![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#322 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ik een symbool zie van islamisme/neo-nazisme/mysantropie: ttz: oproep tot moord op homo's, oproep tot moord op andere ideologiën, onderwerping van gans de wereld door eigen ideologie, ontmenselijking van de vrouw, extreem patriarchisme, oproep tot sharia en afwijzing van de westerse vrijheden, enz enz....dan wordt ik onpasselijk...of het nu een swastika is, een hoofddoek, een soepjurk of shariabaard...maakt niet uit... heb je'm Rangzen?
![]() |
![]() |
#323 |
Staatssecretaris
|
![]() "Vacatures" bij allochtone winkels en bedrijven worden doorgaans niet opengesteld voor het grote publiek. De quota moet toch ook omgekeerd gelden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#324 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het is eigenlijk hetzelfde als bij Feryn in de tijd, het echte probleem lag daar ook niet bij het bedrijf maar bij de klanten die je niet meer terugziet als je een werknemer van allochtone afkomst stuurt. En het is niet enkel Feryn (al doorbrak dat bedrijf als enige de omerta), er zijn allicht duizenden zaken die geen allochtonen of moslima's met een hoofddoekje aannemen uit angst voor de reactie van (een deel van) hun klanten. En dan rechts maar zeuren dat "ze" niet willen werken en dat "ze" allemaal van een uitkering leven. Hypocrieten. ![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 9 maart 2011 om 13:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#325 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#326 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat er nu zal gebeuren is dat vanaf nu tijdelijke contracten niet meer verlengd worden bij HEMA om 'economische redenen'. Direct gedaan met de zever want daar kan het CGKR niets op zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeer juist, al is het erg idioot om in te gaan op het gezeur en geklaag van een paar klanten dus HEMA is mee schuldig aan die zever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#329 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#330 | |
|
![]() Citaat:
![]() Maar goed, ik stel vast dat je de kern van mijn bericht negeert. Waarom verbaast me dat niet? ![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 9 maart 2011 om 14:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent duidelijk ambtenaar of vakbonds-medewerker.
![]() |
#333 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 9 maart 2011 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zoals een bedrijf zich schikt naar de gebruiken en gewoontes van een land, zo ook moet de werknemer van dat bedrijf zich ernaar schikken. Als dat inhoudt dat er geen religieuze tekens zichtbaar mogen zijn dan is dat maar zo. Je schikt er je naar of je bolt het af. Zo simpel is het. Een persoon moet zich aanpassen aan de maatschappij waarin hij leeft, niet omgekeerd. En als dat die persoon niet aanstaat dan moet die maar ergens anders gaan wonen waar zijn/haar gebruiken wel geaccepteerd worden. Ik zou liefst ook in een bermuda gaan werken bij goed weer, maar dat is hier geen gebruik en wordt dus ook niet getolereerd. Hoe jammer ik dat ook vind, ik schik er mij naar. Als het mij echt zoveel stoort dat ik dat niet mag kan ik nog altijd naar Bermuda verhuizen, want daar is dat wel mogelijk.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 9 maart 2011 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#336 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en die rotte klanten moeten allemaal aan de deur !!! principieel, al zijn het �*lle klanten ! en na alle klanten, uiteraard al het personeel ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jarenlang kerkbashen in Vlaanderen sinds de jaren 70 heeft een streng seculiere maatschappij voortgebracht (laten we ook alle kerkmisbruiken niet vergeten) ...Vlaanderen is zondermeer de meest seculiere maatschappij ter wereld. zo simpel is het. dit is het gevolg, maar geen nood, ik vind het alternatief veel erger. Laatst gewijzigd door Anna List : 9 maart 2011 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | ||
|
![]() Citaat:
2. Sommige "gebruiken en gewoontes" moeten gewoon verdwijnen. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 9 maart 2011 om 14:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#340 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Geert C : 9 maart 2011 om 14:21. |
||
![]() |