![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
- Ik heb tegen hen "bedankt" gezegd voor wat ik hen heb moeten bedanken (ze zijn vrijwilligers) - Ik heb geen "bedankt" gezegd voor wat ik hen niet heb moeten bedanken; iets, waarvoor ze hun excuses zouden moeten aanbieden (liever) maar wat ze niet gedaan hebben, terwijl ik geen excuses nodig heb. Als ze het willen doen, dan doen ze het voor zichzelf. Voor mij hoeven ze dat niet doen. Begrijp je nu? Ze weten dat ze mij niet hoeven te verbannen (terwijl ze doen wat ze willen natuurlijk); mij kunnen ze verwittigen en ik stop mijn deelname zelf als ik een overtreding heb begaan. Het scheelt mij dus echt niet wat ze gaan beslissen. Je mag hier jarenlang blijven zagen en gelul verspreiden. Met mij zal daardoor niks gebeuren. Met het imago van de website - ZEKER. Zonder enige twijfel! En ik vraag het nogmaals; praten we nu over moslims of niet, Sus Iratus? Laatst gewijzigd door QuasiX : 15 april 2011 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In uw gat gebeten Suske??? Ga je weer lekker zwak beginnen leuteren en persoonlijk worden? Ik noteer dat je geen reet in te brengen over wat elk fatsoelijk lezer kan opmaken uit uw eigen schrijfsels. Je bent hilarisch.... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan ga ik zo doen. Ik ga met anderen over moslims onder dit thema wel praten; als je daar zelf geen zin in hebt. Ofwel moet dit thema verplaatst worden; 1 van de 2.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat doe je in mijn hof? Je plukt er alle bloempjes af En maakt het veel te grof Ach mijn lieve mamaatje Zeg het niet tegen papaatje Ik zal zoet naar school toe gaan En de bloempjes laten staan |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Voor mij is het voldoende dat ik (o.a.); - wel brave moslimS en christenen ken die niet geïntegreerd zijn - wel brave moslimS en christenen ken die geïntegreerd zijn - wel brave moslimS en christenen ken die 100% geïntegreerd zijn - wel moslims en christenen ken die onnozelaars, sukkelaars en criminelen zijn - wel brave Vlamingen ken - wel Vlamingen ken die onnozelaars, sukkelaars en criminelen zijn. Je vaststelling is dus even onbelangrijk voor mij (door dat ik al de bovenvermelde mensen ken), als onnozelaars, sukkelaars en criminelen voor alle verstandige mensen. Sus, ik kan met zekerheid zeggen, dat ik wel blij ben dat ik je niet ken; en daardoor haat ik jou niet; ik haat niemand en niks. Je bent gewoon 100% onbelangrijk persoon voor mij en voor mijn leven. Je veronderstelt niet hoe onbelangrijk je bent; je speelt zelfs tijdelijk geen rol (noch negatief en noch positief) in mijn leven. Besef je het? Voor mij hoef je het niet te beseffen. Dat doe je voor jezelf. Laatst gewijzigd door QuasiX : 15 april 2011 om 17:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Over welke islam heb je het eigenlijk? Over die uit Afghanistan of Senegal of Bosnië of Marokko of Indonesië of Iran of Turkije of... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu ja, iemand die met veel misbaar afscheid neemt van het forum, om vervolgens 15 dagen later weer terug te keren, kan men onmogelijk van rechtlijnigheid betichten natuurlijk, dus kan deze tegenstrijdigheid er ook nog wel bij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat begrijpt u derhalve niet aan "hoe de islam ervoor zorgt dat zichzelf moslim noemenden niet of nauwelijks integreren"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 15 april 2011 om 18:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De argumenten zijn blijkbaar op. Je kan niet antwoorden op mijn vraag. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Van de leiders, de voorhoede, is het duidelijk. Maar voor de volgelingen is het minder duidelijk. 2) Een deel van hen beseft al te goed wat ze doen. Een ander deel beseft het wellicht niet. 3) Omdat er niet over mag gediscussieerd worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 15 april 2011 om 18:44. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2) Ervoor zorgen dat een ander deel beseft wat ze doen? 3) Zo'n antwoord, zeg ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Desalniettemin reageer op wie ik wil wanneer ik dat wil en hoe ik dat wil, ongeacht of een vraag wel of niet aan mij gericht zou zijn, en zeker in een draad die ik gestart heb. Citaat:
Of u verder wel of niet over uw vertrek wenst te praten, en wel of niet in welke draad, kan mij wederom hoegenaamd geen zak schelen. Citaat:
Ik heb overigens geen "bedankt" gezegd, maar "Houdoe en bedankt!" - een wezenlijk verschil. Of u dat verder begrijpt of niet, kan me -oh verrassing- nogmaals en ten overvloede wellicht, geen zak schelen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 15 april 2011 om 19:31. |