![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor henzelf, voor de geliefden en de directe omgeving, dan voor de maatschappij Laatst gewijzigd door eno2 : 14 december 2011 om 13:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#423 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook d�*t gun ik hen van harte; vrijheid blijheid.
Bange linxe angsthazen die de realiteit ontvluchten met 'n drugroes.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#424 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Wie zegt trouwens dat alle drugs schadelijk en verslavend zijn? Wie zegt dat iemand die zichzelf drogeert zich niet aan het zelfmediceren is? Mensen met aanleg voor ADHD zijn vatbaar voor cocaïne, mensen met PTSD voor MDMA en alcohol, ... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#425 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar vandaar jezelf op een morele highground plaatsen en je beroepen op rationele argumenten om je gelijk te halen, welk woord moet je daarvoor gebruiken? Hypocrisie? Ik zal het nooit vergeten dat ik hier in de drugsdraden uitgescholden ben voor massamoordenaar en maffia-vriendje omdat mijn verzet tegen vrijgeven van drugs zovele dodelijke slachtoffers eist en de maffia verrijkt... Maffia-vriendje door dat o zo zorgvuldig rationeel redenerende Artisjokje Laatst gewijzigd door eno2 : 14 december 2011 om 13:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#426 |
Minister
|
![]() Ik erken uw bezwaar dat het gedoe rond drugs méér is dan een academische oefening. Maar op dit moment wordt niet eens de moeite gedaan om een debat ten gronde te voeren, zonder na één paragraaf de klassieke stereotypen op te gooien waardoor de discussie al stopt nog voor ze begonnen is. Dit is op politiek niveau dan, want in de academische wereld is men het er in verschillende disciplines over eens dat er dringend iets MOET veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar jij moet ook beseffen dat je precies dezelfde soort fout maakt door alle gebruikers gelijk te stellen met triestige junkies. En elk pro-argument van tafel te vegen "omdat het toch maar van gebruikers komt". Zo voer je geen goeie discussie. Laatst gewijzigd door Ars_Nova : 14 december 2011 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#429 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoort in de diëtiek. Niet dat ik voor suiker ben, integendeel, ik ban die ook. Reageer eens op mijn post 410 Laatst gewijzigd door eno2 : 14 december 2011 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#431 | |||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Ik ben mij maar al te bewust van pro-elementen. Die dreigen ook de legalisering op de agenda te houden en zelfs hier en daaar door te voeren, De waarde ervan, van de meeste vind ik inderdaad betwistbaar. Maar ik verwacht van gebruikers en verslaafden ook geen objectieve stellingnames. we zitten gewoon in loopgrachten. Ik zeg niet dat je in loopgrachten geen wetenschappelijke gegevens kan behandelen... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#432 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
een groot deel van de intelligentsia is gedrogeerd Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 14 december 2011 om 14:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#433 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#434 | |||
Minister
|
![]() Dat is aan het groeien. Er komen meer en meer petities, b.v.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#435 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Betrapt! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#436 |
Banneling
|
![]() Ik begrijp niet hoe je zo schaamteloos over mijn zorgvuldige apart vermelden van gebruikers en verslaafden durft heen te lezen, beide categorieën komen in deze drugsdraden nochtans uitgebreid aan bod.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het grote probleem van de druggebruikers is dat ze democratisch niet aan hun trekken komen voor wat hun specifieke drugsbelangen betreft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Posting naar juiste thread verplaatst.
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 14 december 2011 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
schadelijk zijn ze ook bijna alle, zoniet alle Zelfs hash veroorzaakt afwijkingen bij foetus. Pas gevonden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wiki-drugs vermeldt suiker niet Wetenschappelijk ook niet Laatst gewijzigd door eno2 : 14 december 2011 om 14:54. |
|
![]() |
![]() |