![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt over de woorden "expres" en "overmacht" gelezen dunkt me.
![]() |
#203 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwaartekracht staat centraal in de natuurwetenschappen, net zoals de basisrente die vastgelegd wordt door de ECB en de Fed een fundamenteel effect heeft op alles in de economie. Alle prijzen van (financiële) activa worden hierop gebaseerd en hiervan afgeleid, wat op zijn beurt een invloed heeft op de rentevoeten op andere producten en hun prijzen en zo de totale monetaire flow gaat beïnvloeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#206 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Even off-topic maar de overstap van Electrabel is uiteindelijk (gratis) geregeld door Lampiris zelf. Domiciliëringen heb ik, behalve voor de mutualiteit en de vakbond, niet. Ik ben er nooit voorstander van geweest. Ze sturen me maar een factuur, hetzij per post (vb. VAB), hetzij per email (vb. Telenet).
![]() |
![]() |
#207 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als dit klopt had ik de NMBS in beslag kunnen laten nemen. LOL Hebben jullie ooit een boete gekregen op de trein omdat jullie met een verkeerd NMBS-pasje reisde? Ik wel. Aan de achterkant van het papiertje dat je krijgt als je beboet wordt staat (of beter gezegd, stond destijds) een adres waar je je bezwaren naartoe kon sturen. Dat was, geloof het of niet, een postbusadres in Brussel. Ik stuurde daar dus, aangetekend mijn bezwaren naartoe. Dit binnen de opgegeven termijn van één week, maar ik kreeg nooit antwoord. Drie maanden later bleek waarom. Maar goed dat ik mijn brief aangetekend verstuurde want na exact drie maanden kreeg ik, bijna tegelijkertijd, mijn eigen aangetekende brief door de postbode terug ter ondertekening aangeboden, plus een aanmaning om de boete te betalen. En die was erg hoog! Met het papiertje van de conducteur die mij de boete uitschreef, mijn nooit bestelde aangetekende brief op het door de NMBS vermelde adres, en het foldertje waarin de reclame van de NMBS stond (waarin met geen woord iets over de voorwaarden vermeld werd om dat- toch betaalde!- pasje te mogen gebruiken) ben ik naar het station van Hasselt getrokken. Daar heb ik de hoofdverantwoordelijke van de NMBS aangesproken en hem mijn bewijsmateriaal onder de neus geschoven. De man heeft dat zaakje zonder verdere commentaar geregeld, en ik heb de boete niet moeten betalen. Hoe het kwam dat ik mijn aangetekend schrijven naar de NMBS na drie maanden terug kreeg ben ik echter nooit te weten gekomen. Ik heb nochtans eveneens mijn beklag gedaan bij de ombudsman van de post. Die heeft mij een controleur gestuurd om deze toch wel vreemde zaak te onderzoeken. Ik heb later bericht gekregen "dat de zaak was opgelost". Wat er was fout gelopen stond er echter niet bij. Om dergelijke gang van zaken te voorkomen hebben de NMBS en B-post peperdure CEO's in huis, zeker?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 29 augustus 2013 om 05:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() Een aangetekende zending kan je weigeren. Maar als je betrokkenpartij bent van een zaak die mogelijks voor de rechtbank kan eindigen, pleit dit wel negatief voor jou. (los van de feitelijke zaken in het proces)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wegens een relatief "klein" bedrag begint echter niemand een proces. Niet alleen de NMBS weet dat.
![]() |
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() Kan je binnen 100 dagen een domiciliëring zelf nog stop zetten via internet banking ? Je toestemming intrekken dus of kan je enkel nog, op je blote knieën voor de bureaucratische muur van steeds weer iemand anders aan de telefoon of tijdens afspraken met steeds andere bankhoeren op de slechts mogelijke momenten, smeken om ze stop te zetten omdat je van provider of leverancier wenst te veranderen ? Hoe gaat dat er praktisch uitzien ? Waarvoor dienen hoernalisten nog als ze zulks niet uitzoeken en meedelen en gewoon persmededelingen overnemen ? Ik ga die kruising tussen een kwal en een inktvis genaamd Geens wel niet geloven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Stond dees weekend in netto in de tijd
|
![]() |
![]() |