![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Moet er een coalitie van de willing komen voor Syrië en doet België mee? | |||
ja en ja |
![]() ![]() ![]() |
6 | 8,70% |
ja en neen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,80% |
neen |
![]() ![]() ![]() |
59 | 85,51% |
Aantal stemmers: 69. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hé, ni foefelen hé Eno, dat was gericht aan een BUB-er, niet aan u!
![]() |
#102 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het gaat hier over de echte wetten van het leven. Niet al dat formalistisch gepruts in Staatsbladjes. Dat gepruts is werkelijk van een kleinheid die te onnozel is voor woorden. Maar als kapitalist speelt u graag op de wet natuurlijk, want die wetten zijn voor u geschreven. Wij, de mensen, vegen daar onze collectieve kont mee af.
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
|
![]() Citaat:
E.Gidius, da's de nagel op de kop. Het is echt te absurd voor woorden hoe mensen als Eno2 geïndoctrineerd zijn: nog vóór ze ook maar één keer de tegenpartij hebben aanhoord, staan ze al klaar om ten oorlog te trekken, omdat ze eenzijdig en blind geloven wat hun wordt geserveerd door hun eigen media. De kuddegeest van deze mensen is nog altijd het grootste gevaar voor de mensheid. Maar ja, Eno2 zal ook wel voorstander geweest zijn om de massavernietigingswapens van Saddam Hussein te gaan zoeken in Irak. Deze extremisten -- het échte plebs van onze naties (hooggeschoold en toch onwetend) -- zijn zeer gevaarlijk voor onze maatschappij.
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waaaw, mooi!
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het kapitalisme is niet uit t e gommen, het zal zichzelf naar de ondergang voeren in zijn huidige verschijningsvorm en gradueel een andere vorm aannemen, noodgedwongen hoofdzakelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En uw man? Mag die ook meedoen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Hoe kan het ook anders als je bekijkt wie er de leden van zijn. Meer dan de helft zijn erg autoritaire regimes / of simpelweg dictaturen en de rest zijn nepdemocratiën.. Tegenwoordig lijkt de VN me vooral een schaamlapje te zijn om zich achter te verschuilen om een of ander derde wereldland aan te vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Niemand heeft zich daar te moeien. En als er al hulp, laat staan een interventie, zou komen, dan op zijn minst een die Assad en het Syrische volk ondersteunt. Niét een die terroristische extremisten vrijspel geeft en Syrië tot een zoveelste vervallen staat maakt waar iedereen die het kan, de vlucht zal nemen.
Laatst gewijzigd door poekieJ : 6 juni 2012 om 23:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Banneling
|
![]() Nog maar eens een massamoord in Hama
Hoe lang moet dat nog zo blijven doorgaan Kofi houdt vast aan zijn vredesplan. Ten onrechte. De impotentie van de VN is hemeltergend. Nu gaan ze Irak bij de transitie betrekken.Nog zo'n ellendig regime, het ergste van het ergste. Laatst gewijzigd door eno2 : 6 juni 2012 om 23:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | ||
|
![]() Citaat:
Maar Irak is het door u geïnstalleerde regiem! Proficiat!
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Banneling
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Er is sindsdien veel veranderd in de regio. De situatie is niet meer dezelfde. Laatst gewijzigd door eno2 : 7 juni 2012 om 11:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nee hoor, er pal op.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() Ik zal wel zelf weten wat mijn standpunt was
Laatst gewijzigd door eno2 : 7 juni 2012 om 11:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat weten wij ook. De onzin die je nu verkoopt om Syrië binnen te vallen is niet veel anders dan de onzin die uw broeders oorlogshavikken destijds verkochten om Irak binnen te vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Banneling
|
![]() de oorlog in irak was economisch nog verantwoord. enkel omdat sommige deze keer moraalriddertje willen spelen is geen reden voor een nieuwe oorlog
|
![]() |
![]() |