![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() Ik maak gewoon een vaststelling over wat de bestaande wet zegt. Ik doe overigens niet mee aan eenzijduge kritiek tegen moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#262 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is niet alleen zo dat je die vrije meningsuiting dan voor goed kwijt bent. Bovendien stelt men 1 bepaalde groep boven alle anderen, met alle gevolgen vandien en d�*t is mijn ''rode draad'' op het forum. Wanneer je 1 bepaalde groep boven elke vorm van kritiek gaat plaatsen, en kritiek, commentaar op de (georgansieerde) politieke-religieuze-maatschappelijke acties van die beschermde groep sneller, en zwaarder gaat bestraffen en stigmatiseren, dan krijg je een kunstmatige scheefgetrokken machtsverhouding in de maatschappij en in de (geo-) politiek edm. Dat geeft aanleiding tot misbruiken door de overbeschermde groep en het wordt bijzonder moeilijk gemaakt daartegen te reageren. Zionisten (in de zin van joodse supremacisten, want de term zionisme dekt de oorspronkelijke lading al lang niet meer), met hun groot aantal lobbies, drukkingsgroepen en oververtegenwoordiging in tal van beslissingsorganen edm zijn de overbeschermde groep. Internationaal bestaat daar al lang geen twijfel meer over bij analysten ( over het ganse politieke spectrum trouwens), maar voor sommigen hier op politics.be is dat nog altijd een taboe. Zelfs die stelling verdedigen wordt door sommigen al als ''antisemitisme'' afgedaan. En men zal er alles aan doen u het zwijgen op te leggen, zoals je kan zien, wat dat machtsmonopolie dan juist nog versterkt. Antisemitisme chantage werkt heel goed. Dat is wat ik probeer aan te tonen in veel van mijn forumposten. Om de macht van het zionisme aan te tonen kan je niet anders dan sommige heel controversiele zaken aan te raken, zaken die gebruikt (of zeg maar misbruikt) worden door genoemde groep om hun privilige en macht in stand te houden. De waakhonden staan direct klaar. De rest van uw post slaat ook nagels met koppen, en daar reageer ik later op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3187 http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=3238 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 |
Europees Commissaris
|
![]() 2. Wat een rariteitenkabinet is er actief in deze draad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Beter zo ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Banneling
|
![]() Het geloof zelf kan natuurlijk niet genetisch bepaalt zijn, maar op fanatieke manier in zo iets geloven , er voor willen doden en sterven, zegt wel iets over uw intelligentie. En die is wél genetisch bepaalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Banneling
|
![]() Al die semieten hangen mijn voeten uit...Joden, arabieren, niks als last mee...Stel ik mij daarmee nu buiten de wet , of mag ik die mening hebben en verkondigen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat word er dus vanaf uw geboorte ingestampt, en tegen dat je volwassen bent, is je brein volledig geïnfecteerd. Je bent dan op een bepaalde manier mentaal gehandicapt geworden. We zouden dus gelovige ouders kunnen aanklagen voor kindermishandeling, en henzelf verplichten tot heropvoeding, toch als ze hun kinderen zélf willen opvoeden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#275 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nu we over Dieudo bezig zijn, is het gepast even het CRIF en LICRA te vermelden. Niemand die dat vermeldt, omdat men het in Belgie of Nederland gewoon niet kent en beseft. Wie de situatie in Frankrijk wat kent, wéét dat dit machtige joodse drukkingsgroepen zijn, vooral het CRIF. Ik ga geen boekdelen schrijven op elke post. Ik geef aan, een ander doet ermee wat hij wilt. Wat Frankrijk betreft - want daar gaat het nu over - is het voor elke degelijke politieke analyst bovendien duidelijk dat de invloed en vertegenwoordiging van zionisten in bestuursorganen - en regeringen zéér groot is, vooral onder Sarkozy en nu eveneens onder Hollande. En het straffe is, dat die bende zionisten Israel op de eerste plaats zetten, voor Frankrijk. Dat kan niet, sorry. Het is maar 1 voorbeeld van de perfiditeit. En dan heb je nog die pseudo joodse filosofen zoals een Bernard Henri Levy -BHL-, wiens invloed bijzonder groot is. Hij is bijna elke dag op de franse TV. BHL is een monumentale klootzak, een leugenaar, een demagoog (heeft trouwens zwaar gepusht om Libie aan te pakken. Je moest eens weten wat tal van andere joods-franse schrijvers allemaal durven neerpennen, het is om van achterover te vallen. Dieudo en Soral zijn organische reacties op het zionistisch gemanipuleer in Frankrijk. Citaat:
