Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 juli 2012, 10:01   #181
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Ik hoop dat je dit als grap bedoelt, maar zelfs dan is het wansmakelijk.
Kijk naar National Geographic : het leven is één grote oorlog.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 11:54   #182
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Hmm, sprak Yucel bedenkelijk.
Die hmm is juist bedenkelijk.
"Ze noemen mij een hoer als ik op straat loop"
Dat er klootzakjes rondlopen dat vind je in elke gemeenschap. En of er nu veel of weinig klootzakjes zijn is ook niet echt het probleem. Het probleem situeert zich in het feit dat er vanuit die gemeenschap niet effectief wordt opgetreden. Daardoor geeft men aan dat dit soort gedrag wordt getolereerd. En dat is het probleem.
Oud 27 juli 2012, 17:08   #183
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
In Brussel is ruim 25% moslim en bepaalde wijken zijn meer dan 80% moslim. Het is dus inderdaad verbazend - en zelfs enigszins verontrustend - dat in die wijken getafeld wordt en zelfs alcohol gedronken alsof er het helemaal niet Ramadan is. Deze overwinning van het materialisme op de spiritualiteit is in niemands voordeel.
Is 'spiritualiteit' niet een beetje te hoog gegrepen? Hoe kan je spiritueel leven in de 21ste eeuw als je zomaar het ene kind na het andere ter wereld brengt en je hebt niet eens plaats thuis om elk individu-kind zichzelf te laten ontwikkelen?
Wat is die spiritualiteit dan? Een soort defaitisme?

En verwar je 'materialisme '(alcohol en tafelen) niet met onze Vlaamse cultuur? Ga eens naar de Breughels kijken. Het is niet mooi maar je hebt tenminste niet het gevoel dat je levend begraven wordt. Je bent er eentje of je bent er geentje... om zoiets te begrijpen.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 17:19   #184
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Is 'spiritualiteit' niet een beetje te hoog gegrepen? Hoe kan je spiritueel leven in de 21ste eeuw als je zomaar het ene kind na het andere ter wereld brengt en je hebt niet eens plaats thuis om elk individu-kind zichzelf te laten ontwikkelen?
Wat is die spiritualiteit dan? Een soort defaitisme?
Spiritualiteit is enkel weggelegd voor de bekeerde thee- en suikerkoekjes moslims, die zich enkel van hun exotische religie bedienen om zich een air van breeddenkendheid en kosmopolitisme te verschaffen.
De meerderheid van originele moslims rossen profaan hun vrouw af, kelen werelds schapen binnenshuis, besnijden heel aards kleine meisjes om ze daarna te verbeesten, en hakken handen en hoofden af in hun barbaarse rechtssysteem.
Tussen de bedrijven door kussen ze ook vijfmaal daags de grond, met hun hol omhoog naar Mekka.
En als ze hun non-spirituële leven moe zijn blazen ze zichzelf op of vliegen met een Boeïng in een gebouw.
Spiritualiteit: mijn reet!
Oud 27 juli 2012, 17:46   #185
Klarekijk
Banneling

Standaard

De ramadan ,

Je zal maar werknemers hebben die de ramadan volgen .

Overdag mogen ze niet eten , en dus , hebben ze geen power om op een normaal tempo hun werk te doen , dus profiteren ze van hun colaga's .

S'avonds na zonsondergang wordt het feesten tot een gat in de nacht . en bijgevolg zijn ze s'morgens eveneens niet uitgeslapen om op een normale manier hun werk te doen .

En dan sta je verstelt zeker dat werknemers niet staan te trappelen om arabs aan te nemen .
Klarekijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 19:58   #186
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Hoe kan je spiritueel leven in de 21ste eeuw als je zomaar het ene kind na het andere ter wereld brengt en je hebt niet eens plaats thuis om elk individu-kind zichzelf te laten ontwikkelen?
ik dacht dat je nooit generaliseerde?

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juli 2012, 20:13   #187
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Mensen generaliseren meestal niet zonder reden.
Had je dat nog niet gemerkt?
Oud 27 juli 2012, 20:22   #188
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Klarekijk Bekijk bericht
De ramadan ,

Overdag mogen ze niet eten , en dus , hebben ze geen power om op een normaal tempo hun werk te doen , dus profiteren ze van hun colaga's .

S'avonds na zonsondergang wordt het feesten tot een gat in de nacht . en bijgevolg zijn ze s'morgens eveneens niet uitgeslapen om op een normale manier hun werk te doen .

