Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 23 juni 2012, 18:32   #181
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Macchiavelli Bekijk bericht
De pogingen tot provocatie van Voschod 1 zijn echt zo heerlijk naïef en aandoenlijk.
Achter zijn quasi-stoere houding zie je gewoon een onzeker knulletje zitten dat diep van binnen huilt omdat hij waarschijnlijk sedert zijn jeugd gepest is geweest vanwege een brilletje of pafferig zijn of iets dergelijks. Misschien wel met gescheiden ouders of vaak moeten verhuizen zodat hij eigenlijk nergens geworteld is of vriendjes heeft, en dat alles nu probeert te compenseren met wat getreiter op een forum.

Laten we het manneke een collectieve groepsknuffel en aai over zijn bolleke geven.
Als je wist wie hij was, zou je nu in je broek doen...

In Rusland zijn de mannen nog mannen, hé. Met een angsthaas als jij hebben ze geen compassie.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 23 juni 2012 om 18:34.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 18:42   #182
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Je moet dus bekennen dat je met de mond vol tanden staat en beperkt je dus tot het naäpen van een grapje van mij van meer dan een jaar geleden. Dergelijk gebrek aan creativiteiti is best wel zielig, man...
Meer dan een jaar geleden? Je bent blijkbaar zeer kort van geheugen, want je hebt dat op 14 juni 2012 nog gebruikt. En op 3 juni 2012 ook al. Dergelijk gebrek aan geheugen is best wel zielig, man...
Teveel koranische onzin in je hoofd gestopt dat je dat nu al vergeten bent? Of gewoon je zoveelste poging tot trollen voor de lulz?

Citaat:
Soit. Je bekent dus dat ik de bewering van Zenit "Ik ken werkelijk niemand die de islam als iets positiefs ziet." voldoende heb gepareerd met het verwijzen naar mensen die wél positief staan. Het feit dat Zenit alleen maar negatieve mensen kent, is geen geldig argument.
Je hebt wat voor de lulz zitten zeveren, maar dat kan een zinnig mens bezwaarlijk "pareren" noemen.
Oud 23 juni 2012, 18:47   #183
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb in Marokko met eigen ogen gezien hoe de menigte een dief aanpakte. Toen de eigenaar de dief wou afranselen, kwam de menigte opnieuw tussen om de afranseling te stoppen. Op die manier kan het zelforganiserende volk reeds heel wat criminaliteit oplossen, zonder interventie van de bende gewapende mannen van de staat.
Prachtig, sharia wetgeving in de praktijk dus. Briljant gewoonweg. Zolang ze die sharia wetgeving op hun eigen volk hier toepassen denk ik niet dat ik er tegen ben. Ik zal zelfs meehelpen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 18:48   #184
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Meer dan een jaar geleden? Je bent blijkbaar zeer kort van geheugen, want je hebt dat op 14 juni 2012 nog gebruikt.
Ik mag dat, hé. Het is dan ook mijn grap. Als groupies als jij die willen hergebruiken, moeten ze eerst toelating vragen via een officieel erkende fanclub.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 23 juni 2012, 18:58   #185
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:

In Rusland zijn de mannen nog mannen, hé. Met een angsthaas als jij hebben ze geen compassie.
Heb ik hier het genoegen om van een soort van Nikolai Valuev, bijgenaamd The beast from the East, kennis te nemen? Nu snap ik ook meteen de fixatie op de Homo Sapiens Sapiens Robustus met blokhoofd:

Dat was dus gewoon een beschrijving van wat hij aantrof toen hij in de spiegel keek.

De schranderheid straalt inderdaad van die tronie.
Oud 23 juni 2012, 19:00   #186
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Kallikles 't is vrij simpel. Met U een discutie aangaan is gewoon waardeloos geworden.

De "Muzelman" heeft altijd gelijk, zelfs al is het punt compleet achterlijk, dan nog is de "muzelman" onfeilbaar tegenover niet "muzelmannen", dit van alle tijden en door Allah zelf bepaald. Zelfs al is het maar voor de "Lulz".

