![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Bon, het zal me worst wezen als dat waar is - hoewel dat het net gaat om 'kleine' bedrijven die hun 'zetel's in BRU vestigen en dat is bijzonder verdacht, maar zwans maar door hoor. Het blift als een Di Rupo penis boven achtienjarige water staan dat de belastingsdruk in Vlaanderen lager zal zijn dan die in WAL of BRU of WALLOBRU. Waarom? Goede vraag... omdat de belastingsbasis in VL breder en dieper is dan die in BRU en WAL. Er zijn hier minder steuntrekkers, een grotere middenklasse en en een economie die draait. Het einde van het Belgische parasitisme der francofwieten zal ons bovendien een bonus van omtrent de 12 miljard opleveren. En de verspilligen wegen het dubleren van taken van de federale overheid en die van de regios en gemeenschappen, die vallen ook weg. En als extra bonus, zullen we verlost worden van de PS, zoals Didi Reynders al zei - dat is al een staatshervorming op zich.
![]() |
![]() |
#782 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zou dat niet durven beweren....
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Net zoals de Frans-Vlamingen die hun Vlaming-zijn plegen te proklameren en die ik maar in hun geloof laat als de stemmen iets luider worden. Dat neemt niet weg dat ik er het mijne van denk, nml. de Tael is gansch het Volk. Citaat:
![]()
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. Laatst gewijzigd door Jacob Van Artevelde : 14 augustus 2012 om 21:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#784 |
Banneling
|
![]() Een kaderlid die ik persoonlijk ken beweerde toch van wel, Brussel-gesplitst is niet meer 'the place to be' voor de hoofdzetel van een vlaamse of waalse bank of een algemeen groot concern. Ik moet er eerlijkheidshalve wel bijzeggen dat die uitspraak wel was van voor de bankencrisis en voordat ze franse hoofdzetels hadden.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geen Gezeik: Dietsland Eén Rijk! Mijn vaderland is mijn moedertaal. Immigranten bepalen de toekomstige taalbalans en taalspreiding in Belgie! Als de Nederlandstalige Gemeenschap ooit de stem, de liefde, en de steun van een groot deel van de vreemdelingen in Brussel kan winnen, kan Brussel weer een Nederlandstalige stad worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 |
Banneling
|
![]() Banken zullen zich ook splitsen per land neem ik aan, BNP heeft toch ook verschillende hoofdzetels en afdelingen per land? Als België splitst hebben we 2 verschillende landen hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#787 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brussel ligt wel IN Vlaanderen hé !!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#788 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Toch spijtig dat die 50% Vlamingen daar het akkoord van de Franstaligen voor moet hebben hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#789 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Jullie Vlamingen hebben de zaak hier al lang verloren maar ja het is niet mijn schuld dat sommige Vlamingen hiervoor blind en doof zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#791 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#792 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je zult met betere argumenten moeten afkomen. Tot nu toe ziet het ernaar uit dat Vlaamse onafhankelijkheid zonder Brussel zou plaatsvinden. Hoeveel percent van de onafhankelijkheid-roepers ziet dat zitten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#793 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
volkenrechterlijk kan Vlaanderen Brussel claimen gezien het binnen haar grondgebied ligt, en ... stadstaten zijn niet meer toegelaten net zoals enclaves. welkom in de 21e eeuw. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#794 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#796 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#797 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#798 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
We bedoelen maar: hoeveel gekker ga je het nog drijven? Laatst gewijzigd door born2bewild : 17 augustus 2012 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#799 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is waar, enkel regio's hebben dat.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#800 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |