![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#801 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#802 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu moet ik ook toegeven dat ik 'de Europese agenda' niet bepaald een warm hart toedraag, al zie ik in de gegeven omstandigheden - op emigreren na - geen énkele mogelijkheid om daaraan te ontsnappen. Natuurlijk is het ook wel zo dat de 'déconfiture' van het gedrocht "Heilig Land der Vaad'ren" mij niet echt ongelukkig maakt.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 17 december 2010 om 23:17. |
|
![]() |
![]() |
#803 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#804 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
#805 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan tegen die sommigen (hopelijk niet velen) niet pre emptive gestriked worden?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#806 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 17 december 2010 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
#807 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik dat Duitsland 'ons' best wel wat kan leren, maar om daar dan onmiddellijk een 'te volgen voorbeeld' van te maken gaat mij ook te ver. Ik vind pakweg Zwitserland en Finland minstens even goede 'leermeesters', maar ik vrees dat 'wij' zélf met oplossingen voor 'onze' problemen zullen moeten durven afkomen. Omdat er niet altijd op 't Latijn of 't Engels moet worden teruggegrepen: cesur insanlar cesur kararlar alırlar! Nu, wat ik in elk geval wél weet, is dat ik - voorlopig althans - niet met België als 'te volgen voorbeeld' zou willen opdraven.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#808 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh ja? Dus tegen 2015 geen geld meer in de federale kas omwille van de huidige financieringswet? Dus geen pensioenen en geen ambtenarenlonen en geen werklossheidsgeld meer! En geen extra geld voor het gefaalde Gewest Brussel? Wees maar gerust dat Elioke heel goed weet dat hij er niet onderuit kan een serieuze hervorming door te voeren om te blijven genieten van het Vlaamse manna.
|
![]() |
![]() |
#809 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik betaal al belastingen sinds 1979 en ik heb nooit anders gehoord dat de kas dreigt zonder geld te zitten. Kom dus aub niet met die dooddoener aan, hij werkt misschien voor jonge mensen maar niet meer voor mij. |
|
![]() |
![]() |
#810 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
#811 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zelfs Elio tracht paniek te zaaien en het valselijk op Bart te steken. Waarom paniek als onze situatie toch "zo goed" is?? Van twee dingen één... Als er niks verandert in de wereld, lijkt het ons redelijk goed te gaan. Komt er per ongeluk echter nog een crisiske aan, dan zullen we met zijn allen slachtoffer zijn.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#812 | |
|
![]() Citaat:
En JA, als ik mag kiezen volg ik liever Duitsland dan Griekenland. ![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#813 | |
|
![]() Citaat:
Voor de n-va mag er echter niets meer hervormd worden in de federatie en mag BE zeker niet beter meer functioneren; alles moet naar de deelstaten. Gevolg: nu al vele jaren +/_stilstand. Gelukkig hebben bijv. Reynders zich niet laten doen en bijv. tax-on-web voor heel BE uitgebouwd tot een modern apparaat. Laatst gewijzigd door azert : 18 december 2010 om 10:58. |
|
![]() |
![]() |
#814 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#815 | |
|
![]() Citaat:
http://www.dailymotion.com/video/x32...econ-de-g_news |
|
![]() |
![]() |
#816 | |
|
![]() Citaat:
Een beetje realisme is aan jou ook niet besteed he. En eh, Reynders moet niet proberen met de pluimen van een ander te gaan lopen. Vooral niet met zijn beleid dat weinig of niks met tax-on-web te maken heeft.
|
![]() |
![]() |
#817 |
|
![]() DeHaene was die nochtans goed aan het delven. En toen kwam de meester verspiller aan zet... samen met de grootste historische verspillers... De puinhopen van paars... we voelen ze nog steeds.
![]() |
![]() |
#818 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jonge mensen kunt ge wijsmaken dat ge dat eindeloos kunt blijven doen maar op uw ouderdom moest ge toch al beter weten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#819 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#820 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder de Walen zouden we Belgie niet eens kapot krijgen. Stel je voor dat het redelijke mensen zouden zijn, we zouden Belgie aan ons been hebben voor de volgende vijftig jaar. Of, hoe blinde haat en domheid de bondgenoten zijn van Vlaanderen.
![]() |