![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#541 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Wat er daarna is gebeurt: bewustwording, herorganiseren van het huishoudelijk leven en zulks meer; terzijde gelaten! Moesten ze dan nog de correctie hebben om de Hetero' kindjes gerust te laten, maar nee! Iedereen moet aan hun 'Homo' furie deelnemen: willen of niet! Over discriminatie gesproken.
|
|
|
|
#542 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Moesten Klarekijk en Oilonfire nu eens rustig de tijd nemen om hun epistels na te lezen vooraleer die te posten..... 't Kan natuurlijk aan mijn beperkte intellligentie liggen, maar soms snap ik nog niet de helft van hun schrijfsels....
|
|
|
#543 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
En nu heb ik nog steeds geen definitie gekregen van wat "natuurlijke" seksualiteit is.
|
|
|
|
|
|
#544 |
|
Banneling
|
Misschien lezen ze het wel na, en spreken ze in het echt ook zo?
|
|
|
|
|
|
#545 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#546 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#547 | |
|
Banneling
|
Citaat:
'Natuurlijk' is een specie die zichzelf in leven houdt zonder zijn habitat te vernietigen. 'Natuurlijk' is een specie die een natuurlijke vijand heeft buiten zijn eigen soort. 'Natuurlijk' is een specie die een stabiele voortplantingsstructuur handhaaft in harmonie met de rest van de natuur. ... De mens is vanwege zijn denkvermogen niet een 'natuurlijk' specie. Biologisch nog wel maar dat is ook niet zeker meer. Ik twijfel daar meer en meer aan. Dat is geen veroordeling. Als je dat uitgangspunt neemt, worden vele dingen van de mens begrijpelijker. |
|
|
|
|
|
|
#548 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wie weet is het fenomeen 'homoseksualiteit' een reactie op het onnatuurlijk voortplanten van heteros. Daar schort wel iets duchtig mee: negen maanden zwangerschap duidt niet op een prooidierenstatus, maar de opvolging van zwangerschappen zonder enige toegelaten reflectie (reflectie!!!) van de vrouw lijkt meer op een prooidierenstatus dan die van een alleseter zoals de beer. Het is weinig zinvol om na te gaan wat nu de sociale voortplantingswijze van de mens was in den beginne. Het denkvermogen overschrijdt virtueel alle grenzen en combineert. En het lichaam volgt schoorvoetend. |
|
|
|
|
|
|
#549 |
|
Gouverneur
|
|
|
|
#550 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er zijn denk ik evenveel gevallen van kinderen die net het omgekeerde doen van wat hun ouders deden (levenswijze) als van wat jij beweert. Een kind dat opgroeit met homo-ouders zal veeleer beter kunnen relativeren en nuanceren dan een kind dat bv religieus elke dag een preek krijgt dat die en die soort mensen 'den duivels' zijn vanwege die en die reden. Ik heb het niet over jou en spreek in het algemeen. |
|
|
|
|
|
|
#551 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als mensen die stelregel niet opvolgen en dat openbaar maken (ik ben homo, ik ben lesbienne) zijn die mensen pervert en/of promoten ze onnatuurlijk gedrag dat volgens jouw alleen best binnenskamer wordt gehouden. En bovendien zie je dat ook nog als een mogelijke besmetting van kindjes die zodoende aan het twijfelen worden gebracht. Ik kan je wel ergens lokaliseren maar met die houding ga je jezelf niet 'verder' brengen. Je kan op die manier de mensheid nooit zien zoals ze werkelijk is. Meer nog, iemand met idem redenering in een ander land is het uitgelezen publiek om de doodstraf op homoseksualiteitte te handhaven.'t Is exact dezelfde mentaliteit. Een stap vooruit kan je dat niet noemen. |
|
|
|
|
|
|
#552 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#553 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat klopt. De ene is hetero, de andere homo of bi. Maar bij geen enkele van hen is er sprake van tegennatuurlijke gevoelens.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#554 |
|
Banneling
|
![]() |
|
|
|
|
|
#555 |
|
Banneling
|
De natuur werkt perfect.Het is voorbestemd,flikkers zullen uitsterven.Ze vinden dat niet leuk.Maar ja.
|
|
|
|
|
|
#556 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#557 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
|
#558 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#559 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
#560 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Dat je punten blijft ophalen die alleen al in deze thread TIENTALLEN keren zijn weerlegd zegt al meer als genoeg. Salut en de kost, weet dat alle wetenschappelijk onderzoek en het grootste deel van de westerse wereld tegen u staat.
|
|