En dan sta je verstelt zeker dat werknemers niet staan te trappelen om arabs aan te nemen .
meer zelfs, als ze er geen aannemen dan is dat omdat ze het kleurke niet mooi vinden en dus zijn het racisten.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 juli 2012, 12:12   #189
kwantum
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
In Brussel is ruim 25% moslim en bepaalde wijken zijn meer dan 80% moslim. Het is dus inderdaad verbazend - en zelfs enigszins verontrustend - dat in die wijken getafeld wordt en zelfs alcohol gedronken alsof er het helemaal niet Ramadan is. Deze overwinning van het materialisme op de spiritualiteit is in niemands voordeel.
Alsof een overwinning van uw spiritualiteit op mijn materialisme wél in iemands voordeel is... Ja, in uw voordeel zonder twijfel.
kwantum is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 20:19   #190
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Dat is niet wat je zei.
Nogmaals: als jij je eigen interpretatie van wat ik zeg liever hebt dan mijn interpretatie, dan laat ik je gewoon verder met jezelf praten. Een gesprek veronderstelt namelijk dat men probeert te begrijpen wat de ander zegt en niet wat men graag zou hebben dat hij zou zeggen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 juli 2012, 20:55   #191
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
De ramadan ,

In de school is het ook zo. Die gasten komen te laat in de klas. Eéntje voerde trouwens aan als excuus dat het ramadan was en hij had maar enkele uren geslapen. Hij is vanachter op een bank in slaap gevallen. Ik heb hem laten slapen want ik had geen zin meer om mijn les voor meneer te onderbreken.
Maar eigenlijk kon dat niet. Deed ik het voor hem, dan diende ik hetzelfde over het hoofd te zien voor een jongere die een nachtje was uit geweest. Ik zie namelijk geen enkel verschil. De verloedering is dan volledig.
Oud 29 juli 2012, 21:05   #192
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
Wat jij dacht en denkt is me een raadsel. Ik heb eerlijk gezegd geen enkele zin om me daarin te gaan verdiepen.
Oud 29 juli 2012, 21:30   #193
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
Alsof een overwinning van uw spiritualiteit op mijn materialisme wél in iemands voordeel is... Ja, in uw voordeel zonder twijfel.
Jezus is dood, Mohammed is dood, Johannes-Paulus I en II zijn dood, en Kallikles voelt zich ook niet al te lekker...
Oud 29 juli 2012, 22:22   #194
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kwantum Bekijk bericht
In de geneeskunde is de overwinning van materialisme over spiritualiteit ongetwijfeld in ieders voordeel.
In heel de wetenschap en techniek trouwens.
Waarom gaan die spirituelen niet in een klooster mediteren ? Ze maken anders maar al te graag gebruik van de vruchten van het materialisme.
Oud 29 juli 2012, 23:14   #195
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nogmaals: als jij je eigen interpretatie van wat ik zeg liever hebt dan mijn interpretatie, dan laat ik je gewoon verder met jezelf praten. Een gesprek veronderstelt namelijk dat men probeert te begrijpen wat de ander zegt en niet wat men graag zou hebben dat hij zou zeggen.
Post 179, niet 165. Beetje bij de les blijven.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 01:52   #196
world-citizen
Vreemdeling

Standaard

Beste forummers,
graag meer inhoud dan touwtrekkerij en een andere de mond snoeren.
world-citizen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2012, 07:21   #197
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door world-citizen Bekijk bericht
Beste forummers,
Begin maar...
Oud 30 juli 2012, 07:26   #198
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door world-citizen Bekijk bericht
Ik stel met plezier vast dat jij dus ook een probleem hebt met de islam.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2012, 20:26   #199
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De ramadan ,

Leuk berichtje uit Frankrijk. Ik neem aan dat dit hier in dit positieve draadje mag?

Citaat:
di 31 jul 2012, 17:33
Rel om schorsing werknemers wegens ramadan GENNEVILLIERS - In Frankrijk is een rel ontstaan over een werkgever die vier werknemers heeft geschorst omdat zij aan de ramadan deden. Volgens de gemeente Gennevilliers is het niet veilig voor de kinderen als de begeleiders in een jeugdkamp overdag niet eten en drinken.

De moslimorganisaties CFCM en FBI overwegen een klacht in te dienen wegens religieuze discriminatie. Volgens de CFCM is de islamitische vastenmaand een eeuwenoude traditie die door honderden miljoenen mensen wordt gerespecteerd zonder dat dat een reden zou zijn om niet te kunnen werken. Het FBI heeft opgeroepen tot een betoging zaterdag voor het stadhuis van Gennevilliers, een voorstad van Parijs
http://www.telegraaf.nl/buitenland/1...ramadan__.html

Wat volgt? Een paar Franse begeleiders die zich gaan baseren op het eeuwenlange wijngebruik in Frankrijk om dagelijks poepeloerezat rond te lopen als ze de kinderen begeleiden?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2012, 12:10   #200
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Post 179, niet 165. Beetje bij de les blijven.
Discussieer jij maar verder met jezelf.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be