![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij mijn weten is de nva zelf nooit grote voorstander geweest van buitensporige premies, juist zoals ze maar een koele minnaar zijn van een senaat die zogezegd is afgeschaft, maar waar de postjes zijn behouden, alsook van de kunstmatig in het leven gehouden provincies, en bijbehorende postjes. |
|
|
|
|
|
|
#282 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Je hebt dat in deze thread gelezen in mijn posts.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#283 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#284 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Aanvragen, niet aanvaarden. Er is geen enkele automatische toekenning. Je moet dit zelf schriftelijk aanvragen bij de senaat, wat hij in augustus heeft gedaan. Hij moest dus juist niets "geheel tegen zijn zin" aanvaarden... Hij wou gewoon die vergoeding opstrijken, al de rest is zever achteraf die hij pas uit zijn botten is beginnen slaan na het fameuze telefoontje dat we live op televisie hebben kunnen zien. Toen was de opportunist plots terug een idealist. Het leukste moment was toen hij met een stalen gezicht begon te spreken over "het offer" dat hij hierdoor doet. En Torfs is een even grote hypocriet, alleen komt die er vanaf zonder zich belachelijk te hebben gemaakt. |
|
|
|
|
|
|
#285 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Komaan N-VA'ers, trek de stekker uit Pieters. Doe het even koelbloedig als jullie gedaan hebben met Bas Luyten en Kim Geybels. Het heeft jullie geen windeieren gelegd.
|
|
|
|
|
|
#286 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Dat is het beeld dat zal blijven. Nu, naar de verkiezingen toe gaat dat geen enkel negatief gevolg hebben voor n-va omdat Pieters de politiek heeft verlaten. Die moet toch geen stemmen meer halen. Idem zo voor De Clerck. |
|
|
|
|
|
|
#287 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Daar mag men van mijn part gerust tegen fulmineren. Ook in DM van vandaag stelt de journalist de vraag waarom sp.a hem dan zelf niet die vergoeding wil betalen, aangezien hij op hun vraag plaats ruimt voor iemand anders. Waarom moet de gemeenschap daar 300.000 euro bruto voor ophoesten ? Dat is van in het begin mijn insteek geweest in dit topic : graaierij is van alle tijden en van alle politieke kleuren. |
|
|
|
|
|
|
#288 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#289 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een verklaring van N-VA dat ze zich distantiëren van zijn manier van handelen zou wel mogen. |
|
|
|
|
|
|
#290 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Bovendien was zich van dat marginaal stukske Luyten distantiëren gemakkelijk, zoveel stinkende potjes zal die niet kennen. Als men zich van Pieters, één van de oprichters van de partij, wil distantiëren zal er eerst serieus wat boter bij de vis moeten geserveerd worden om te vermijden dat die man in een vlaag van rancune een ander potje opent. Leer er mee leven: uw aanbeden NVA is oude wijn in nieuwe zakken. Laatst gewijzigd door Dakeyras : 3 oktober 2013 om 13:40. |
|
|
|
|
|
|
#291 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Die pastoor wurmt zich ervan tussen door te beginnen praten dat hij het geld enkel zou houden moest hij het echt nodig hebben, dus dat hij het aan goede katholieke doelen gaat schenken. Hij zegt er nog bij : "ik geef mijn premie aan sociale doelen. Maar zie mij niet als een wilde weldoener" |
|
|
|
|
|
|
#292 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
over die goede doelen schrijft Camps vandaag zijn satire in DM :
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#293 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#294 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#295 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#296 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eerst doet Pieters alle moeite van de wereld om die graaicultuur te kortwieken, maar de klassieke machtspartijen verhinderen het hem. Dan denkt hij maar dat hij zal cashen (en ik schreef reeds dat ik kan getuigen dat hij een schenker is aan goede Vlaamse doelen ...). Dan lekt het uit. En hij zegt er simpelweg zijn waarheid: ik zal maar caschen, de anderen moesten mij maar volgen. Dan ziet hij zijn kans schoon: hij zal niet cashen, als de vetzakken van de oude machtspartijen toch inbinden. Die durfden dan niets anders meer dan inbinden. Want zo kort voor de verkiezingsstrijd in alle hevigheid gaat losbarsten .... Eind van het verhaal: Pieters gaat de geschiedenis in als de man die de oude machtspartijen de arm omwrong ivm het gegraai van vrijwillige uitstappers. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#297 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Het pakt me. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
||
|
|
|
|
|
#298 |
|
Gouverneur
|
Yves Desmet, meer dan oeverloze frustratie vind je bij die man niet. Sarcasme, laat me niet lachen. Poelspoel (donkerrood) en Desmet (rood) het ultieme toppunt van de regimezender!
|
|
|
#299 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#300 | |||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
|
|
|