![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik meen me trouwens te herinneren dat dit nog niet zo lang geleden ook al ter sprake is geweest en dat iemand toen zo vriendelijk is geweest al die bronnen in te scannen en vervolgens in een postje heeft getoond. Ik snap dat gezaag over die bronnen daarom niet.
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
krant + datum (niet eens de titel van het artikel)Alle pagina's werden gescand en gepost, behalve die pagina met de bronnen die we nodig hadden. http://forum.politics.be/showthread....87#post5478187 Ik wacht nog steeds op de namen van de rapporten van de KBS en de OESO. http://forum.politics.be/showthread....81#post5498281 Indien jij die namen post in de gepaste draad, kunnen we eindelijk over de grond van de zaak discussiëren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pericles deed een uitspraak met cijfers en ik vraag de bron met link voor die cijfers. Het is toch degene die de uitspraak doet die moet aantonen dat ze klopt. Of ben je veranderd van gedacht? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen al om na te gaan wat de cijfers werkelijk weergeven is het interessant om de bron met link te hebben. Neem nu de cijfer met bron en link die Quorn gaf. Hij beweerde/dacht dat die cijfers het aantal en percentage gereguleerden weergaf die van een uitkering leven; terwijl de cijfers het aantal en percentage uitkeringen weergeeft die naar niet-westerse allochtonen gaan. Anderzijds zijn er inderdaad forummers die cijfers uit hun duim zuigen, maar dat weet je pas als je de bron met cijfers krijgt. In afwachting kan je dat alleen vermoeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
En als je verder nog vragen over die bronnen hebt, raad ik je aan om contact met De Decker op te nemen en je vragen rechtstreeks aan hem te stellen. Zo moeilijk kan dat niet zijn. Dat kost overigens veel minder moeite en tijd dan er hier over heen en weer te blijven palaveren. Citaat:
Citaat:
Zie voor verder commentaaar: http://forum.politics.be/showthread....40#post5477340 http://forum.politics.be/showthread....60#post5477660 http://forum.politics.be/showthread....87#post5478187
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Aangezien lezen tot mijn capaciteiten behoort vraag ik me af waar je deze onzin haalt EN of dat de cijfers beter maakt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is toch belangrijk om te weten wat cijfers precies weergeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor mij duidelijk genoeg dus. Geloof jij verder maar enkel wat in je kraam past. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt toch onderzoeken of laten onderzoeken of bepaalde beweringen kloppen??? Of durft men dat niet doen om niet te moeten toegeven dat het klopt? Waarom denk je niet eens in die richting?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sterk meid, sterk.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je zegt zelf dat iedereen is zoals Quorn. Nu niet terugdraaiien e.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt er toen op gereageerd. U lijkt dat precies vergeten te zijn. geheugenverlies door te veel wiet ? ![]() In ieder geval is het zo dat links de cijfers van Dedecker nooit heeft weerlegd. Dat kan maar twee dingen betekenen . 1: de cijfers kloppen redelijk goed en links houdt bijgevolg zijn bakkes. 2: links is te lui om iets te doen , ondanks het feit dat ze over genoeg kabinetsmedewerkers beschikken om de zaak te onderzoeken . Een gemiste kans om een politiek tegenstander met de grond gelijk te maken. In dit laatste geval zijn ze nog dommer dan ik dacht. Ik denk aan mogelijkheid één. Want zo don kan links toch ook niet zijn. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok..kunnen we dan nu afspreken het debat niet langer door Arti( met twintig keer dezelfde vraag, zonder zelfs maar op antwoorden te reageren )te laten gijzelen en de discussie over het Belgisch immigratiebeleid verder zetten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan zou je weten dat jouw; "krant + datum" 'n noot is naar de krant en de datum van 't artikel dat geciteerd wordt �*n 't boek, zodat geverifieerd kan worden dat 't geciteerde artikel (geciteerd in 't boek) wel degelijk in d�*e krant en op die datum verschenen is! Zo ook met je andere voorbeelden! dat weet eenieder die 't boek wél gelezen heeft, jij niet dus! Je loog dus voortdurend! Alle pagina's werden geplaatst als bijlage, daarna plaatste ik diezelfde pagina's nogmaals, uitgezonderd die ene met de namen van de onderzoeken, de namen die jij zou weten indien je dat boek gelezen zou hebben. Kers op de taart; de 1ste X dat ik álle pagina's plaatste mèt de namen van die onderzoeken waar je nu al jaren over door blijft bomen, antwoordde je doodleuk; "Mogen we nu de namen van de onderzoeken weten", terwijl je mijn post meeciteerde waar die pagina's geplaatst waren MET die bepaalde pagina MET de namen van die onderzoeken! Zoek 't maar op, ik hèb 't opgezocht, je hebt 't waarschijnlijk 'vergeten' in je archief te plaatsen...hoe zou d�*t nou toch komen? Te gek voor woorden... ![]() Correctie, d�*t was toen je antwoord op die post van mij MET de afbeeldingen van ALLE pagina's; Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 18 september 2011 om 13:30. |
||
![]() |
![]() |