![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#13201 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Islam moedigd zulke stoten gewoon aan. Juicht ze toe, verplicht ze bijna. Ook, de basispremisse van het topic neemt "vreemdelingen" in't algemeen, terwijl de 66X en meer pagina's wel duidelijk maken dat het een veroveringsreligie is die opvalt in de kranten.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. De Belgische wetgeving: een 18de eeuws herenhuis waar zelfverklaarde deskundigen al eeuwen aan bricoleren zodanig dat de nooduitgang in de septische put uitkomt — en alleen inertie het nog recht houdt |
|
|
|
|
|
|
#13202 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
U geeft dan geen visie maar maakt er iets van wat lijkt op een aanklacht tegen de ts. Ik kan dus niet weerleggen dat u het niet zo op de ts begrepen hebt want u haalt de ts aan. Uw visie blijft dus eigenlijk vrij onduidelijk want ze loopt een beetje verloren tussen de linkjes die laten uitschijnen dat u iets tegen de ts hebt... Moet men nu iets tegen allochtonen krijgen en indien ja, wat dan wel, en waarom dan wel? Rijst natuurlijk de vraag of die allochtonen dingen doen die er voor kunnen zorgen dat individuen "iets" tegen allochtonen krijgen... Criteria om mensen te rangschikken zijn er, zullen er altijd zijn en zelfs u gebruikt er. Maakt dat van iemand die "iets" tegen anderen heeft? Of zijn er andere zaken nodig die maken dat iemand "iets" heeft tegen anderen? Heeft u "iets" tegen anderen? Waarschijnlijk zal u indien u eerlijk bent met uzelf ook wel "iets" hebben tegen bepaalde mensen of mensengroepen... |
||
|
|
|
|
|
#13203 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dubbel nick Abortusarts is van het podium verdwenen.
Iemand enig idee wie dat was? |
|
|
|
|
|
#13204 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#13205 | |||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Een groot deel van dit topic gaat toch over allochtonen die een bepaalde religie aanhangen. Dat is toch het enige waar men interesse voor heeft : afkomst als die niet-europees is, en religie als het die ene religie is. Citaat:
Citaat:
Blijkbaar omdat individuen binnen de groep van allochtonen criminele feiten plegen, moeten we iets krijgen tegen alle allochtonen. Of soms tegen die van een bepaalde religie. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
|
#13206 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#13207 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De topic gaat niet over die groep van mensen. Dat deze groep van mensen zichzelf oververtegenwoordigen in criminele feiten is hun eigen schuld. Jij bepaald niet de interesse van anderen. Voor de zoveelste keer is dat niet het doel van de topic.
|
|
|
|
|
#13208 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13209 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik ben gebanned omdat ik een dubbelnick zou zijn, terwijl ik zweer dat ik dat niet ben. Ik ben al vaker gebanned voor dubbelnick, terwijl ik dat niet ben. |
|
|
|
|
|
|
#13210 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#13211 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#13212 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Rot dat dit gebeurd is....hopelijk wordt er niet omheen gedanst maar iets aan dat probleem gedaan, een tijd nultolerantie kan helpen? |
|
|
|
|
|
|
#13213 | |
|
|
Citaat:
Mensen die op oudejaar zich misdragen hebben zijn nu al veroordeeld (was op het nieuws). Lijkt me een goed idee.
|
|
|
|
#13214 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.mediabom.tv/videos/videos..._armed_robber/ |
|
|
|
|
|
|
#13215 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#13216 |
|
|
|
|
|
#13217 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mij ook, maar jongeren die in groep bewust zaken vernielen om een buurt te terroriseren , daar moet meer gebeuren dat enkel een veroordeling.
|
|
|
|
|
|
#13218 |
|
Banneling
|
|
|