![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Blijven staren jongens, 't is de eerste blik, da's helemaal in orde.
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is ook moeilijk vanuit Belgische luchtmachtvliegtuigen die een flight engineer meehebben. Of heeft België toevallig een paar Blu 82's of zelfs GBU-43's liggen?
Ik ken een paar van je jonge collega's. ![]() @ Suqar_7Loe, de Belgische luchtmacht heeft op zijn best jachtbommenwerpers, de F16's in bombardementsrol. Maar zo'n europallet blikken melkpoeder, gedropt zonder parachute, kan hard aankomen op de koeienplaggen hut in't midden van de savanne.
![]() |
#83 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Oook , elkland heeeftandre wetten ,welke telllen dan ?? Citaat:
Citaat:
OFF-Topic + serieusbedoeld: Da heb k oook soms ,vanwege mijslecht zicht , af & toe looop tegen (openstaaand) glaze deuren , verlichtngspaal oftegen mensendie bv uitwinkel komen (wegens o.a. tunnnelzicght), of ookort betonne pyramidepaaaltjes op stoep naaast openbareweg !! !! Mijn vooostel: waaromgeeen mixvan alles ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenzij misschien als punching bal voor de hallal strandspelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij vinden het ambetant om geconfronteerd te worden in het straatsbeeld met indikaties van een opdringerige importkultuur en daarom zou het leuk zijn moesten we een plek hebben waar we niet steeds ernaast moeten kijken en waar we onze kinderen kunnen meenemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Banneling
|
![]() Men zou op de hele Belgisch kust naakt moeten toelaten. En volledig gekleed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, wat men vraagt is dat ANDEREN zich helemaal gaan kleden op het strand (alle, de meiskes toch) en dat het daar VERBODEN WORDT om in uwen bikini rond te lopen, Maw, coercitief voor de anderen om die gasten plezier te doen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zitten ze zelf dan in trainingspak aan het strand?
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#93 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() Ik blijf me afvragen waarom hij hallal strand wil, maar dan niet van onze stranden wil wegblijven. Net zoals ze apartheids zwemuurtjes willen, maar toch ook onze dochters willen komen lastigvallen tijdens onze zwemuurtjes.
Beetje kolonialistisch precies. Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 26 juli 2011 om 09:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ook beetje respect voor de aantallen moslims 10% vd belgen ? laat me daar ff vanuit gaan. je krijgt je hallal strand. zelfs 10 % ... zonder de rompslomp van zones e.d. zelfs. ik stel voor, gezien jullie dan toch iets gekleder zijn dat jullie (365*10%=36 dagen) ... de periode nemen van 1 januari tot en met 5 februari. bonne chance ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Banneling
|
![]() hierzie! moslim! en familie op hun eigen privé hallalstrand:
![]() bemerk het streepje naakt onderaan de handschoen van de uitdagende deerne (of iets anders, is niet te bepalen - zo'n burka lijkt me wel praktisch voor homo-relaties) Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 26 juli 2011 om 10:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal die dan ook wel kennen zeker; ![]() Citaat:
![]() Nu doen we snowdrops das minder schadelijk voor de bevolking ... heu ... natuur wou ik zeggen. ![]()
"If you cannot point your finger at anything and say that is wrong, then you also take part in your own cultural collaps." Churchill: "Ik geloof alleen in statistieken als ik ze zelf gemanipuleerd heb!" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Parlementslid
|
![]() omdat ik geen marokkaan ben bijvoorbeeld... als ik zou willen doen alsof, zou ik niet vragen wat het betekent, het is niet omdat ik blijkbaar niet in uw wereldbeeld pas dat je moet zeggen geen moslim ben.
|
![]() |
![]() |