U hebt een soort van absolute veiligheid gekocht , maar de prijs die U betaald hebt, die vind ik persoonlijk absurd hoog.
Oud 23 juni 2012, 19:03   #187
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Ik mag dat, hé. Het is dan ook mijn grap.
Het is best wel triest dat je als komiek het moet doen met die ene grap, he? Alhoewel, een Benny Hill heeft het jaaaren volgehouden met zijn ene grap, dus er is nog hoop voor je.
Oud 23 juni 2012, 19:12   #188
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is best wel triest dat je als komiek het moet doen met die ene grap, he? Alhoewel, een Benny Hill heeft het jaaaren volgehouden met zijn ene grap, dus er is nog hoop voor je.
Ik aanvaard je excuses, groupie.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 23 juni 2012, 19:13   #189
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Kallikles 't is vrij simpel. Met U een discutie aangaan is gewoon waardeloos geworden.

De "Muzelman" heeft altijd gelijk, zelfs al is het punt compleet achterlijk, dan nog is de "muzelman" onfeilbaar tegenover niet "muzelmannen", dit van alle tijden en door Allah zelf bepaald. Zelfs al is het maar voor de "Lulz".

U hebt een soort van absolute veiligheid gekocht , maar de prijs die U betaald hebt, die vind ik persoonlijk absurd hoog.
Misschien is het de midlife.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 19:14   #190
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Wat is een "muzelman" en waaruit moet blijken dat ‎Восход-1 een "muzelman" is?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 23 juni 2012, 19:17   #191
Macchiavelli
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
Misschien is het de midlife.
Het zal eerder de no life zijn.
Oud 23 juni 2012, 19:23   #192
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hm, hoe duidelijk kan ik zijn.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Kallikles 't is vrij simpel. Met U een discuZie aangaan is gewoon waardeloos geworden.
Om het te verduidelijken. Ik geef U momenteel een waardering als discusiepartner van " quasi Artisjokaans".

Verklarende woordenschat: Muzelman.

U bent toch een zelfverklaarde moslim? Of niet?

Wat betreft ‎Восход-1, daar doe ik nog geen uitspraak over. Of hij/zij is een vrij nieuw forumlid, wat dus het voordeel van de twijfel geeft.
Of een dubbelnick, wat kan wijzen op banontduiking, advocatuur van de duivel of zelfverheerlijking.
Oud 23 juni 2012, 19:24   #193
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Hahahah, kijk mensen hier bigtime op een forum doen, dan.

Zogenaamd gangsta. Muahahhaha
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 19:25   #194
Munglik
Minister-President

Munglik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hm, hoe duidelijk kan ik zijn.

Om het te verduidelijken. Ik geef U momenteel een waardering als discusiepartner van " quasi Artisjokaans".

Verklarende woordenschat: Muzelman.

U bent toch een zelfverklaarde moslim? Of niet?

Wat betreft ‎Восход-1, daar doe ik nog geen uitspraak over. Of hij/zij is een vrij nieuw forumlid, wat dus het voordeel van de twijfel geeft.
Of een dubbelnick, wat kan wijzen op banontduiking, advocatuur van de duivel of zelfverheerlijking.
?

-H. Marcuse

Laatst gewijzigd door Munglik : 23 juni 2012 om 19:26.
Munglik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 20:02   #195
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Karl Marx: "De koran en de daarop stoelende islamitische wetgeving reduceren geografie en etnografie van de verschillende volkeren tot de eenvoudige
en gemakkelijke tweedeling in gelovigen en ongelovigen. De ongelovige is ’harby’, dat wil zeggen de vijand. De islam veroordeelt de natie van de
ongelovigen en creëert een toestand van permanente vijandigheid tussen moslims en ongelovigen. In die zin waren de zeeroversschepen van de Berberstaten
de heilige vloot van de islam."
http://luxetlibertasnederland.blogsp...ver-islam.html

Zafer Senocak (Turkse schrijver):

“Ook al willen de meeste moslims het niet toegeven, de terreur komt uit het hart van de islam, hij komt rechtstreeks uit de koran

Adolf Hitler:

“Het christendom is zo krachteloos, we zouden nog beter het Mohammedanisme hebben kunnen overnemen, deze leer van de beloning van het heldendom: alleen de strijder heeft de zevende hemel! De Germanen zouden hiermee de wereld veroverd hebben, alleen door het Christendom zijn we hiervan afgehouden”.

