![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#5241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5242 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5243 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5244 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We kennen dat liedje al. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 29 januari 2013 om 14:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5246 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5247 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5248 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5249 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5250 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5251 |
Banneling
|
![]() Ik vind de titel ongelukkig gekozen .
"Paus mobiliseert bisschoppen tegen homohuwelijk in Frankrijk" Had het niet beter kunnen zijn ? " Pausmobil reed bisschoppen naar homohuwelijk in frankrijk " |
![]() |
![]() |
![]() |
#5252 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5253 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk wel. Want ik heb verschillende keren mijn argumenten aangevoerd speciaal aan u gericht en als reactie op wat u zei.
U moet nu niet doen alsof ik tegen u gezegd zou hebben dat je mijn antwoord maar moet zoeken, zoals jij nu doet met mij. De waarheid is, dat je helemaal geen weerwoord meer hebt. Had je die wel, dan zou dat hier overduidelijk, waarschijnlijk in een groter en vetter lettertype, te lezen zijn voor iedereen die het lezen wil. Helaas voor u moet iedereen vaststellen dat je vervalt in beledigingen en heel veel kinderachtig gedoe. En dat zou je niet doen als je argumentatie zou hebben. Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5254 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is hier eigenlijk de pot die de ketel zwart maakt. Ik heb enkele pagina's gelden een argumentatie opgebouwd, je hebt daar even commentaar op gegeven maar dan moest je weg omdat de kinderen je nodig hadden en je bent er nooit meer op terug gekomen. Je blijft altijd maar hetzelfde herhalen maar deze argumenten zijn allang aanvaard en genoteerd maar ze leiden niet naar een eenduidige conclusie. Dus als je verder wilt argumenteren, graag, maar dan moet je het zelf ook fatsoenlijk doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5255 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U zei immers: "Dit is mijn finale reactie in deze draad." Kijk maar: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=5026 Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5256 | |||
Gouverneur
|
![]() Bedankt voor de bloemen, hierna volgt de pot!
Citaat:
'Homo' aanklagers zul je hier wel overvloedig kunnen vinden. Zelfs 'Hetero's, alhoewel: deze mijn theorieën niet onvoorwaardelijk afzweren of/en verwerpen!. Rest: De rechter: Een 'Politics.forum Moderator' zou deze rol perfect kunnen vervullen, echter: deze zal wel verplicht 'Homo' of 'Pedo' moeten zijn hoor!. T'is maar om zeker niet te discriminerend te doen hé ![]() Citaat:
Citaat:
Anders denkenden, zijn niet even talrijk dan mensen als U, Maar ze zijn wel gevoeliger voor: 'gerechtigheid', 'logica' en hebben daarbij ook een heilige afkeer voor 'Hypocrisie' en 'Egocentrisme'. Dit laatste is noch voor U noch voor uw lieve 'Carnaval' of 'Gaypride' vriendjes bedoeld. Wel, voor deze die niet geboren zijn om normale mensen dwars te liggen. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5257 |
Minister-President
|
![]() Go ahead, I'm your man, pal.
Of bedoelde je 'Do you give head? I'm your man, pal!'?
“How dreadful are the curses which Mohammedanism (Islam) lays on its votaries! Besides the fanatical frenzy, which is as dangerous in a man as hydrophobia in a dog, there is this fearful fatalistic apathy.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#5258 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit het doet me denken aan de volgende grap. Vier vrienden beslissen te gaan pickinicken. Opeens merken ze dat ze de confituur vergeten hebben. Ze zoeken een slachtoffer om de confituur te gaan halen maar deze protesteert omdat hij vreest dat zijn vrienden al het lekkers gaan opeten. De vrienden beloven van niet en dus vertrekt de gekozene om de confituur. Normaal zou dit een half uur moeten duren. De resterende vrienden wachten geduldig, een half uur, een uur, twee uur, drie uur,.... Na 4 uur slaat de honger echter genadeloos toe en beslissen de resterende vrienden toch te gaan eten. Zodra ze eraan beginnen komt de vierde vriend (degene die de confituur zou halen nvdr) vanachter een bosje en zegt "zZe je wel, ik wist dat ik jullie niet kon vertrouwen". Was is de relevantie? Dit is wat we noemen een self fulfilling prophecy. Dit is een voorbeeld van een situatie waarbij oorzaak en gevolg omgedraaid worden. En hier zitten we ook mee. De oorzaak van mijn post is dat jullie niet afdoende argumenteren en jij maakt daar een gevolg van. Snappie? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5259 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |