![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Je protesteert tegen BDW omwille van het feit dat hij | |||
homo's schoffeert |
![]() ![]() ![]() |
7 | 6,93% |
moslims schoffeert |
![]() ![]() ![]() |
6 | 5,94% |
vlaams belang stemmers schoffeert |
![]() ![]() ![]() |
6 | 5,94% |
homoseksuele moslim vlaams belang stemmers schoffeert |
![]() ![]() ![]() |
10 | 9,90% |
de bugers die naar de stadsdiensten komen, beziet als 'klanten' |
![]() ![]() ![]() |
8 | 7,92% |
ik protesteer niet, ik vind dat BDW volledig gelijk heeft |
![]() ![]() ![]() |
88 | 87,13% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 101. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Partijlid
|
![]() Ik protesteer tegen de kleingeestigheid en onverdraagzaamheid van zij die op elke scheet van BDW steevast trachten te windsurfen en de man in de straat de meest onheilspellende tornados trachten aan te smeren.
Laatst gewijzigd door Ambiorix1 : 4 februari 2013 om 19:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Boduogenat 2 Laatst gewijzigd door Boduo : 4 februari 2013 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die paar N-VA zetels in de Ambiorix-stad zijn nu ook niet om naar huis over te schrijven nietwaar ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Gouverneur
|
![]() Ik dacht dat het Steve Stevaert is, maar vrees dat jij iemand anders bedoelt.
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen dat het geen slechte eerste stap is.
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat mag. Ze mogen zelfs op iemand anders stemmen.
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://stratlingo.com Laatst gewijzigd door Snerror : 5 februari 2013 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het cordon sanitaire werd opgesteld nadat er één partij opkwam die van geen enkel compromis wou weten en gemengde huwelijken wou ontbinden. Een minimum aan nuance zou je wel sieren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Over het reglement van Janssens dat moslima's weert uit loketdiensten want dat is niet "neutraal". Voor Janssens was enkel blond en blauwe ogen neutraal genoeg.
Bart De Wever doet een poging om consequent te zijn en niet alleen eenzijdig moslima's te viseren zoals Janssens deed, en hij krijgt het hele land over zich heen. Een duidelijker bewijs van de islamofobie van het establishment en in het bijzonder de sp.a is moeilijk te leveren.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest, hoed ik me ervoor om kledij van iemand te linken aan zijn lidmaatschap van een criminele bende. Tenzij het om een Mao-kostuum zou gaan. Of desnoods een militair uniform �* la Fideeltje Castro of broer. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat me niet lachen: de partij die als allereerste een homo afvaardigde als voorzitter van de Senaat. De functie, samen met de voorzitter van de Kamer, betiteld als 'de eerste burger' van het (on)land ... .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijke uitingen van de ambtenaar kunnen dat vertrouwen echter vertroebelen, waardoor de burger zich (mogelijk onterecht) onrechtvaardig behandeld voelt. Bijv. Ik ga vragen naar inlichtingen over procedures en en paperassen om een openbare manifestatie in mijn gemeente te mogen organiseren. Ik organiseer een manif. tegen de bouw van een moskee in de gemeente, en kom bij een ambtenaar met hoofddoek. Zal die mij alle nodige en juiste informatie geven ? Ik organiseer een manif. ter ondersteuning van een open asielscentrum en de ambtenaar draagt een t-shirt met "eigen volk eerst". Zal die mij alle nodige en juiste informatie geven ? Ik organiseer een manif. tegen het homohuwelijk en de ambtenaar draagt een regenboog t-shirt. Zal die mij alle nodige en juiste informatie geven ? Ik organiseer een manif. tegen windmolens en de ambtenaar draagt een button "kernenergie, nee bedankt." Zal die mij alle nodige en juiste informatie geven ? In het geval mijn aanvraag geweigerd wordt wegens een procedurefout. Is het dan misschien de fout van de ambtenaar die mij expres wat dingen heeft achtergehouden ? Waarschijnlijk heeft de ambtenaar wel goed zijn werk gedaan op een neutrale manier, maar het lijkt me normaal dat er bij de aanvrager twijfels zullen blijven.
![]() |