![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Minister-President
|
![]() Die hmm is juist bedenkelijk.
"Ze noemen mij een hoer als ik op straat loop" Dat er klootzakjes rondlopen dat vind je in elke gemeenschap. En of er nu veel of weinig klootzakjes zijn is ook niet echt het probleem. Het probleem situeert zich in het feit dat er vanuit die gemeenschap niet effectief wordt opgetreden. Daardoor geeft men aan dat dit soort gedrag wordt getolereerd. En dat is het probleem.
![]() |
#183 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat is die spiritualiteit dan? Een soort defaitisme? En verwar je 'materialisme '(alcohol en tafelen) niet met onze Vlaamse cultuur? Ga eens naar de Breughels kijken. Het is niet mooi maar je hebt tenminste niet het gevoel dat je levend begraven wordt. Je bent er eentje of je bent er geentje... om zoiets te begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meerderheid van originele moslims rossen profaan hun vrouw af, kelen werelds schapen binnenshuis, besnijden heel aards kleine meisjes om ze daarna te verbeesten, en hakken handen en hoofden af in hun barbaarse rechtssysteem. Tussen de bedrijven door kussen ze ook vijfmaal daags de grond, met hun hol omhoog naar Mekka. En als ze hun non-spirituële leven moe zijn blazen ze zichzelf op of vliegen met een Boeïng in een gebouw. Spiritualiteit: mijn reet!
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Banneling
|
![]() De ramadan ,
Je zal maar werknemers hebben die de ramadan volgen . Overdag mogen ze niet eten , en dus , hebben ze geen power om op een normaal tempo hun werk te doen , dus profiteren ze van hun colaga's . S'avonds na zonsondergang wordt het feesten tot een gat in de nacht . en bijgevolg zijn ze s'morgens eveneens niet uitgeslapen om op een normale manier hun werk te doen . En dan sta je verstelt zeker dat werknemers niet staan te trappelen om arabs aan te nemen . |
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Minister-President
|
![]() ik dacht dat je nooit generaliseerde?
![]() |
#187 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mensen generaliseren meestal niet zonder reden.
Had je dat nog niet gemerkt?
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nogmaals: als jij je eigen interpretatie van wat ik zeg liever hebt dan mijn interpretatie, dan laat ik je gewoon verder met jezelf praten. Een gesprek veronderstelt namelijk dat men probeert te begrijpen wat de ander zegt en niet wat men graag zou hebben dat hij zou zeggen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#191 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar eigenlijk kon dat niet. Deed ik het voor hem, dan diende ik hetzelfde over het hoofd te zien voor een jongere die een nachtje was uit geweest. Ik zie namelijk geen enkel verschil. De verloedering is dan volledig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jezus is dood, Mohammed is dood, Johannes-Paulus I en II zijn dood, en Kallikles voelt zich ook niet al te lekker...
![]() |
![]() |
#194 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In heel de wetenschap en techniek trouwens. Waarom gaan die spirituelen niet in een klooster mediteren ? Ze maken anders maar al te graag gebruik van de vruchten van het materialisme.
![]() |
![]() |
#195 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Vreemdeling
|
![]() Beste forummers,
graag meer inhoud dan touwtrekkerij en een andere de mond snoeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begin maar...
![]() |
![]() |
#198 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Wat volgt? Een paar Franse begeleiders die zich gaan baseren op het eeuwenlange wijngebruik in Frankrijk om dagelijks poepeloerezat rond te lopen als ze de kinderen begeleiden?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Discussieer jij maar verder met jezelf.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |