![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#425 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik ga nu de draad naar dit thema verplaatsen, want het gaat nu erover. Spreken we nu over geloofwaardigheid? Volgens mij (en dat beweer je ook hieronder) zijn anderen (o.a. tegen mij) niet eerlijk geweest. ... En daarom zijn jullie thema's ook niet geloofwaardig. En daarom zijn jullie beschuldigingen ook niet geloofwaardig. In dit thema beschuldigt men mij voor het minimaliseren van de feiten, terwijl veel forummers de feiten effectief maksimaliseren. Akkoord of niet? (laat mij raden... niet zeker !?) Laatst gewijzigd door QuasiX : 8 februari 2011 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Jouw schrijffouten had ik hier geminimaliseerd en gedeeltelijk aangepast.
Je schreef; Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 8 februari 2011 om 18:51. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Fietsendieven en schrijffouten...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Staatssecretaris
|
![]() Het verband ligt tussen minimaliseren, objectief zijn en maksimaliseren. Eerst van al begrijpen wat is wat, en dan pas begrijpen waarom men mijn mening als "minimaliseren" beschouwt, terwijl veel forumleden het feit (openingspost) maksimaliseren. Dat is het kern-verband.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Draad verplaatsen? Jij hebt ontopic te blijven jongen. ![]() ![]() ![]() Ik herinner die post inderdaad nog Citaat:
![]() ![]() En je haalt verschillende dingen door elkaar, heel je reply heeft geen zier met mijn post te maken. Je zegt dat je stopt, je doet het niet, hoe wil jij dan dat wij je serieus nemen? Doggystyle? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Als ik verband zie tussen de draden, mag ik een draad zeker verplaatsen. Het verband met topic had ik uitgelegd. Eigenlijk was het een antwoord op je post in dit thema; iets wat volgens forumreglement toch toelgelaten is. (FIGUURLIJK) Moest men mij vragen om een "verplichte" keuze te maken tussen het naïf zijn en oneerlijk zijn, zou ik naïf nemen. Tot nu toe heb ik geen keuze gedaan nog voor het één en noch voor het andere want ik heb het ook niet nodig gehad en zal het ook niet nodig hebben (iedereen begrijpt zoals hij/zij wil). P.S. Je hebt inderdaad je best gedaan om mijn vraag te beantwoorden, maar het is je niet gelukt. Dat is een feit. P.P.S. Natuurlijk ben ik een belangrijk persoon. De vraag is voor wie en waarom. Maar die vraag is zeker niet aan jou gesteld. Hoe dan ook, ik heb mijn wijze van het discusseren en ik ben vrij om te kiezen tussen het discusseren, pauseren, stoppen, weggan, terugkeren en definitief afmelden (behalve het verbannen worden enz.). In ieder geval zal ik een mens blijven. P.P.P.S. Ik heb je post niet vergeten en ik zal het gebruiken wanneer ik wil en waar(voor) ik wil. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |