Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 16 oktober 2012, 13:01   #21
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wel, ik heb daar alle begrip voor. Naar mijn persoonlijke smaak paste dat geboenk en gedaas dat die DJ daar ten tonele voerde volstrekt niet bij de gebeurtenis. Ik zou er evenzeer horendul van geworden zijn. Dat was geen muziek maar een soort lawaai-braaksel.
Dat kan, maar de muziek was wel de keuze van De Wever zelf
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 16 oktober 2012, 13:04   #22
Black Seven
Burger

Standaard

No respect voor De Wever van mij, vind het maar een arrogante imbeciel, en dat vind ik bij uitstek van de rest van de politiekers ook, evenals van het volk dat daar zijn stem voor uitbrengt die zijn nog erger
Black Seven is offline  
Oud 16 oktober 2012, 13:06   #23
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Hij zal iedereen binnenkort "de rekening presenteren"... Waar hebben we dat nog gehoord ?
laat me raden..in 1940 ?

Eigenzinnig is offline  
Oud 16 oktober 2012, 13:09   #24
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Dat kan, maar de muziek was wel de keuze van De Wever zelf
Dat vind ik veel erger dan iemand die zijn werk niet doet een idioot noemen.
mkb is offline  
Oud 16 oktober 2012, 13:10   #25
Black Seven
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
laat me raden..in 1940 ?

Die tijd komt stilaan terug, de geschiedenis zal zich herhalen, het zullen enkel geen Joden zijn deze keer
Black Seven is offline  
Oud 16 oktober 2012, 13:11   #26
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is vrij duidelijk dat ironie en sarcasme niet aan u besteed is.....
Op forums gebruikt men voor het gemak <sarcasme>...</sarcasme> of iets dergelijks
Oud 16 oktober 2012, 13:12   #27
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Wel, ik heb daar alle begrip voor. Naar mijn persoonlijke smaak paste dat geboenk en gedaas dat die DJ daar ten tonele voerde volstrekt niet bij de gebeurtenis. Ik zou er evenzeer horendul van geworden zijn. Dat was geen muziek maar een soort lawaai-braaksel.
Daar gaat het hem niet om. Dat was grappig voor 1 dag. Maar dat hij het altijd bij iedereen gedaan heeft is een andere zaak. Mijn burgemeester moet zich gedragen...Lees gewoon de vorige reacties.

Laatst gewijzigd door nickb : 16 oktober 2012 om 13:13.
nickb is offline  
Oud 16 oktober 2012, 13:15   #28
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Rennie is de oplossing Edina. Of een dekentje voor als je het koud hebt. De Wever kan trouwens heel erg goed om met kritiek, maar het probleem voor de linkie winkies is dat hij die kritiek meesterlijk weet te counteren en de kritikasters keer op keer in hun hemd zet.

Oja nog 1 ding. In dat stukje tv van ongeveer 2 minuten heeft De Wever 3 keer sorry gezegd tegen die gast. Uiteraard zal dat voor types zoals u nooit genoeg zijn.
Ik ben nochtans best tevreden met de verkiezingsuitslag hier hoor! De partij waar ik op gestemd heb, heeft het onverwacht heel goed gedaan. Geen rennietjes nodig dus.

Je snapt gewoon niet eens mijn punt. Of hij zich daar nu voor excuseert of niet, interesseert me geen bal. Het gaat mij om zijn mentaliteit: hij vindt zo'n gedrag niet erg, hij vindt het alleen erg dat iedereen het heeft gezien.

Tegen kritiek kunnen, impliceert dat je die ook soms ter harte neemt en niet voortdurend denkt dat de hele wereld tegen jou gekeerd is.

En linkiewinkie of niet. Ik voel me alvast niet geroepen om blindelings achter om het even welke partij(leiders) aan te lopen. Ook dat bezorgt me rillingen.
Edina is offline  
Oud 16 oktober 2012, 13:16   #29
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Hij zal iedereen binnenkort "de rekening presenteren"... Waar hebben we dat nog gehoord ?
http://www.hbvl.be/limburg/hasselt/v...es-praten.aspx

ik kan u verzekeren dat ALLE limburgers Ivo Beletje bij de volgende verkiezingen ook een rekenening gaan presenteren....
Eigenzinnig is offline  
Oud 16 oktober 2012, 13:17   #30
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mot Bekijk bericht
Jij denkt van jezelf waarschijnlijk ook het toppunt van verdraagzaamheid te zijn?
Hij heeft wel een doctoraat in 'godwins law'...
Eigenzinnig is offline  
Oud 16 oktober 2012, 13:22   #31
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik ben nochtans best tevreden met de verkiezingsuitslag hier hoor! De partij waar ik op gestemd heb, heeft het onverwacht heel goed gedaan. Geen rennietjes nodig dus.

Je snapt gewoon niet eens mijn punt. Of hij zich daar nu voor excuseert of niet, interesseert me geen bal. Het gaat mij om zijn mentaliteit: hij vindt zo'n gedrag niet erg, hij vindt het alleen erg dat iedereen het heeft gezien.

Tegen kritiek kunnen, impliceert dat je die ook soms ter harte neemt en niet voortdurend denkt dat de hele wereld tegen jou gekeerd is.

