![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() klopt, het is niet alleen een fout: het is doelbewust misleiden van het publiek én de eigen bazen. Je zou voor minder je C4 krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | |
|
![]() Het feit dat een jaarenhalf geleden we niet mochten zien hoe een heel Antwerps atheneum "Allahou akbar" scandeerde, op aangeven van die beruchte Antwerpse imam (terwijl dat nochtans gefilmd werd) vond ik nochtans ook zeer bedenkelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Burgemeester
|
![]() Nu, laten we wel wezen, he mensen. Ik ben ervan overtuigd dat de grote meerderheid van reportages waarin geschoten wordt, in scene gezet zijn, he. Alé, hoe vaak hebben we al kunnen lezen ergens dat de hele oorlogsjournalistiek zo fake is als de pest. In feite heeft die kerel niets bijzonders gedaan. Nee, bij nader inzien moet hij helemaal niet ontslagen worden. Vraag is vooral: waarom heeft iemand die kerel te kakken gezet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat klopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep. De ironie is dat ie wordt gestraft door niet meer naar landen als HAITI te moeten gaan. Djeetje. Stel je voor dat uw baas morgen zegt van beste ge mag niet naar Somalië. We sturen iemand anders.........
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 13 januari 2011 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U bent echt Nijntje!? Nee. Het was gewoon een ironische opmerking. SIEG-FRIED, SIEG-FRIED zouden ze misschien nog roepen maar verder dan dat zal het niet gaan.
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Burgemeester
|
![]() Ah zo, het was maar om te zeveren. Eigenlijk had ik dat moeten weten. Moest het waar zijn, het zou nogal tamtam geven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
|
![]() Citaat:
Het is alsof ik op mijn werk een verslag over mijn activiteiten doelbewust zou vervalsen. Wel, indien mijn baas daar achter zou komen, en vooral dat ik het doelbewust deed, dan lag ik zeker buiten, en mijn baas is geen dictator. Wat het hier nog erger maakt, is dat Ramaekers de geloofwaardigheid van heel de pers ondergraaft. Als we in die reportage van Rudi Vranck over Afghanistan schoten hoorden "dat is de Taliban", aldus Vranckx. Wie zegt dat Vranckx niet gewoon een halve kilo dadels aan een Afghaanse soldaat heeft gegeven, met de vraag om even in de lucht te schieten?
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 13 januari 2011 om 22:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Hij heeft er vast veel vrouwen mee binnengedaan.
"En toen dat schot... en ik voelde de wind van die kogel langs mijn hoofd gaan. Ja, dan denkt ge wel efkes van 'nu is 't gedaan'. Maar ja, part of the job hé. De volgende dag stonden we er weer. Want de wereld heeft recht op de waarheid!". Laatst gewijzigd door Mitgard : 13 januari 2011 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
|
![]() Citaat:
- zeg Robin, hoe zag dat wapen eruit, en hoe werd het gehanteerd? - euh, oeh, is 't al zo laat, 'k moet dringend weg, morgen vroeg op, veel werk
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Minister
|
![]() Als die VRT-journalist ontslagen zou zijn, dan was dat ook geen ramp voor hem. Met zulke 'credentials' als nu verworven kan die prima aan de bak komen in Pallywood.
Laatst gewijzigd door Mahalingam : 13 januari 2011 om 22:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 13 januari 2011 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie heeft het geluid erbij geplakt?
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als jij vind dat men voor deze fout iemand meteen moeten ontslaan...wat is dan de straf voor alle politici welke ervoor zorgen dat een zatlap als Daerden de verantwoordelijkheid blijft hebben over de pensioenen? Als dat fout gaat...en het gaat fout want we moeten al langer werken...wat moeten zij als straf krijgen? De electrische stoel ofzo?
![]() |
![]() |