Heinrich Himmler:

“Ik moet zeggen, ik heb helemaal niets tegen de islam, want hij voedt in deze Bosnische SS-divisie Handschar zijn mensen voor me op en belooft aan hen de hemel als ze gevochten hebben en in de strijd gesneuveld zijn. Een voor soldaten praktische en sympathieke religie

Mustafa Kemal Atatürk: De islam, deze absurde theologie van immorele bedoeïnen, is een rottend kadaver dat onze lijven vergiftigt

Ayatollah Sadeq Khalkhali:

“Tegenstanders van het doden hebben geen plaats in de islam! Onze profeet doodde met zijn eigen gezegende handen!

Voltaire (Frans filosoof en schrijver):

“De koran onderwijst angst, haat, verachting voor anderen, moord als legitiem middel ter verbreiding en tot het behoud van deze satansleer, hij praat slecht over vrouwen, deelt mensen in klassen in, eist bloed en steeds opnieuw bloed. Maar dat een kamelenhandelaar in zijn nest opstand veroorzaakt, dat hij zijn medeburgers wil doen geloven dat hij gepraat zou hebben met de aartsengel Gabriel; dat hij zich erop voorstaat naar de hemel te zijn ontrukt en daar een deel van zijn onverteerbare boek ontvangen te hebben, dat op iedere bladzijde het gezonde mensenverstand doet beven, dat hij, om dit werk respect te verschaffen, zijn vaderland met vuur en zwaard bedekt, dat hij vaders wurgt, dochters wegsleept, dat hij de overwonnenen de vrije keuze laat tussen de dood en zijn geloof: Dat is zeer zeker iets, dat geen mens kan verontschuldigen, tenzij hij als Turk ter wereld is gekomen, tenzij het bijgeloof bij hem ieder natuurlijk licht van de rede heeft verstikt”.

Friedrich II., koning van Pruisen:

“Mohammed was niet vroom, hij was slechts een bedrieger, die gebruik maakte van de religie om zijn rijk en zijn heerschappij op te richten”.

Manuel II. (Byzantijnse keizer, geciteerd door paus Benedictus XVI.):

“Toon mij eens wat Mohammed voor nieuws heeft gebracht en je zult alleen slechte en inhumane dingen vinden zoals deze, dat hij opdracht heeft gegeven om het geloof, dat hij predikte, met het zwaard te verbreiden”.

Dr. Younus Shaikh (Indische rationalist en Verlichter):

“In geen enkele andere cultuur, laat staan religie, is de codificatie van moord, roof, slavernij of tribuutafpersing als religieuze plicht te vinden”.

Herbert Rosendorfer (schrijver):

“Mohammed stelde zijn koran samen, waarvan hij beweerde, dat een engel hem deze gedicteerd of ingefluisterd zou hebben… en als het hem in zijn politieke kraam te pas kwam, verscheen altijd de engel en verschafte hem een passende soera tegen zijn vijanden”.

Alexis de Tocqueville (Frans publicist, politicus en historicus):

“Ik heb de koran intensief bestudeerd. Mijn studies overtuigden mij ervan, dat er maar weinig religies in de wereld zijn geweest, die voor de mensheid zo dodelijk waren als die van Mohammed. Voor zover ik kan beoordelen, is zij de drijvende kracht achter het verval, dat tegenwoordig zo duidelijk wordt in de islamitische wereld. Hoewel het mohammedanisme niet helemaal zo absurd is als de veelgoderij uit oude tijden, zijn z´n sociale en politieke tendensen volgens mij in hoge mate angstaanjagend. Daarom zie ik het in vergelijking tot het heidendom als achteruitgang, niet als vooruitgang

Gustave Flaubert (Franse schrijver):

“In naam van de mensheid eis ik, dat de zwarte steen vermalen, zijn stof in de wind gestrooid, Mekka verwoest en het graf van Mohammed onteerd word. Dat is de manier om tegen het fanatisme op te treden”.