En linkiewinkie of niet. Ik voel me alvast niet geroepen om blindelings achter om het even welke partij(leiders) aan te lopen. Ook dat bezorgt me rillingen.
Allez uw groene stadsmussen hebben het niet zo slecht gedaan, god weet waarom iemand stemt voor een bloemzak als besien & co..maar goed

Tobback jr. is zeker een minzamer voorbeeld dan bdw...ik krijg koude rillingen van linkiewinkies die verliezen...
Eigenzinnig is offline  
Oud 16 oktober 2012, 13:24   #32
Maikel Joosten
Gouverneur

Maikel Joosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
http://www.hbvl.be/limburg/hasselt/v...es-praten.aspx

ik kan u verzekeren dat ALLE limburgers Ivo Beletje bij de volgende verkiezingen ook een rekenening gaan presenteren....
Daar mag je zeker van zijn!
Oud 16 oktober 2012, 13:27   #33
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht

Natuurlijk is zo een gedrag niet erg. Als iemand zich als een idioot gedraagt dan mag dat benoemd worden. Fluwelen linkie winkie handschoentjes zijn nergens voor nodig. We zien waar geitenwollensokken en fluwelen handschoentjes toe leiden.

Ik voel me ook niet geroepen om achter partijleiders aan te hollen. Ik voel me echter wel geroepen om achter mijn eigen standpunten aan te hollen. Als die in grote lijnen overeenkomen met wat anderen zeggen dan is dat een reden voor mij om er op te gaan stemmen ja. Raar hé die democratie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!

Laatst gewijzigd door fox : 16 oktober 2012 om 13:28.
fox is offline  
Oud 16 oktober 2012, 13:27   #34
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Nickb, jij vindt alle partijleden van de N-VA toch ook idioten ? Dus waar is het probleem ?

De druiven zijn precies wel heel erg zuur...
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 16 oktober 2012, 13:29   #35
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Nickb, jij vindt alle partijleden van de N-VA toch ook idioten ? Dus waar is het probleem ?

Maar ik ben hun VOORZITTER niet, slimme!

En daarbij, ik vindt NVAers geen idioten, verre van. In tegenstelling tot het VB hebben ze heel slimme mensen aan boord.

Laatst gewijzigd door nickb : 16 oktober 2012 om 13:30.
nickb is offline  
Oud 16 oktober 2012, 13:39   #36
subocaj

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht

Geef de keizer van Vlaanderen wat hem zint en voor de rest zwijg allemaal, hè Eyjaf en Fonne.
subocaj is offline  
Oud 16 oktober 2012, 13:42   #37
Edina

Edina's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allez uw groene stadsmussen hebben het niet zo slecht gedaan, god weet waarom iemand stemt voor een bloemzak als besien & co..maar goed

Tobback jr. is zeker een minzamer voorbeeld dan bdw...ik krijg koude rillingen van linkiewinkies die verliezen...
Ik heb niet op groen gestemd, beste Eigenzinnig. Ik wou namelijk ABSOLUUT zeker zijn van een linkse oppositiestem en vertrouwde niet op groen daarvoor. Met reden zo is ondertussen gebleken... Al hoop ik nog altijd dat ook zij in de oppositie zullen zitten.

Als ik iets met de s.pa had, dan had ik er wel op gestemd. Niet dus. Ook nog nooit gedaan, trouwens. Ik vind de sp.a ook al lang niet meer links, maar dit terzijde.

Ik moet gewoon niet hebben van autoritaire figuren. En nee, De Wever is niet de enige die er rondloopt in de politiek. Maar wel één met veel macht op dit moment. En dat bezorgt mij idd rillingen, ja.
Edina is offline  
Oud 16 oktober 2012, 13:43   #38
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickb Bekijk bericht
Maar ik ben hun VOORZITTER niet, slimme!

En daarbij, ik vindt NVAers geen idioten, verre van. In tegenstelling tot het VB hebben ze heel slimme mensen aan boord.
Je stond echt niet van voor in de rij toen gevoel voor ironie en sarcasme werd uitgedeeld hé ?
Eyjafjallajökull is offline  
Oud 16 oktober 2012, 13:52   #39
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

BDW heeft enkel gezegd dat hij wel eens in krachttermen spreekt. Niet dat hij alle partijleden idioten noemt.

Dat kan over IEDEREEN gezegd worden, u en ik. Alleen als ik krachttermen gebruik, dan is het eerder in de trant van "GODVERDOEMME" of "FUCK" of "SHIT".

Ik vind "in vredesnaam" wel van klasse getuigen. Idioot daarentegen (in die context), is geen belediging, dat is een vaststelling, en een terechte btw.

Laatst gewijzigd door Travis66 : 16 oktober 2012 om 13:52.
Travis66 is offline  
Oud 16 oktober 2012, 13:54   #40
nickb
Schepen

nickb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
BDW heeft enkel gezegd dat hij wel eens in krachttermen spreekt. Niet dat hij alle partijleden idioten noemt.

Dat kan over IEDEREEN gezegd worden, u en ik. Alleen als ik krachttermen gebruik, dan is het eerder in de trant van "GODVERDOEMME" of "FUCK" of "SHIT".

Ik vind "in vredesnaam" wel van klasse getuigen. Idioot daarentegen (in die context), is geen belediging, dat is een vaststelling, en een terechte btw.
"IDIOOT!" (Idioot daarentegen in deze context, is geen belediging, dat is een vaststelling, en een terechte btw.)

Laatst gewijzigd door nickb : 16 oktober 2012 om 13:55.
nickb is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be