Bovendien is 'de joden controleren de media en Hollywood' geen flauwekul. Jij bent 1 van de weinige zelfverklaarde ''niet-joden'' en ''niet-zionisten'' die dit wegwuiven als fait-divers dat joden media en Hollywood controleren. Ze zeggen het zelf trouwens (joodse bronnen destijds al genoeg aangegeven). Ik zou zelfs verder gaan, als jij ter goeder trouw dit ontkent of banaliseert, dan stel ik mij vragen hoe jij een degelijke politieke-ideologische visie kunt vormen. Het is in elk geval eigenaardig dat je er zo woedend, verbeten en persoonlijk blijft op reageren en dat altijd maar blijft herhalen. Maar nog eens, waarom dat welles nietes spel blijven spelen? Als je denkt dat het enige invloed zal hebben op mijn al dan niet posten, dan ben je verkeerd, en moest je al langer dan vandaag weten. Citaat:
Wat hebben we aan dat welles-nietes spelletje? Wil je de lezer wat helpen? Denk je dat die hun eigen mening niet kunnen vormen en jouw aanwijzingen over mijn bronnen nodig hebben? Als het goede bronnen waren die jou goedkeuring krijgen, dan ging je ook niet van gedacht veranderen, dat is wel duidelijk. Uw punt is eigenlijk, dat al wie vervelende kritiek geeft, geen goede bronnen kunnen zijn .... ![]() Citaat:
Liberalen, die zijn de antithese van het Grote Kwaad hé. Die verspreiden hun verheven democratie en hun liefde voor ''mensenrechten'' met bommen, drones en constante oorlogen en liefst ook goed langs de kassa te passeren. Iedereen moet liberaal worden! En mondialist. En de NSA houdt wel een oogje in het zeil! Het Grote Kwaad, dat mag je super vuil aanpakken hé Lib, dan zijn alle methoden goed! Kijk man, ik was tot voor een paar jaar nog ''liberaal'' hoor, zoals jij, maar dan wel 47 jaar lang. Wat is er dan gebeurd? 1. Een groeiend ongenoegen met progressivisme, liberalisme, mondialisme en de schade die deze aanbrengen. Als je dan ziet wie die -ismen vooral propageert, tja, dan trek ik mijn conclusies. 2. Het feit dat we intussen sowieso afstevenen op ''liberaal'' fascisme. Het verschil is dat dit fascisme fel verdoken geinstalleerd wordt. Cultureel Marxisme. Wie zit daar achter, van waar komt het, en waarom? 3. Voor mij staat de gemeenschap centraal, niet het individu, wel zingeving, authentieke waarden en cultuur. Niet wat Hollywood constant bombardeert. En wie is Hollywood?... 4. Multiculturalisme heeft gefaald. Terug naar etnisch / cultureel nationalisme is voor mij de boodschap. Op een waardige manier natuurlijk. Wie is tegen nationalisme voor alle volkeren behalve voor hun eigen volk? Zionisten en identitaire joden natuurlijk. . Voor de rest ga ik dat kinderachtig welles - nietes spelletje niet verder spelen, doe wat je niet laten kan. Als je het deftig speelt, dan wil ik je nog wel antwoorden, maar wat hebben wij mekaar te vertellen eigenlijk? . Laatst gewijzigd door straddle : 19 januari 2014 om 06:26. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#276 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#277 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Coroner: Romanian Massacre Never Happened http://articles.chicagotribune.com/1...ausescu-bodies |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#279 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens Iraq body count IBC has documented 112,017 - 122,438 civilian deaths from violence between 20 March 2003 and 14 March 2013. http://www.iraqbodycount.org/analysi...ers/ten-years/ Op 20 maart 2003 viel de VS onder Bush illegaal Irak binnen. Die beslissing werd door een groot deel van de wereld veroordeeld, alsook door de VN. De gevolgen van die misdaad zijn bekend, een land werd vernietigd. Laatst gewijzigd door tomm : 19 januari 2014 om 15:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |