aha, hier se, de Vlaamse atheïstische KKK.
Ik kan ook persoonlijke aanvallen, hoor. In het begin dacht ik dat er met jou nog op een beleefde manier te discussiëren viel, maar je bent al net zo erg als die HM. ![]() Koop een bril, leer lezen, maak de lagere school af, en leer verschillen zien Laatst gewijzigd door Albrecht : 12 december 2010 om 14:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2244 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2245 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2246 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat heb ik niet gedaan.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2247 | |
Banneling
|
![]() Dus de taliban zijn geen terroristen?
Citaat:
Door blijven drammen op dat "Vlaamse Taliban". Ik heb het beleefd laten weten, een aantal berichten geleden. Maar jij bleef er maar over doorgaan, en er scheppen bovenop doen. Laatst gewijzigd door Albrecht : 12 december 2010 om 14:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2248 |
Banneling
|
![]() Overigens, als mij taliban/jihadist noemen geen persoonlijke aanval is, dan is dat van de Vlaamse KKK ook geen persoonlijke aanval. Ik kan ook een hoop gelijkenissen opnoemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2249 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, niet echt. Ze verlenen wel steun aan terrorisme. Hoe dan ook heb ik nooit beweerd dat u een terrorist bent.
Ik heb ook uitgelegd waar precies de gelijkenis ligt tussen uw slag volk en de Taliban. Reageer daarop inhoudelijk, of reageer niet, maar stop met uw gezaag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2250 | |
Banneling
|
![]() Op dit stukje gezaag?
Citaat:
Fundamentalisten, da's bij de Protestanten. U banaliseert de taliban. Manier van invoeren, en de middelen, dat doet alles veranderen. Als de taliban nu een geweldloze groep was, die pleitten voor hunn standpunten, dan hadden weinigen er problemen mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2251 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2252 |
Banneling
|
![]() Wat inhoudelijk reageren?
Ik heb er op gereageerd...het was een gebrekkig stukje gezaag, dat getuigt van weinig kennis van de Christelijke denominaties en de taliban. Veel beter valt er niet op te antwoorden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2253 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik noteer dus dat u het volgende niet kunt weerleggen:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2254 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga je nu zeggen, aha, ik zei het toch? Zo'n vage vergelijking... Laatst gewijzigd door Albrecht : 12 december 2010 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2255 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En uw argumenten zijn religieus van aard, net zoals de Taliban. Haarscherpe vergelijking.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2256 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En, sebiet komt er iemand met Godwin's law af... Laatst gewijzigd door Albrecht : 12 december 2010 om 15:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men had het over geloof en wie begint hier over verschillende vormen van geloven? Raf uiteraard. Niet ik. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 12 december 2010 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2258 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2259 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2260 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans de enige legale vorm vh huwelijk. Soit, daar voor dienen wetten aangepast/veranderd te worden, en je zal daarvoor zelfs nog niemand vinden binnen het Parlement om een wetsvoorstel in te dienen, laat staan om een meerderheid te vinden. Maar je kan natuurlijk altijd met een spandoek voor het Parlement gaan staan, om te zien hoeveel indruk het zou maken.