![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Aangezien Gulags not done zijn, gaat die vergelijking van je niet op. Citaat:
Citaat:
1000x |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iedereen moet zich in zijn leven eens uitsloven zonder weelderige vergoedingen of sterke motivaties..alleen pubers denken van niet.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is wat anders dan 'altijd' he. Die mensen heb je nml ook. Mijn opa was er zo een, decennia lang 100 mensen geleid te hebben voor een rot loon, om vervolgens afgedankt te worden door zijn werkgever. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Geen honger gekend, wel een heel sober leven. Is dat het dan waard geweest denk je dan; 6 dagen per week kapot werken, en overal aansprakelijk gesteld van worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. Laatst gewijzigd door Antoon : 11 oktober 2012 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Ik heb het grootste respect voor vrijwilligers
Laatst gewijzigd door eno2 : 11 oktober 2012 om 17:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() nog steeds aan het slijmen met de mods merk ik...
Voo Akira is dat gratis werk een passie, zo'n beetje virtuele macht uitoefenen op een forumpje De chavez fans zwaaien graag met de democratie van de verkiezingen om het label dictaat te kunnen verwerpen. Maar een democratie is iets anders dat alle macht aan een meerderheid geven..het is o.a; het heilig bewaren van fundamentele mensenrechten zoals het 'eigendomsrecht' en een vrije pers. Trouwens ieder dictaat is ooit één keer verkozen geweest, al was het maar symbolisch.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is toch het tegenovergestelde van zich uitsloven 'zonder reden'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat bewijzen dan ook meteen de resultaten op vlak van armoedebestrijding, alfabetisering, economische ontwikkeling,... in Venezuela. Laatst gewijzigd door -Jo- : 11 oktober 2012 om 21:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door -Jo- : 11 oktober 2012 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Overigens, ALLE werkzame bestuurlijke systemen kennen hiërarchie en bijgevolg dictaten. Er bestaan alleen verschillende vormen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En vertel dan eens concreet hoe de verhoudingen in de media liggen in Venezuela? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Natuurlijk hoef je mij niet te geloven, maar na wat ik daar gehoord en gezien heb ben ik van mening dat die rapporten die jij hier aanhaalt redelijk dubieus zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
De armoede en economische ontwikkeling die ik daar waargenomen heb waren ook allesbehalve hoor. Om maar niet te spreken over de veiligheid, ik mocht daar mijn hotel niet verlaten, iemand van de fabriek kwam me elke dag 's morgens ophalen en 's avonds weer afzetten, men had mij aangeraden zeker geen taxi's nemen want die zouden me ergens naar een steegje meenemen, beroven van alles wat ik bij had en mogelijk doodschieten. De reis naar ginder was ook altijd leuk, eens in Caracas geland moest ik nog een binnenlandse vlucht nemen naar m’n eindbestemming, Daarvoor moest ik dus mijn valiezen oppikken de internationale terminal verlaten en dan zo’n 500m over straat wandelen om aan de terminal te geraken waar de binnenlandse vluchten vertrekken. Ik kan je verzekeren, dit was geen veilige trip. Eerst en vooral staan daar taxi’s te wachten om onwetende reizigers van de ene terminal naar de andere te brengen, men had mij al voor mijn eerste trip gewaarschuwd deze absoluut niet te nemen gezien een groot deel van die taxi’s fake zijn en alweer je gewoon ergens meenemen en je beroven van alles, wat trouwens later met een collega van mij gebeurd is die we hadden vergeten in te lichten, hij stond letterlijk in zijn onderbroek maar heeft veel geluk dat hij het overleefd heeft. Tijdens de wandeling was je ook allesbehalve veilig, er proberen constant jonge knapen je valiezen voor je te “dragen”, natuurlijk als je dit toelaat zijn ze er mee weg, ze zijn heel opdringerig en trekken de valiezen bijna uit je handen, het is bij mij zelfs een keer zo ver gekomen dat ik een jonge kerel die maar bleef trekken en sleuren uiteindelijk met de valies die ik in de andere hand had een serieuze zwaai tegen het hoofd heb verkocht, hij vloog de grond op en ik ben beginnen lopen (met valiezen!), achteraf gezien was dit dom en het had mij mijn leven kunnen kosten maar ik was toen ook wat jonger. Blijf maar geloven dat Venezuela het solialistische paradijs is waar je van droomt, ik kan je verzekeren de realiteit ligt daar heel ver van. Laatst gewijzigd door Rizzz : 12 oktober 2012 om 01:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dat kan van de Eurozone niet gezegt worden. Herverdeling is ook een kapitalistisch kenteken nl. Rijken die rijker worden, armen die armer worden. Kapitalisme heeft liefst hoge werkloosheid, dan kunnen ze op die manier druk zetten op arbeidslonen. Alleen willen de kapitalisten het liefst de werklozen niet uitkeren. Werklozen geven hun uitkering 100% uit, 100% van 1000euro en 100% van 600euro, welke werkloze ga je kiezen als klant?
In Lenin we trust. Laatst gewijzigd door REDBolsjewiek : 12 oktober 2012 om 05:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() einde debat jongen..wanneer verhuist ge naar uw perfecte natie ginder ? Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 12 oktober 2012 om 04:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En geeft dat genoeg reserves om een deel werklozen te steunen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#140 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Beter briefje aan de deur hangen, hier (liefst) geen werkloze die hun uitkering in mijn zaak komen uitgeven. ![]()
![]() |