![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#22 |
Burger
|
![]() No respect voor De Wever van mij, vind het maar een arrogante imbeciel, en dat vind ik bij uitstek van de rest van de politiekers ook, evenals van het volk dat daar zijn stem voor uitbrengt die zijn nog erger
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#27 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 16 oktober 2012 om 13:13. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je snapt gewoon niet eens mijn punt. Of hij zich daar nu voor excuseert of niet, interesseert me geen bal. Het gaat mij om zijn mentaliteit: hij vindt zo'n gedrag niet erg, hij vindt het alleen erg dat iedereen het heeft gezien. Tegen kritiek kunnen, impliceert dat je die ook soms ter harte neemt en niet voortdurend denkt dat de hele wereld tegen jou gekeerd is. En linkiewinkie of niet. Ik voel me alvast niet geroepen om blindelings achter om het even welke partij(leiders) aan te lopen. Ook dat bezorgt me rillingen. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik kan u verzekeren dat ALLE limburgers Ivo Beletje bij de volgende verkiezingen ook een rekenening gaan presenteren.... |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tobback jr. is zeker een minzamer voorbeeld dan bdw...ik krijg koude rillingen van linkiewinkies die verliezen... |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik voel me ook niet geroepen om achter partijleiders aan te hollen. Ik voel me echter wel geroepen om achter mijn eigen standpunten aan te hollen. Als die in grote lijnen overeenkomen met wat anderen zeggen dan is dat een reden voor mij om er op te gaan stemmen ja. Raar hé die democratie.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 16 oktober 2012 om 13:28. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Nickb, jij vindt alle partijleden van de N-VA toch ook idioten ? Dus waar is het probleem ?
De druiven zijn precies wel heel erg zuur... |
![]() |
![]() |
#35 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
![]() En daarbij, ik vindt NVAers geen idioten, verre van. In tegenstelling tot het VB hebben ze heel slimme mensen aan boord.
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 16 oktober 2012 om 13:30. |
|
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Als ik iets met de s.pa had, dan had ik er wel op gestemd. Niet dus. Ook nog nooit gedaan, trouwens. Ik vind de sp.a ook al lang niet meer links, maar dit terzijde. Ik moet gewoon niet hebben van autoritaire figuren. En nee, De Wever is niet de enige die er rondloopt in de politiek. Maar wel één met veel macht op dit moment. En dat bezorgt mij idd rillingen, ja. |
|
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Je stond echt niet van voor in de rij toen gevoel voor ironie en sarcasme werd uitgedeeld hé ?
|
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() BDW heeft enkel gezegd dat hij wel eens in krachttermen spreekt. Niet dat hij alle partijleden idioten noemt.
Dat kan over IEDEREEN gezegd worden, u en ik. Alleen als ik krachttermen gebruik, dan is het eerder in de trant van "GODVERDOEMME" of "FUCK" of "SHIT". Ik vind "in vredesnaam" wel van klasse getuigen. Idioot daarentegen (in die context), is geen belediging, dat is een vaststelling, en een terechte btw.
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 16 oktober 2012 om 13:52. |
![]() |
![]() |
#40 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 16 oktober 2012 om 13:55. |
|
![]() |