![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#221 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of een leefloon zal moeten aanvaarden, en dat alleen als ze alleenstaande is. Als dat geen test voor haar overtuiging zal zijn, dan weet ik het niet
![]() |
![]() |
#222 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijp jij 't?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dikke pluim voor Hema én voor Genk!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 9 maart 2011 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geloof me!
In het VK ging er ooit 1tje met kopvod silliciteren bij 'n kapster, werd vanzelfsprekend niet aangenomen, je haar is namelijk je uithangbord in 'n kapperszaak. Mevrouw de moslima ging klacht indienen en 't kapstertje werd veroordeeld om 'n som te betalen aan mevrouw de moslima, zo had ze, naast haar uitkering ook nog 'n appeltje voor de dorst. of gelooft er iemand dat die kopvod écht in 'n kapperszaak had willen werken? Ik niet!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarbij helpt het om de klanten en het personeel tevreden te stellen. Als nu blijkt dat er iemand werkt die daarin voor een dissonante noot zorgt, wekt het geen verbazing dat een interimcontract niet wordt verlengd. Dit ruikt wat mij betreft naar positieve discriminatie. Heeft er iemand namelijk al ooit in zijn hele leven iemand naar de pers horen stappen omdat zijn of haar interimcontract niet werd verlengd?! Zodra mag men enkel nog maar Moslima's aannemen, omdat het niet aannemen van Moslima's discriminatie zou zijn, ondanks het feit dat ze slechts twee woorden Nederlands kennen en helemaal niet over de juiste achtergrond beschikken plus klantonvriendelijk zijn. (Of men moet hypocriet zijn natuurlijk, want Moslims moeten ons niet. Dat moet zo van het boek der op te volgen intelligente en doordachte regeltjes: de Koran).
![]() |
![]() |
![]() |
#226 |
Banneling
|
![]() Als dank voor dit kordate beleid van de HEMA, ga ik morgen speciaal langs bij de lokale vestiging om een dikke vette HEMA-worst te scoren.
Lèkkere worst van de HEMA ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#227 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#228 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ben ik nu de enige die het een vreemde zaak vind? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#229 | |
|
![]() Citaat:
Tegelijkertijd is er een regeringscrisis tot en met, moeten er dringend besparingen doorgevoerd worden, er zijn grote zorgen over nieuwe vluchtelingenstromingen, de sociale zekerheid is volledig onbetaalbaar, deels door migranten, migranten zorgen overal voor overlast, ... en dit is de issue van het moment die heel het land in rep en roer zet!! Moord en brand kunnen plots niet harder geschreeuwd worden! Dit feit verbleekt bij alle feiten die de aardige allochtonen tegen autochtone Vlamingen hebben gepleegd. Begrijpen wie begrijpen kan? ![]() ![]() Je kan politiek correct willen zijn, maar trop is trop. Ik word er onwel van.
![]() |
![]() |
![]() |
#230 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#231 |
Gouverneur
|
![]() Ik begrijp de commotie niet.
Indien de vrouw om dringende reden zou ontslagen geweest zijn (zoals wegens het niet naleven van de voorwaarden van het arbeidscontract, of bij criminele feiten, enz), zonder het respecteren van de normale ontslagregeling, dan zou ik de herrie nog enigszins kunnen begrijpen. Maar de vrouw zat in een tijdelijk contract en HEMA heeft dat gewoon niet verlengd. HEMA hoeft zich niet te verantwoorden voor de reden. Als dan toch, zoals in casu, de reden voor het ontslag het dragen van een hoofdoek blijkt te zijn, dan kan HEMA daar alleen voor gefeliciteerd worden. We kunnen alleen hopen dat andere bedrijven dit symbool van achterlijkheid en van de minderwaardigheid van de vrouw ook zullen weren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#232 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#233 | |
|
![]() Citaat:
Als dit nog geen ogen opent, zullen sommige ogen voor eeuwig dicht blijven. Tijd dat rechts zich verenigt en opkomt tegen dit gedrag. Zoals de eerste minister van Nederland (liberale partij) het zei "Nederland terug voor de Nederlanders".
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 maart 2011 om 01:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#234 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#235 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#236 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet terug naar af, die strijd is al gestreden, moet niet over gedaan worden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over wélk 'ras' hadden we 't ook alweer?
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#239 | |
|
![]() Citaat:
Ik geef u een uitdaging: zorg ervoor dat u niemand nog van racisme kan betichten, en u wordt de volksheld van zowel zwart als blank. (Ik wed overigens meer allochtonen dan u in mijn vriendenkring te hebben. Ik ken immers de werkelijkheid. De grootste poco's van heden ten dage, zijn de mensen die wonen in de meest elitaire residentiële buurten van dit land en die nooit in aanraking zijn gekomen met de allochtone criminelen. Simpelweg omdat deze laatste zelfs schrik van hun hebben, gezien zij vaak veel grotere criminelen zijn.) Dus dat betekent: Zorg ervoor dat een gelijk aantal autochtonen en allochtonen - inbreekt - overvallen pleegt - over wapentuig beschikt - verkracht - in de gevangenis beland - aan huisjesmelkerij doen - aan sociale fraude doet - aan fiscale fraude doet - gebruik maakt van het juridisch apparaat - gebruik maakt van het ocmw - zinloos geweld pleegt - ... - dat allochtonen - deftig Nederlands spreken - zich normal of low profile opstellen en je hen niet van mijlenver hoort afkomen waardoor ze voor overlast zorgen - niets meer kosten aan de staat - niet om de twee minuten van hun tak maken, zoals bv. vandaag in de media - ... Succes!!
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 9 maart 2011 om 01:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#240 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van logica geproken, wij zouden moeten ophoepelen uit eigen land? ![]() ![]()
|
![]() |
![]() |