![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu, los van dit alles, als ik het diensthoofd was van meneer Van den Bossche kreeg-ie een flinke bolwassing.
![]() |
![]() |
#84 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"We willen benadrukken dat het gaat om een persoonlijke reactie van een individuele VRT-medewerker en we betreuren dat die verstuurd werd vanuit een VRT-e-mailadres. De openbare omroep wenst zich dan ook te distantiëren van dit e-mailbericht. U mag erop rekenen dat de betrokken medewerker hierop attent gemaakt wordt." (uit de reactie van de VRT op de klacht van Hermy)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 28 juli 2011 om 22:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je dat dit VRT-jargon is voor: "Lieven, volgende keer gebruik je je Gmail adres als je de N-SA wil pesten", of begrijp ik dat verkeerd?
![]() |
#87 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou een ondergeschikte hier zeker niet voor ontslaan, een banner in zijn handtekening "het is mijn persoonlijke mening - niet bindend - &c." is wel een slimme zet (bij ons overigens verplicht voor alle externe contacten). Daarnaast zou ik er een target van maken in zijn doelstellingen - "klantvriendelijk communiceren" of dergelijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#90 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ok?
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn oogjes vallen toe. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat u en anderen ervan denkt kan me vierkant gestolen worden. De feiten zijn zowel door N-SA, mezelf als door RechtsActueel weergegeven. Staat het u en anderen niet aan, dan is dat pech. Het belangrijkste feit is: een VRT-medewerker gedraagt zich onprofessioneel en onbeschoft. Staat het u en anderen niet aan dat N-SA daarop reageert, dan is dat pech. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je voor: Man: "Agent, ik wil een aanklacht indienen tegen die man, hij heeft mijn auto beschadigd." Agent: "Ok, en wat voor schade heeft hij dan veroorzaakt aan het voertuig?" Man: "Dat zijn toch uw zaken niet? Ik vraag toch niet dat gij dat nagaat?" ... ?
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb overigens gezegd dat ondergeschikten die op die manier communiceren van mij een bolwassing zouden krijgen. En "jongetje" - leg eerst eens jouw credenties op tafel, en dan zal ik wel oordelen of je me zo mag noemen.
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
2. Het enige wat ik in deze draad doe is leugens weerleggen of tegenspreken die bewust door een bepaald soort wordt verspreid omdat ze het niet over hun haatvolle lipjes krijgen om te zeggen dat die VRT-medewerker zwaar uit de bocht ging of om het een beetje te verzachten op z'n misnt toch maar N-SA ook met de vinger willen wijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door lombas : 28 juli 2011 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
2. N-SA blijkt voordeel te halen uit het naar buiten brengen van die VRT-smeerlapperij, afgaande op de reacties die naar verluid ontvangen worden. Meer moet dat niet zijn. ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |