![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Daar is wel een grens aan. Ik ken geen samenleving waar twee godsdiensten de dienst uitmaken zonder vroeg of laat sectair geweld. Een samenleving moet ook zichzelf beschermen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is de volgende logische stap? Onze kleding aanpassen aan een paar verzuurde extremisten? Wat ist waar ge morgen tegen bent? Verzuurde extremisten hebben helemaal niks op te leggen aan anderen. Onverzuren of buiten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() schandalig! Dit is een grove schending van de multiculturele aard van Belgie.
Dit is simpelweg de etnisch-belgische hegemony die probeert de Islam ondergeschikt te maken. Gelukkig is het centrum van gelijke kansen en racismebestrijding alvast overtuigd van elementen van discriminatie en zal dit nog een staartje krijgen. Ze zullen de etno-belgen raken waar het pijn zal doen... in hun burgerlijke rechten & hun portemonnee
![]() |
#147 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Net zo een voorbeeld gezien, een meisje met hoofddoek, op één. Dat meisje mét hoofddoek zei dat ze erg onder de indruk was. Vroeger, zei ze, moesten we Nederlands leren en nu we Nederlands spreken is het nog niet goed... Ze zei ook nog dat ze hier geboren was. Zal ik je wat zeggen? ![]() Een Belgisch meisje draagt geen hoofddoek hier, noch een Waalse noch een Vlaamse. Dat zit niet in onze aard, niet in onze cultuur. En wat zegt HEMA vandaag? Wij passen ons aan, aan de cultuur en de gewoontes van het land. Ze passen zelfs de teksten aan op de etiketten van hun producten opdat Belgische klanten geen moeite zouden hebben met, enz. Als werkgever zeg ik dan dat het personeel zich ook moet aanpassen. Het toppunt in deze zaak is dat ze een hoofddoek mocht dragen van HEMA. Ze mocht terwijl ze aanvankelijk géén hoofddoek droeg. En opeens kan ze niet meer zonder? DAAR gaat het mij om. Klanten beginnen te klagen en ook personeel. Die mensen zou ik eens heel graag willen vragen wat hun klachten zijn... En als ik dan eerlijke antwoorden kreeg dan zou ik het weten. En het meisje in kwestie zou ik de vraag stellen waarom ze zo gehandeld heeft. Wat zou het resultaat zijn denk je? Een verrassing of iets dat we al lang weten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar een groot gedeelte van die hoofddoek-gemeenschap denkt daar anders over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 8 maart 2011 om 20:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Banneling
|
![]() De modale blokker of NL PVV-er?
Laatst gewijzigd door filosoof : 8 maart 2011 om 20:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Hema verklaarde: "klanten reclameerden."
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Schepen
|
![]() Ja, dat weet ik. Hoezo?
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() strak plan van hema
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Banneling
|
![]() * KNIP *
Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 9 maart 2011 om 11:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 8 maart 2011 om 20:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad. De plaats van een gehoofddoekte moslima is aan de haard. Met haar hoofddoek geeft ze immers aan een echte moslima te zijn die dus thuis hoort te blijven en geen intelligente dingen kan doen aangezien ze maar de helft van het verstand van een man heeft.
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() in de makro verkopen ze ook azyn jonkske
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Aanpassen he filosoof ![]() Als ik een keer wil kennismaken met een cultuur van een ander land, dan zal ik er wel eens veertien op vakantie gaan he. Het interessante van mijn voorbeeld is dat 99% van de toeristen totaal geen interesse stelt in cultuur... ![]() Dit betekent helemaal niet dat die resterende 1% "beter" mensen zijn he. Maar goed dat de Grieken hier niet rondlopen in die pakjes die hun soldaten ginds dragen. Dat zou hier nogal een shock gegeven hebben.... 30 jaar geleden bijv. |
|
![]() |
![]() |