![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wist je dat als 5 mensen aan een rivier komen het welgeteld 2 minuten duurt vooraleer er iemand over een brug spreekt? Dat noemen ze de wet van de stinkende toerist. Da's hetzelfde als het achterlijke godwinneke, en in feite is het godwinneke niet meer dan een onnozele toepassing van een algemene antropologische 'wet', die al decennia geleden geformuleerd werd. Maar ja, sommigen geilen al als ze hun rioolheldjes kunnen bovenhalen. ![]() Godwin m'n kloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#462 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Telefoonnummer van secretariaat N-Va = oproep tot incivisme en separatisme Telefoonnummer van secretariaat VB= oproep tot racisme Telefoonnummer van secretariaat SP-a = oproep tot diefstal Telefoonnummer van secretariaat Groen! = oproep tot sabotage van het wegennet
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk als ze binnen een paar jaar hun teksten met waardeloze nep-argumenten eens zullen teruglezen dat ze zich zullen schamen bij het leven, als ze tenminste nog internet zullen mogen gebruiken van hun middeleeuwse , achterlijke islamvriendjes.
![]() |
![]() |
![]() |
#465 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#466 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Mensen willen gewoon geen arabisch horen spreken, geen hoofddoeken zien, en geen halalgezever op school meemaken. Omdat ze niet willen dat hun leefomgeving omgetoverd wordt tot iets wat ze niet willen. Zo simpel is dat. Laatst gewijzigd door kwantum : 3 juli 2012 om 11:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#468 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
... dan moet ik ook niet boos en verontwaardigd staan kijken als blijkt dat de plaatslijke bevolking mij niet als timboektaan beziet. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder spreek ik goed Nederlands. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
Europees Commissaris
|
![]() Als u ouders immigrant zijn kan ik dat begrijpen. Als jullie na 3 generaties nog steeds weigeren om op te gaan in onze samenleving en jullie eigen kolonietje beginnen vind ik dat redelijk kleingeestig.
![]() |
#471 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat ik eerder zei blijft echter gelden. Als u uw kinderen afraadt of weerhoudt, zoals de moslims, om op te gaan in de samenleving hoort u hier niet thuis. Zo niet, welkom.
![]() |
#473 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#474 |
Europees Commissaris
|
![]() Prima, welkom dan.
![]() |
#475 |
Banneling
|
![]() Dank u.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#476 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#477 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Toen mijn ouders (vlamingen sinds generaties) zich 20 jaar gelden gingen vestigen in een brusselse randgemeente moesten zij bij de burgemeester voor een onderhoud om te evalueren of zij wel voldoende nederlands praatten om zich in de vlaamse gemeente te vestigen. Ja dus. We zijn nu 20 jaar later. Hun buren spreken arabisch. Geen woord nederlands. Goed bestuur (CD&V)? Nu is er wel een Integratiedienst om het arabisch volkje wegwijs te maken in al de voordelen die de gemeente hen kan bieden. Dat forumleden uit het diepe vlaanderen dit leest en goed beseft wat er ook voor hen in de toekomst nog te wachten staat. U bent verwittigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nooit iets van gemerkt, en ik heb verkeerd met heel wat vlaamse meisjes
![]() |
#479 |
Secretaris-Generaal VN
|