![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#19841 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan er dan enige twijfel bestaan over of er wel een vliegtuig crashte ? En dan heb je nog de mensen die het op video en foto hebben staan. Er bestaat geen enkele video die iets anders laat zien dan een vliegtuig .
![]() |
![]() |
#19842 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En verder ben ik het idd helemaal mee eens met Gun dat Scorppie niet bereid is in zijn helikopter te plaatsen en aan het werk te gaan met de puzzelstukjes. Ik ben van mening dat als je 9-11 echt diep gaat onderzoeken je er niet onderuitkomt dat het een inside job was, Eentje die nog dieper en dieper gaat dan je je in eerste instantie kan voorstellen. En dus ben ik van mening dat iedereen die een inside job ontkent er gewoon geen jota echt van onderzocht heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19843 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat doet het er eigenlijk toe dat dit effect op trad?
![]() |
![]() |
#19844 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar kom, geef mij zo eens iets waar ik iets mee ben, iets wat mij er kan van overtuigen dat het een samenzwering was. Iets wat niet logisch kan verklaard worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19845 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik heb de indruk dat riviertje de betekenis van het woord 'negeren' niet helemaal doorheeft: zowat de helft van z'n laatste posts hier is hij over mij bezig. Da's nu niet bepaald wat ik noem 'negeren'. Maar misschien heeft dat woord in Nederland een heel andere betekenis... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19846 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() +/- 180 ooggetuigen Pentagon crash :
http://911research.wtc7.net/pentagon...sses/bart.html Hier is niets fake aan, en bevat veel informatie.
![]() |
#19847 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kom op mensen , terug naar de inhoud !
![]() |
#19848 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sarcasme? Welke inhoud is er hier ooit geweest? Ze vinden nog geen motief.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |
![]() |
![]() |
#19849 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19850 | ||
Banneling
|
![]() Weet je het zeker? Je vriendje Atmo denkt er heel anders over:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19851 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() dat AQ een motief had daar twijfelt niemand over maar K9 heeft het over een motief voor de 'inside job' conspiracy ...
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19852 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19853 |
|
![]() ²
![]() |
#19854 | |
|
![]() Citaat:
JIJ gaat ergens vanuit zonder enige gedetailleerde kennis ... VOORINGENOMENHEID River_Achai maakt een statement op basis van zijn onderzoek, wat ik trouwens volledig ondersteun ... ik kan me niet voorstellen dat iemand met een basis aan gezond verstand, die de tijd er heeft in geïnvesteerd die ik heb, het officiële verhaal nog enige credibiliteit geeft. Lees het NITS rapport, neem er de tijd voor en kom dan nog eens terug
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 25 juli 2012 om 18:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19855 | |||
Minister-President
|
![]() O jawel hoor, hij (en jij), gaan ervan uit dat iedereen die 9/11 'goed' bestudeerd heeft er van overtuigd MOET zijn dat het een 'inside job' was. Da's zo'n beetje de definitie van 'vooringenomenheid'.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Of nog iets anders? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19856 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#19857 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19858 |
|
![]() In 7 onderdelen, in de openingspost een vertaling van het document dat ik van een vriend voorgeschoteld kreeg en waarvan ik per sé wilde bewijzen dat het geen steek hield ... veel leesgenot
Scene 1 in the quest for 9-11 - Intro & WO I Scene 2 in the quest for 9-11 - WO II & laatste decennia Scene 3 in the quest for 9-11 - Structuur in de VS & verhoogde staat van paraatheid Scene 4 in the quest for 9-11 - it's getting exciting Wie bestuurde de vliegtuigen en wat met het luchtruim? Scene 5 in the quest for 9-11 - No doubt? De instortingen en hét mirakel Scene 6 in the quest for 9-11 - Finally Osama De rol van Osama en de FBI Scene 7 in the quest for 9-11 - What after the attacks
![]() |
#19859 |
|
![]() Leg uw hand op uw hoofd en kijk wie er onder staat ...
Trouwens ... De Reichstag in de fik gestoken door Vanderlubbe? JFK vermoord door LHO? Roosevelt geen voorkennis PH? Tonkin zegt u niets? USS Liberty verhaal al gehoord? London Subway bombing? Madrid train stations? ...
![]() |
#19860 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |