![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#541 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#542 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
B/ Is hij al opgepakt wegens "hinderen van de rechtsgang"...wegens dertig jaar wachten om zich plotseling een incident te herinneren? Of heeft hij amnesie gehad al die tijd?... C/ Ik ben fier op die NSV'ers...altijd één groepje tegen en ongelooflijke overmacht...en als er dan iemand van dat extreem links langharig werkschuw tuig een muilpeer krijgt gaan ze bij de juffrouw (of meneer de politiek benoemde prof) janken....er zijn nog echte venten in Vlaanderen...en Jurgen is er één van...@ Jurgen: het ga je goed ouwe strijdmakker in uw nieuwe habitat....
![]() |
![]() |
#543 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
B. volgens de tekst waren er honderden toeschouwers en de vechtersbazen, en toch lees ik van 3 nsv-ers �* decharge en evenveel anderen �* charge. Hij was geen betrokken partij dus kon zelf geen klacht neerleggen. Dat de advocaten van de gewonde geen moeite gedaan hebben om nog meer getuigen te zoeken, lijkt me raar, maar aan de andere kant heeft die prof wel verklaringen binnen de universiteit afgelegd, wat hem vanwege die "lieverjes" bedreigingen opgeleverd heeft. Voor een mogelijke verklaring van het zo lang zwijgen, zie één van mijn posts hier boven. c. Er zijn blijkbaar nog altijd mensen die gelijk moeten halen met geweld als het er op aankomt, en die geweld verheerlijken, waarvan akte. Zijn nieuwe habitat kan zich nog moeilijk wegsteken achter "wir haben es nicht gewusst" over deze "strijdmakker". Maar geen zorg, hij heeft het afgeworen, en is nu een watje geworden, dat is althans wat de "broederschap" ons wil laten geloven. Laatst gewijzigd door spherelike : 18 juli 2012 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#544 | |
|
![]() spherelike, naar't schijnt zou die prof in 1984 niet getuigd hebben op het proces.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#545 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#546 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kan iemand zich zomaar gaan melden op een proces, in de veronderstelling dat je al weet waar en wanneer dat doorgaat? Ik weet ook niet waarom de universiteit daar geen zaak van gemaakt heeft? was het niet op haar domein ? hadden ze schrik voor verdere acties en vernielingen? het is een vraag die ik mij ook stel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#547 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laten we ook vooral voorbijgaan aan het feit dat de rechter reeds 30 jaar geleden geoordeeld heeft dat Ceder niets te verwijten valt. Laten we ook maar aan het feit voorbijgaan dat jij geen moment onbenut laat om leden van de N-VA in een slecht daglicht te plaatsen zonder dat je daarvoor enig bewijs kan aandragen. Laten we vooral aan die zaken voorbijgaan en anderen sektarische trekjes toedichten als ze u daarop wijzen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#548 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geven die geen verklaring bij de politie of iets dergelijks? Ik ben zeker dat er daar een bepaalde procedure voor is, misschien had hij op de rechtenafdeling van de universiteit raad moeten vragen. De man is nochtans geen dommerik, of tenminste, je zou dat denken... ![]()
Laatst gewijzigd door Xenophon : 18 juli 2012 om 13:04. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#549 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#550 | ||||
|
![]() Nee, was gewoon een mededeling.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#551 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik zal maar niet zeggen datt u een complot wil suggereren zeker? De rechter is één zaak. Als die man gezien heeft wat hij gezien heeft, dan blijft die met een onrechtvaardigheidsgevoel zitten. Ter vergelijking, de processen na de tweede wereldoorlog waren ook rechtsgeldig, en de schuldigen schuldig. Waarom wwordt daar bij de nationalisten WEL getwijfeld aan de belgische rechtspraak, en zou deze nu feilloos zijn? In beide gevallen stond of viel alles met de (valse) getuigenissen van mensen. Bij leden van zou u beter in dit geval minstens "kersvers" bijzetten, en ik heb het "vermoeden" dat zelfs vele leden binnen nva deze man eigenlijk niet hoeven. Ik zeg steeds dat ik voortga op de tekst, en op de vaststaande gevolgen, een kreupele man dus. Het verdedigen van een "broeder" gaat blijkbaar voor op compassie met het slachtoffer, en de feiten worden daarvoor constant geminimaliseerd. Herinner u de draad over peumans die een stamp gekregen heeft in wallonie, was dat erg, waren die walen bandieten, was peumans gehandicapt voor het leven. Dat is wat ik nu zo erg vindt, dat het opgeklopt of geminimaliseerd wordt naargelang het al of niet "één van ons is". Laten we vooral "in t' eigen harte kijken" en misschien even twijfelen, en misschien de lat gelijk leggen, en misschien meer meevoelen met het gegarandeerde slachtoffer dan met de mogelijke dader. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#552 |
|
![]() Er zijn er hier een pak die niet weten de linkse betogers gewoonlijk allerlai wapens bij hadden. Stokken met nagels doorgeslagen, met scheermesjes in verwerkt. Zo gingen ze altijd 'tegenbetogen', de lafbekken. Of dat nu nog zo is weet ik niet. Maar ik heb het verschillende keren gezien. Daarom dat ik er nog zelfs niet aan denk dat tuig ooit het voordeel van de twijfel te geven.
Ook al opgevallen dat de linkse rakkers altijd tegenbetogen en dat tegenbetogen nooit van wat men rechtse groeperingen noemt uitgaan. Het zijn altijd het linkse gespuis dat de confrontatie zoekt door tegen te betogen. Wie is dan de agressor? ![]()
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 juli 2012 om 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#553 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#554 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#555 | |
|
![]() Citaat:
En denk jij dat er geen van de linkse rakkers ooit een 'voorbeeldfunctie' of zelfs een regeringsfunctie vervuld heeft?
Als Raf je nog ooit op een taalfout wijst, dan kun je genieten van zijn eigen taalblunder op: http://forum.politics.be/showthread....175318&page=23 Laatst gewijzigd door Bokkenreyder : 18 juli 2012 om 13:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#556 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
en als ik het over minimaliseren heb, voegt u deze dan toe aan de lijst: "straatruzie" met buizen en stokken, volgens u nog stokken, spijkers en scheermesjes (niet in de teksten van de morgen) en zeker één kreupele voor het leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#557 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#558 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, je moet minstens blijvend letsel hebben om te mogen klagen over een of de andere aanval op uw persoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#559 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |