![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het zou dus moeten gaan over risicogedrag Tot dat stuk van de selectie 'geraken' homo's als het ware niet eens daar ze al meteen afgekeurd zijn louter op die geaardheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees wat er staat en er staat wat ik lees. Precies hetzelfde als wat jij beweert, 't eerste gedeelte gaat over 'personen' met wisselende contacten. vrij algemeen, daar horen hetero's met wisselende contacten dus ook onder, toch?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
+- 20% van ( laat ons stellen ) 10% a 20% van 1/2 is toch al een gauw een procent of twee. En daar de groep als geheel in statistische zin wel ergens als risicovol kan worden aanzien zal men hogere eisen willen ( en mogen) stellen. Mits wat strengere en goede maatregelen kan dat 1 a 2 % betekenen waar men zelfs meer garantie heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#430 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat heb ik je toch al uitgelegd.
De tekst is algemeen pas op het laatste gaat het even over homo's... ( verbetering : het gaat zelfs niet echt over homo's want men stelt het ietwat algemener ( eufemistischer ? ) voor door te spreken over mannen die seks hebben met een andere man ) Jij maakt daar vervolgens van dat omdat het laatste betrekking heeft op homoseksuelen dat het 'logisch' zou zijn dat al het voorgaande zou handelen over hetero's ? Vervolgens kom je af met een flauwe stunt als ware het dat hetero's zich nu zouden gediscrimineerd kunnen voelen daar al die voorwaarden dan 'logischerwijs' op hen zouden slaan en niet op homo's ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En iemand vergif toedienen, wat is dat ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
vervolgens...herhaal ik de vraag : Is er nu een bepaalde reden waarom hetero's zich gediscrimineerd zouden moeten voelen ? Ik dacht het niet ...of zie jij dat anders ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus; Ook hetero's die wisselende contacten hebben worden geweerd, wordt gevraagd geen bloed te doneren, mannen die seks hebben met andere mannen wordt ook gevraagd om geen bloed te doneren, wat homo's voelen zich daardoor gediscrimineerd, wat met de hetero's die wisselende contacten hebben, mogen zij zich ook gediscrimineerd voelen, want die 'personen met wisselende contacten slaat óók op hetero's, niet dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom blijf je er dan over doorbomen?
Citaat:
Als ik elke week 'n ander lief heb of wil hebben, wordt mij ook gevraagd om geen bloed te doneren, ik voel me gediscrimineerd! Begrijp je 't nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 |
Banneling
|
![]() Na nauwkeurig onderzoek is gebleken dat homobloed teveel risico's vertoont, zélfs als een aantal onder hen gezond bloed bezitten...Vraag is voor hoelang ? En het is nu net het antwoord op deze vraag die dat bloed nog risicovoller maakt...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot treures toe heb ik je duidelijk willen maken dat het als het eerste stuk met 'personen' op beide slaat dat het dan onafhankelijk die geaardheid is. Als jij dan stelt :'wat met de hetero's die wisselende contacten hebben, mogen zij zich ook gediscrimineerd voelen ?' dan slaat dat werkelijk op niks. Je kan dan net zo goed stellen : 'wat met Marie en Jos die wisselende contacten hebben, mogen zij zich ook gediscrimineerd voelen ?' De enige reden, volgens mij, waarom je überhaupt zo wilt formuleren is om het verder gesprek ivm discriminatie van homoseksuelen in de kiem te smoren ( want hetero's worden toch evenzeer gediscrimineerd) Het is vrij kinderlijk en bovendien ga je dan nog eens vlotjes over het feit dat in het ene geval ( tekst over personen in het algemeen ) er een geoorloofde reden is om een verhoogd risico op besmet bloed te vermoeden of op z'n minst de onzekerheid bij negatief testresultaat ( denk aan de 4 maanden ) en in het ander geval ( stukje over mannen die seks hebben met een man ) er geen geoorloofde reden is tenzij men zich gaat schuilhouden achter een 'differentie'-beleid op louter basis van de statistische cijfers geheel in lijn van wat verzekeringsmaatschappijen doen ... zover ze dat nog mogen/kunnen ppff... genoeg erover... Ik hou het alvast voor bekeken e kruip er eens in.. Ook een welterusten SDX |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en het is ook een cirkelredenering "het rode kruis is correct omdat het rode kruis dat zegt"
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 22 september 2011 om 01:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar net zoals ik geen rokers in huis laat roken, wil het Rode Kruis liever geen actieve, niet liegende homosexuelen als bloedgevers.
![]() |