William Muir (een van de belangrijkste Britse islamwetenschappers):

“Mohammed´s zwaard en de koran zijn de dodelijkste vijanden van de beschaving, de waarheid en de vrijheid, die de mensheid tot nu toe heeft meegemaakt”.

Oriana Fallaci (Italiaanse journaliste en schrijfster):

“Europa is europa niet meer, het is Eurabië, een kolonie van de islam, waar de islamitische invasie niet alleen lichamelijk voortschrijdt, maar ook op geestelijk en cultureel niveau. Onderworpenheid tegenover de veroveraars heeft de democratie vergiftigd, met duidelijke consequenties voor de vrijheid van gedachten en voor het concept van de vrijheid zelf”.

Cahit Kaya (Voorzitter van de Centrale Raad van ex-moslims in Oostenrijk):

“Er zijn zeer bedenkelijke moskeeverenigingen actief, die massief onder jongeren missioneren en uiterst racistische en antisemitische ideologieën verbreiden. Met democratie heeft dit niets meer te maken. In deze clubs wordt o.a. de haat tegen het Westen aangewakkerd en een door Turkse islamisten aangevoerde islamitische ´Herrenreligie´ gepropageerd. Integratie wordt volledig afgewezen en actief bestreden

“Het leven is voor hen die hun licht ontsteken, niet voor wie het dooft!”
“ moslims hebben geen recht op leven omdat zij de dood verkiezen boven het leven.”

Linsky

http://ejbron.wordpress.com/2012/05/...ische-citaten/
Oud 23 juni 2012, 20:04   #196
maddox
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Munglik Bekijk bericht
Zelfverheerlijking.?
Wat is er leuker voor narcisten dan zichzelf gelijk te geven?

Anonieme fora als dit (niet dat ik anoniem ben hier), geven zulke mensen een uitlaatklep, totdat het uitkomt. En dan worden ze of uitgespuwd, gebannen, of gewoon genegeerd.
Oud 23 juni 2012, 20:16   #197
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het zal eerder de no life zijn.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 20:42   #198
Demper
Secretaris-Generaal VN

Demper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moeten wij in ons broek doen voor Flanelcondoom?
Die kerel had hier toch een permaban?
Demper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 20:43   #199
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Over islam moet je maar één ding weten: het is een religie.
WTF ! Het is een gevaarlijke levenswijze, gesteund op een religieuze dictatuur, in feite een politieke partij, dus zeker niet maar gewoon een religie in de betekenis van dat woord. Islamisme is trouwens met geen enkele andere soort religie te vergelijken, wat het dus op zijn zachtst gezegd meer dan gewoon een religie maakt.

Het grootste gevaar bestaat er in om het islamisme te categoriseren onder de andere religies. Onderschat die moslims niet, dat is de grootste fout die men kan maken.

Dit is al beter ...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht

't Is niks meer of minder dan 'n kwaadaardige, bloeddorstige, onderdrukkende, mens- en vooral vrouwonterende, totalitaire, criminogene, haatzaaiende, discriminerende doodscultus!
En hier heeft Supe@staaf het dan juist

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
.. en dat is nog zacht uitgedrukt.

Laatst gewijzigd door DeProf_eet : 23 juni 2012 om 20:50.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 juni 2012, 20:48   #200
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Ontieglijk interessant is het opiniestukje van ene Ico Maly in DS :

Die ondervraagde 12-jarige kinderen zijn RACISTISCH :
http://www.standaard.be/artikel/deta...20621_00194244

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be