![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet er toch zoveel van dat ik maar beter een echte expert om hulp vraag. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Indien niet akkoord met mijn voorwaarden, gelieve zelf uw sneeuw te ruimen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Post maar Uw rekensommetje, we gaan eens zien hoe intelligent ge zijt. Laatst gewijzigd door JurgenD : 3 september 2011 om 22:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar u demonstreert dus waarom ik die term niet graag hoor vallen. Ik kan u geen ongelijk geven. Er wordt misbruik gemaakt van dat soort ziektes die moeilijk bewijsbaar zijn. Dat is een feit. Helaas ken ik er ook die gestorven zijn voordat ze ooit konden werken. Om maar te zeggen: de combinatie jong en toch niet gezond. Het is een quasi taboe in onze westerse samenleving maar het is mogelijk. Nu, uw "geen enkele inspanning is te veel voor ontspanning", over mijn specifiek geval kan ik u geruststellen: ik heb eens volledig platgelegen toen ik op vakantie was... Ik kon niet in de jacuzzi geraken in de badkamer, niet in de zon op het terras, niet bij het zwembad en laat staan in cocktailbar of stad. Bijzonder geinig. Echt.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 3 september 2011 om 22:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door freelancer : 3 september 2011 om 22:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Banneling
|
![]() Maar hoe zit het nu met het opruimen van die fruitplantages?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sleutel wat aan jezelf, met wat moed kom je over die verlegenheid wel over. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ken uw uitgaven en je weet welke inkomsten je nodig hebt hé. In de Mc donald mag iedereen beginnen en ze zoeken er hoor. 1830 euro bruto per maand om te beginnen. Hangt overal uit en je eten heb je daar voor niks. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En momenteel heeft iedereen centen nodig en verkopen ze allemaal hun huis en laten ze het jaren leeg staan, in plaats van te verhuren. En veel kamers en studios zijn meer een krot dan dat ze hun naam waardig zijn. Ik heb menig mens al in mijn huis genomen. De garage is een oplossing voor Uw gerief, al zal het in de winter wel goed vriezen en vochtig zijn, zodat je moet oppassen. Er zijn ook stockageplaatsen die je kunt huren. En als je op straat staat, zet je gewoon je domicilie op het OCMW. En zoek je een warm bed bij een vriend of vriendin. En als je dat niet hebt, geef me maar een seintje. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik wil die rekening zien. Post die budgetberekening maar. Of ga je me zeggen dat je dergelijke eenvoudige rekenoefening niet kunt maken. Neemt U als basis het recent, verhoogde leefloon van 770 euro (terwijl nota bene de Europese armoedegrens in 2010 - de EAG - 899 euro was). Eens zien hoe ver je komt met je budgetbeheer. Laatst gewijzigd door JurgenD : 3 september 2011 om 22:46. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat je van werken moe wordt weet ik al heel lang, maar dat is wel normaal. Dat er al eens een spiertje of een werveltje kan vastzitten is ook normaal, heb net wat reflex spray op mijne rug gespoten zelfs. Maar kom er zijn die het erger zitten hebben en al moe zijn nog voor ze beginnen werken, de gedachte alleen al maakt dat ze wanhopig worden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Banneling
|
![]() Mambo is in conditie...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat valt er daar nu aan te rekenen? Ofwel kom je ermee toe naargelang uw uitgaven ofwel kom je er niet mee toe. Bekijk het dus met uw onnozel gedoe. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |